Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op vakantie met of zonder hond?
Moderator: moderatorteam
- Reneey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Duitse Dog
1 Chihuahua - Locatie: Purmerend
Re: Op vakantie met of zonder hond?
Ik ben jaren lang niet op vakantie geweest eigenlijk vanwege Jumbo ( me vorige hond )
Nu ben ik ook niet echt een vakantieganger daar niet van
Maar vorig jaar wouden mijn vriend en ik er graag even uit ... we gingen mee camperen met me tante voor 2 weken.
Voor Jumbo hadden we een goed adresje gevonden .. hij mocht bij mijn vriendin blijven die hij heel goed kon en hun 2 konden samen prima opschieten.
Eerst nachtjes geoefend en toen kwam de echte dag wij gingen weg ... paar dagen daarvoor moesten we nog met hem naar de dierenarts omdat hij maar bleef krabben .. scheen allergie te zijn en zat dus aan de pillen .. mijn vriendin moest deze pilen ook geven ... naja dat is allemaal prima gegaan
We zouden 2 weken gaan camperen maar na een week wou ik echt terug ... mede ook omdat Jumbo aan de medicijnen zat enzo iets voelde gewoon niet goed en wou dus terug.
Toen we 2 dagen weer thuis waren kreeg Jumbo een maagkanteling en moesten we hem in laten slapen.
Ik neem het mezelf tot op de dag van vandaag kwalijk dat we ooit op vakantie zijn geweest .. stel ik was niet eerder terug gekomen dan had ik me ventje niet meer gezien
Daarom nee ik ga nooit meer zonder hond op vakantie !!!!!
Nu ben ik ook niet echt een vakantieganger daar niet van
Maar vorig jaar wouden mijn vriend en ik er graag even uit ... we gingen mee camperen met me tante voor 2 weken.
Voor Jumbo hadden we een goed adresje gevonden .. hij mocht bij mijn vriendin blijven die hij heel goed kon en hun 2 konden samen prima opschieten.
Eerst nachtjes geoefend en toen kwam de echte dag wij gingen weg ... paar dagen daarvoor moesten we nog met hem naar de dierenarts omdat hij maar bleef krabben .. scheen allergie te zijn en zat dus aan de pillen .. mijn vriendin moest deze pilen ook geven ... naja dat is allemaal prima gegaan
We zouden 2 weken gaan camperen maar na een week wou ik echt terug ... mede ook omdat Jumbo aan de medicijnen zat enzo iets voelde gewoon niet goed en wou dus terug.
Toen we 2 dagen weer thuis waren kreeg Jumbo een maagkanteling en moesten we hem in laten slapen.
Ik neem het mezelf tot op de dag van vandaag kwalijk dat we ooit op vakantie zijn geweest .. stel ik was niet eerder terug gekomen dan had ik me ventje niet meer gezien
Daarom nee ik ga nooit meer zonder hond op vakantie !!!!!

Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden
Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen
Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Ik ga niet met vakantie zonder honden. Absoluut niet. Manlief en ik gaan weleens lekker een dagje samen weg, en dan regel ik dat ze uitgelaten worden. Maar ze langer achterlaten dan een dag trekken Manlief en ik allebei niet.
Het leukste van honden vind ik ook eigenlijk dat je ze overal mee naartoe kan nemen. Heerlijk een weekje Texel, Drenthe, Noorwegen of waar dan ook is goed voor de band tussen baas en hond en ik vind het zelf heel erg gezellig om lekker als roedel "op avontuur" te gaan.

Het leukste van honden vind ik ook eigenlijk dat je ze overal mee naartoe kan nemen. Heerlijk een weekje Texel, Drenthe, Noorwegen of waar dan ook is goed voor de band tussen baas en hond en ik vind het zelf heel erg gezellig om lekker als roedel "op avontuur" te gaan.

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Met jou kunnen wij pratenMaylala schreef:Ik ga niet met vakantie zonder honden. Absoluut niet. Manlief en ik gaan weleens lekker een dagje samen weg, en dan regel ik dat ze uitgelaten worden. Maar ze langer achterlaten dan een dag trekken Manlief en ik allebei niet.![]()

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nu twee keer naar Turkije geweest. Dan kunnen ze gewoon niet mee, omdat het bloedverziekend heet is en er best wel wat (zieke) zwerfhonden bij het huis zitten. Moet er niet aan denken dat ze in gevecht raken en ook ziek worden... Was soms al een uur per dag of wat met die zwervers bezig.
Ook ben ik nu twee keer met Marc mee naar boord gegaan sinds we samenwonen. De honden gaan dan naar mijn moeder, daar zitten ze vertrouwd. Wel janken omdat ik ze mis, als ik dan een dag of wat daar ben.
Nu heb ik aan Bowie beloofd dat ik hem niet meer wegbreng. Hij is al zo oud en ik moet er niet aan denken dat mijn moeder mij moet bellen met slecht nieuws
Misschien dat we volgende maand een bootje huren met vrienden en dan gaan varen, maar dan gaan de honden mee en anders blijf ik thuis!
Ook ben ik nu twee keer met Marc mee naar boord gegaan sinds we samenwonen. De honden gaan dan naar mijn moeder, daar zitten ze vertrouwd. Wel janken omdat ik ze mis, als ik dan een dag of wat daar ben.
Nu heb ik aan Bowie beloofd dat ik hem niet meer wegbreng. Hij is al zo oud en ik moet er niet aan denken dat mijn moeder mij moet bellen met slecht nieuws

Misschien dat we volgende maand een bootje huren met vrienden en dan gaan varen, maar dan gaan de honden mee en anders blijf ik thuis!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
De hond gaat mee, maar ik kan mij indenken dat er mensen zijn die liever zonder hond op vakantie gaan. 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Zonder honden gaan wij niet op vakantie. We hebben altijd een voorseizoenplek met onze caravan dichtbij het Noordzeestrand en daar genieten we allemaal van.
Ook gaan we een paar keer per jaar in een huisje.....met de honden.
Ik ben zelfs zo'n muts die kijkt of de bestemming wel leuk is voor de honden. Ik ga liever naar een hondvriendelijke plaats dan naar een bestemming die ikzelf helemaal te gek vind.
Als mijn honden genieten, geniet ik immers ook.

Ook gaan we een paar keer per jaar in een huisje.....met de honden.
Ik ben zelfs zo'n muts die kijkt of de bestemming wel leuk is voor de honden. Ik ga liever naar een hondvriendelijke plaats dan naar een bestemming die ikzelf helemaal te gek vind.

Als mijn honden genieten, geniet ik immers ook.

groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Net terug van een weekje skiën. héérlijk
Fax heb ik weggedaan, die heeft zich zo te zien ook super geamusseerd en heel wat afgerend (had een giga kennel). Ds is thuisgebleven en heeft heel de week lopen treuren
Volgende maand ga ik naar Duitsland, dan gaat fax mee en blijft Ds wederom thuis.

Fax heb ik weggedaan, die heeft zich zo te zien ook super geamusseerd en heel wat afgerend (had een giga kennel). Ds is thuisgebleven en heeft heel de week lopen treuren

Volgende maand ga ik naar Duitsland, dan gaat fax mee en blijft Ds wederom thuis.
- herejede
- Zeer actief
we gaan niet op vakantie, is niet te doen met 4 rottweilers en een jacky
ik heb wel eens geinformeerd, maar we zijn niet welkom met 4 rotties
ik heb wel eens geinformeerd, maar we zijn niet welkom met 4 rotties

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Vaak mag je op campings, vakantieparken en hotels maar met 1 hond komen. Tenminste is bij ons vaak voorgekomen.
- spijkerhond
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd
Klopt maar dan zoek je toch gewoon door tot je er een vindt waar het wel mag? O.k. de keus is beperkter en het zijn doorgaans niet de nieuwste/luxe huisjes en of grote luxe campings maar daar is de prijs dan ook weer na.Vaak mag je op campings, vakantieparken en hotels maar met 1 hond komen. Tenminste is bij ons vaak voorgekomen.
- Ody
- Zeer actief
Hier wisselt het. Als de mogelijkheid er is om ze mee te nemen, dan gaan ze mee.
Meestal gaan we eens per jaar verder weg met het vliegtuig en dan gaan ze of naar ons vaste oppasadres of naar mijn ouders. Ik zorg wel eerst altijd voor oppas en dan pas boek ik de vakantie.
Meestal gaan we eens per jaar verder weg met het vliegtuig en dan gaan ze of naar ons vaste oppasadres of naar mijn ouders. Ik zorg wel eerst altijd voor oppas en dan pas boek ik de vakantie.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
- geronimo
- Actief
- Mijn ras(sen): marron een jack russell
cheyenne australian cattledog
sam de bordercollie - Locatie: Bunschoten
zonder mijn honden die mijn echte vrienden zijn ga ik niet op vakantie en anders blijf ik thuis
Laatst gewijzigd door geronimo op 24 apr 2010 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.

“And they called us native”
Geronimo
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Ik vertrek volgende maand terug op reis, Fax blijft gewoon in de auto.Kimsjen schreef:Vaak mag je op campings, vakantieparken en hotels maar met 1 hond komen. Tenminste is bij ons vaak voorgekomen.
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Wij willen dit jaar nog wel even een weekendje of midweekje weg, maar ga alleen als ik een goeie oppas voor Liz vind waar ik haar durf achter te laten voor een paar dagen..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
Wij gaan tot nu toe altijd zonder hond. Van tevoren hadden we afgesproken dat Yolah mee op vakantie ging, maar het is er niet van gekomen, omdat ze zo'n last van de warmte heeft en we in een caravan zitten... Ik ga dat beest niet meenemen om de hele dag een hijgende hond om me heen te hebben... Als wij op vakantie zijn, logeert ze bij de schoonouders.
In de winter en op vakanties in NL wil ik haar wel meehebben. En Abby eigenlijk ook wel, maar die raakt zo verschrikkelijk gestresst van nieuwe situaties, dat ik daar bij voorbaat al geen zin meer in heb...
Plus het feit dat de caravan op zo'n 10 uur rij-afstand staat en abby niet zo'n autorijder is...

In de winter en op vakanties in NL wil ik haar wel meehebben. En Abby eigenlijk ook wel, maar die raakt zo verschrikkelijk gestresst van nieuwe situaties, dat ik daar bij voorbaat al geen zin meer in heb...

Plus het feit dat de caravan op zo'n 10 uur rij-afstand staat en abby niet zo'n autorijder is...

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik vertrek volgende week voor 2 weken naar de dominicaanse.
Troyca blijft thuis bij men ventje en zirka gaat lekker mee op vakantie.
Troyca blijft thuis bij men ventje en zirka gaat lekker mee op vakantie.
- parelridder
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wil niet op vakantie zonder m'n honden. 'k Ga ze vanaf dag 1 ontzettend missen (ik vind rijden met een 'lege' auto al niks..) en me waarschijnlijk nog zorgen maken ook (hoewel mijn ouders, de oppas, dol op ze zijn).
Ik geniet gewoon heel veel meer als ik de lol met hen delen kan
Als ik zonder hen weg ga, is dat max. een dag. Dan zijn ze bij mijn ouders, vermaken zich kostelijk en haal ik ze 's avonds weer op en geniet van alle leuke verhalen die m'n ouders dan al hebben
De vakantie moet dan ook hond-vriendelijk zijn: leuke loslopgebieden, fijne temperatuur, graag hond-toegankelijk zwemwater in de omgeving.. En wat we doen is wandelen, spelen en nog eens wandelen. Lekker in 'ander' gebied er op uit :smile1:
Sinds jaren ga ik in het najaar graag 3 weken naar Ameland. Lekker koel voor hen en voor mij nog goed op te kleden. Lekker door de bossen en duinen dwalen. Hoewel we zelf nabij zee wonen, vinden Jut & Jul dat we daar ook naar zee moeten, dus zo geschiedde
We huren er een bungalow met open haard en ligbad
Eindelijk ook alle tijd om te lezen..
De bungalows die we hebben gehuurd (daar en elders) waren officieel voor max. 1 hond (en in overleg) Maar ik ben er al verschillende keren met 3 en zelfs 4 geweest, in overleg. Mijn ervaring is dat er best ruimte is voor overleg tav meer honden, mits je aan geeft dat ze opgevoed zijn en ze dus van de meubels kunt houden (kun je altijd een flink kleed mee nemen als je ze graag op de bank wilt laten
), aan biedt borg te betalen als er vrees is voor vernieling of zo (heb ik overigens nog nooit hoeven doen, maar kan ik me best voorstellen nav de ervaringen die sommige verhuurders hebben). Ook tav de eindschoonmaak maak ik een afspraak: ik zorg zelf dat alles spik & span is als we vertrekken. De 'eindschoonmaak' na een logeerpartij met honden is gewoon niet in een vloek en een zucht gebeurt: haren op plekken waar de honden zelfs nooit geweest zijn, zand..
Ik geniet gewoon heel veel meer als ik de lol met hen delen kan

Als ik zonder hen weg ga, is dat max. een dag. Dan zijn ze bij mijn ouders, vermaken zich kostelijk en haal ik ze 's avonds weer op en geniet van alle leuke verhalen die m'n ouders dan al hebben

De vakantie moet dan ook hond-vriendelijk zijn: leuke loslopgebieden, fijne temperatuur, graag hond-toegankelijk zwemwater in de omgeving.. En wat we doen is wandelen, spelen en nog eens wandelen. Lekker in 'ander' gebied er op uit :smile1:
Sinds jaren ga ik in het najaar graag 3 weken naar Ameland. Lekker koel voor hen en voor mij nog goed op te kleden. Lekker door de bossen en duinen dwalen. Hoewel we zelf nabij zee wonen, vinden Jut & Jul dat we daar ook naar zee moeten, dus zo geschiedde

We huren er een bungalow met open haard en ligbad

De bungalows die we hebben gehuurd (daar en elders) waren officieel voor max. 1 hond (en in overleg) Maar ik ben er al verschillende keren met 3 en zelfs 4 geweest, in overleg. Mijn ervaring is dat er best ruimte is voor overleg tav meer honden, mits je aan geeft dat ze opgevoed zijn en ze dus van de meubels kunt houden (kun je altijd een flink kleed mee nemen als je ze graag op de bank wilt laten

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik zou niet op vakantie kunnen zonder de hond er bij.
dan zou ik binnen 48 uren hemwee krijgen.
Als ik op vakantie ga dan ga ik ergens veel wandelen. of op de Waddeneiland waar ze ook op strand mogen.
Met vriendelijke groet,
dan zou ik binnen 48 uren hemwee krijgen.
Als ik op vakantie ga dan ga ik ergens veel wandelen. of op de Waddeneiland waar ze ook op strand mogen.
Met vriendelijke groet,
profiel-forumleden/hallo-allemaal-hierbij-stel-ik-en-de-hond-ons-voor-t181091.html
Met vriendelijke groeten
Met vriendelijke groeten
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
- Aantal honden: 1
Nanna schreef:Ja hoor, dat heb ik ook. Bij ons gaan ze mee maar dat kan ook omdat we altijd naar Terschelling gaan, in een huisje midden in het bos. Ik kan gewoon genieten als ik het zootje langs het strand zie hollenMuk schreef:De hond gaat mee, maar ik kan mij indenken dat er mensen zijn die liever zonder hond op vakantie gaan.![]()
Maar als je bv naar Turkije gaat (ben ik 1x geweest, nooit weer) kan ik me voorstellen dat je ze niet meeneemt.
Ik wil graag nog een keer naar Italie maar die warmte lijkt mij niks voor Nilsson dus die zou dan thuis moeten blijven, met het gevolg dat ik ook niet meer zo nodig hoef dus waarschijnlijk kom ik er nooit

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Clauu
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): German Shepherd
we hebben bailey nu bijna een jaar.
en zijn nog nooit zonder haar weggeweest.
nu gaan wij 6 augustus trouwen, en daar hoort natuurlijk
een huwelijksreis bij.. deze gaat naar Bali.
dus de hond 'kan' niet mee.
nu passen onze beste vrienden op bailey.. zij hebben
zelf ook 2 duitse herders.
het zit mij nog niet echt lekker.. bailey zal zich wel redden en vermaken..
alleen ik.. dat weet ik nog niet.. ben bang dat ik heimwee krijg.
iemand nog tips?
en zijn nog nooit zonder haar weggeweest.
nu gaan wij 6 augustus trouwen, en daar hoort natuurlijk
een huwelijksreis bij.. deze gaat naar Bali.
dus de hond 'kan' niet mee.
nu passen onze beste vrienden op bailey.. zij hebben
zelf ook 2 duitse herders.
het zit mij nog niet echt lekker.. bailey zal zich wel redden en vermaken..
alleen ik.. dat weet ik nog niet.. ben bang dat ik heimwee krijg.
iemand nog tips?

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
vakantie en de hond . gewoon thuis blijven en naar het strandje rijden op warme dagen, dat is maar een paar KM.
en zo genieten wij beide van de vrije dagen.
lange reistijd breng ik liever in het water door met de hond.
en zo genieten wij beide van de vrije dagen.
lange reistijd breng ik liever in het water door met de hond.
profiel-forumleden/hallo-allemaal-hierbij-stel-ik-en-de-hond-ons-voor-t181091.html
Met vriendelijke groeten
Met vriendelijke groeten
-
- Zeer actief
tsja ts heeft honden allang herplaatst,
is hier verdwenen na te veel kritiek over aanschaf en herplaats honden,
werkt fulltime en gaat,
zo denk ik maar, zonder die herplaatse honden lekker op vakantie.....
maar ja als jij wil reageren ga je gang.
is hier verdwenen na te veel kritiek over aanschaf en herplaats honden,
werkt fulltime en gaat,
zo denk ik maar, zonder die herplaatse honden lekker op vakantie.....
maar ja als jij wil reageren ga je gang.

https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dat wist ik niet.
Ik ben hier nog niet lang en kom ook niet dagelijks , dus er ontgaat mij meer dan dat ik weet.
Als de moderators deze topic niet meer waardevol vinden is het aan hun om de topic wel of niet opslot te zetten.
Ik ben hier nog niet lang en kom ook niet dagelijks , dus er ontgaat mij meer dan dat ik weet.
Als de moderators deze topic niet meer waardevol vinden is het aan hun om de topic wel of niet opslot te zetten.
Met vriendelijke groeten
Met vriendelijke groeten
- Gijsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua-shih tzu kruising en een jack russell
Tot nu toe zijn ze altijd meegeweest. Ik zou het ook echt niet leuk vinden zonder hen.
Ben in april een weekendje naar Londen geweest met mijn collega's. Manlief had toen oefening en dus zaten we met 1 nacht.. Mijn ouders wilden vroeger wel alleen op Robbie passen, maar dus echt niet op 2 honden. Gelukkig mocht een nachtje nu wel...
Als we terug zijn van vakantie, moet ik ook altijd als eerste mijn konijn weer ophalen. Zij logeert dan bij mijn ouders.
Voor Gijs was het zeker de eerste vakantie (huisje in Zeeland) wennen. Hij was toen nog maar 4 maanden bij ons. Heeft eerste nacht vreselijk zitten piepen. In de vakantie's daarna vonden ze het ook niet leuk als we even zonder hen weg waren (huilen en piepen), maar de laatste keer ging het goed!
We gaan hooguit een weekje weg, in een huisje. Dan wandelen we heel veel en soms zijn wij even weg, even naar zwembad oid.
Dit jaar gaan we voor het eerst naar Duitsland. Eerder bleven we gewoon in NL.
Ik wil nog eens naar Normandie maar manlief werkt nog niet echt mee...
Ben in april een weekendje naar Londen geweest met mijn collega's. Manlief had toen oefening en dus zaten we met 1 nacht.. Mijn ouders wilden vroeger wel alleen op Robbie passen, maar dus echt niet op 2 honden. Gelukkig mocht een nachtje nu wel...
Als we terug zijn van vakantie, moet ik ook altijd als eerste mijn konijn weer ophalen. Zij logeert dan bij mijn ouders.
Voor Gijs was het zeker de eerste vakantie (huisje in Zeeland) wennen. Hij was toen nog maar 4 maanden bij ons. Heeft eerste nacht vreselijk zitten piepen. In de vakantie's daarna vonden ze het ook niet leuk als we even zonder hen weg waren (huilen en piepen), maar de laatste keer ging het goed!
We gaan hooguit een weekje weg, in een huisje. Dan wandelen we heel veel en soms zijn wij even weg, even naar zwembad oid.
Dit jaar gaan we voor het eerst naar Duitsland. Eerder bleven we gewoon in NL.
Ik wil nog eens naar Normandie maar manlief werkt nog niet echt mee...
'Liebe ist für alle da'
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
Toen we nog op vakantie gingen gingen ze altijd mee, soms had ik er maar 3 soms 12 en alles ging mee, ik moest er niet aan denken om ze achter te laten bij wie dan ook, hoe goed ik de verzorgers ook ken. Ik vind er zelf niks aan om zonder honden te zijn.
Nu gaan we niet meer, ik mis mijn kat en caafs ook teveel nog, dus hier vieren we vakantie thuis, we doen alles dan net even anders, mijn man is vrij, ik ben vrij en we kunnen er dan met honden op uittrekken in eigen land
Leuk is ook van zo'n vakantie thuis dat de buren allemaal weg zijn en we de wijk voor onszelf hebben , de sfeer is dan heel anders

Nu gaan we niet meer, ik mis mijn kat en caafs ook teveel nog, dus hier vieren we vakantie thuis, we doen alles dan net even anders, mijn man is vrij, ik ben vrij en we kunnen er dan met honden op uittrekken in eigen land

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Nou ik ga over een maand heerlijk zonder honden 2 weken naar Nederland op vakantie.
Natuurlijk mis ik mijn honden dan en ben ik superblij als we ze weer zien, maar die twee weken zonder honden vind ik ook wel heel fijn hoor.
Even nergens rekening mee houden en doen wat je zelf wil.
Ze gaan naar een pension waar ze het saampjes prima naar hun zin hebben, al is het natuurlijk anders dan thuis.
Uiteindelijk gaat het maar om 2 weken per jaar, de overige 50 weken staan ze hier in het middelpunt van de belangstelling
Natuurlijk mis ik mijn honden dan en ben ik superblij als we ze weer zien, maar die twee weken zonder honden vind ik ook wel heel fijn hoor.
Even nergens rekening mee houden en doen wat je zelf wil.
Ze gaan naar een pension waar ze het saampjes prima naar hun zin hebben, al is het natuurlijk anders dan thuis.
Uiteindelijk gaat het maar om 2 weken per jaar, de overige 50 weken staan ze hier in het middelpunt van de belangstelling

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Yenna
- Actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Ik ben al jaren niet meer op vakantie geweest eigenlijk.
1 keer oppas geregeld en een lang weekend weg geweest,
maar bij thuiskomst trof ik 1 groot fiasco aan.
Slechte oppas gehad dus en ik was blij dat ik weer thuis was.
Toen heb ik gezegd dat ik niet meer op vakantie zou gaan.
Tegenwoordig doen we gewoon lekker af en toe een dagje weg
naar het strand of een pretpark en laten de beestjes gewoon
lekker thuis in eigen omgeving met voldoende eten en drinken.
Hoe het dit jaar gaat, weet ik nog niet eigenlijk...
1 keer oppas geregeld en een lang weekend weg geweest,
maar bij thuiskomst trof ik 1 groot fiasco aan.
Slechte oppas gehad dus en ik was blij dat ik weer thuis was.
Toen heb ik gezegd dat ik niet meer op vakantie zou gaan.
Tegenwoordig doen we gewoon lekker af en toe een dagje weg
naar het strand of een pretpark en laten de beestjes gewoon
lekker thuis in eigen omgeving met voldoende eten en drinken.
Hoe het dit jaar gaat, weet ik nog niet eigenlijk...
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Wij gaan op vakantie met 1 hond. De andere (Taiga) blijft achter bij familie. Zij is te oud om een lange rijd in de auto te zitten en naast dat, in Frankrijk is zij niet toegestaan. Voor haar geen straf trouwens want ze krijgt daar alles wat ze wilt en ze mag op de bank slapen 

Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
geen hond mee is voor mij geen vakantie.
Als de hond een lange rit niet aan kan blijf ik in Nederland.
Als de hond een lange rit niet aan kan blijf ik in Nederland.
Met vriendelijke groeten
Met vriendelijke groeten
- Minna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Ik ga het liefst met een aantal honden, omdat mijn droomvakantie is wandelen, wedstrijden lopen en trainen. En dat gaat lastig zonder hond. Een keer een avondje uit met poolen of gewoon lekker stappen vind ik ook leuk. Maar echt een lange vakantie zonder honden(sport), neuh.