Het was het I nest. En Indy vonden we wel leuk, maar dan op de stamboom iets uitgebreider, Indiana Rackersdream.
Ook een beetje met het idee 'op avontuur met Indy', van die films, waar ik ook wel van hou.
Ach... je moet soms wat verzinnen hé
Moderator: moderatorteam
zet je er afabla (lieve/aardige) voorMarjoleine schreef:En voor een teefje Fiedelien.renee-uk schreef:en voor een ander reutje Fidel?Nanna schreef:Ik weet er al eentje voor een reu: Castro
En die blijft dan.
Dat lijkt me wel voor een violiste![]()
(moeten we wel een F-nest hebben).

Nou of iemand al dan niet Engels spreek heeft in mijn ogen geen ruk te maken met hoe ze met honden omgaan.Nanna schreef:Je zult de nederlanders de kost geven die een kennelnaam hebben als "off my golden dream". Niet in de gaten hebbend dat "off" in dat geval gespeld wordt als "of". Dat zie je zó vaak.Muk schreef: Mijn mening is dat een stamboomnaam toch iets van een hondennaam moet hebben. En niet gekunstelde zinnen / woordgrapjes en weet ik veel wat. En al helemaal géén spelfouten! Dat zou voor mij best een reden kunnen zijn om daar geen pup te halen. Vind ik zooooo onzorgvuldig.
Ik hoef daar ook geen pup van. Als je al te laks bent door iets als een officiële kennelnaam fout te schrijven (of even na te laten kijken), hoe zit dat dan met het zorgvuldig fokken van pups...

één van mijn pups heet Hamielosan op stamboom.Muk schreef:Mijn mening is dat een stamboomnaam toch iets van een hondennaam moet hebben. En niet gekunstelde zinnen / woordgrapjes en weet ik veel wat.

Ik zit me suf te piekeren over de betekenis die dit kan hebben.... dus doe nou even niet zo geheimzinnig!Tara schreef:Ja, volgens mij ook!Podenji schreef:oh en er is een hollandse herder langhaar kennel in duitsland die "golden shower" heet , volgens mij heeft dat een hele andere bij betekenis :N: :N: :N:
Pijnlijk...

Dat soort dingen zijn gewoon leuk.Podenji schreef:steven spielbark & jurassic bark

Zelfs al weet ik de betekenis, toch vind ik het nog steeds een leuke naam!** Angela ** schreef:Mijn hond heet Ditch.
Vond t wel een originele naam die ze hadden gekozen.
Tot ik erachter kwam wat t nu betekent

Dat is een Bouvier / Lagotto kennel. Daar kwam mijn laatste Bouvier vandaan.Maeve schreef:Volgens mij is er bij een van die waterhonden iemand met de kennelnaam 'van 't Wie Dach ie'
Leuk, wist helemaal niet dat die bij Daan en Giena weg kwamShima schreef:Dat is een Bouvier / Lagotto kennel. Daar kwam mijn laatste Bouvier vandaan.Maeve schreef:Volgens mij is er bij een van die waterhonden iemand met de kennelnaam 'van 't Wie Dach ie'