Ik denk dat mijn reactie totaal verkeerd wordt begrepen, omdat het persoonlijk wordt aangetrokken.Maylala schreef:Maylala schreef:
Roosje, net in Nederland in opvang..
Roos kijkt gelukkig niet meer zo, zo keek ze toen ze als een bang wrakje bij ons kwam. Dat jij die foto niet indrukwekkend genoeg vindt als illustratie van een bange en verneukte hond doet me eerlijk gezegd niet zoveel, daarvoor heb ik het ook niet geplaatst.![]()
Dat je veel fantasten kent vind ik overigens erg lullig voor je, maar daar kun je zelf iets aan doen, anders dan dit soort opmerkingen maken op een hondenforum.
Wat ik wilde zeggen is dus, dat de foto van jou me heel erg aan Julia doet denken, dat is wat ik als eerste zei.
Toen bedacht ik me dus, hoe makkelijk het eigenlijk kan zijn (en dat komt dus door die trieste figuren die ik ken) om op zo'n manier een verhaal te plaatsen.
Nooit zal ik beweren dat jouw Roos op het moment dat die foto is gemaakt een gelukkige hond was.
En nooit zal ik zeggen dat wat ik hier in dit topic lees en zie verzonnen is.
Ik ben juist blij dat al deze honden een tweede kans hebben gekregen op een fijn en gelukkig leven.
Dat is geweldig!