Hier heb ik me al een hele poos geleden voor opgegeven! Gisteren ben ik naar de eerste bijeenkomst voor het project in Zeist geweest. Het lijkt me nog steeds ontzettend leuk om te gaan doen en ik weet zeker dat Kayla het ook geweldig vindt.
Er is veel aandacht voor het lezen van je eigen hond, ben je daar minder mee bekend, dan krijg je dat aangeleerd, zodat mogelijke werkstress voor de hond beperkt blijft. Voor de mensen die daar over twijfelen: er wordt veel aandacht aan besteed om de belasting voor de hond beperkt te houden en uit ervaring met spontane ontmoetingen weet ik in ieder geval dat Kayla het erg leuk vindt.
Het enige dat me tegenviel was de opkomst van vrijwilligers, ik had echt veel meer mensen verwacht. Dus komop mensen, je hond hoeft geen GG expert te zijn, voor alle betrokkenen is het absoluut een bijzondere toevoeging!
Er wordt binnenkort nog een tweede bijeenkomst georganiseerd. Volgens mij hoef je nog geen formulieren toestand in te vullen om aan een informatiebijeenkomst deel te nemen, dan kun je aldaar gewoon even neuzen om te zien of het wat voor je is, contactinformatie staat hier:
http://www.zorgdier.nl/index.php?option ... &Itemid=83" onclick="window.open(this.href);return false;