Guinnie op de ochtend van haar tweede dag bij ons, medio mei 2009
Medio juli 2009

Jaarwisseling 2009 - 2010

Medio maart 2010 (in spel-uitdaaghouding)

(Ze is begin febr 2010 13 geworden, dit ter info)
Groetjes,
Suzanne
Moderator: moderatorteam

Dank je wel!LongFields schreef:Die recente standfoto is echt supermooi, wat een uitstraling heeft ze nog, en dat op deze respectabele leeftijd!
Klopt.. en het is idd heeeel opvallend, bij elk voorbeeld... de ogen, de "oogopslag" vooral... er zit geen angst/eenzaamheid meer in.blondie schreef:Ogen.. zijn toch de spiegel van de ziel?
blondie schreef:Ogen.. zijn toch de spiegel van de ziel?

Wij hebben het vooral getroffen met haar, ze is nog liever dan dat ze mooi is.JML schreef:Ik heb altijd een zwak gehad voor Roos.
Toen ze nog op de website stond moest ik elke dag even kijken...
Ze heeft het maar getroffen bij jullie!

Ik denk dat je het verschil bij jonge hondjes minder ziet. Een pup die via een stichting komt heeft vaak nog weinig littekens.Jinx schreef:Tsuki bij haar oude baas.
Tsuki een paar weken geleden.
Heb het idee dat het bij haar wel meevalt hoeveel verschil er te zien is (behalve het vieze neusje). Ik heb niet het idee dat ze er nu veel gelukkiger uitziet ofzo. Maar er zit in elk geval bijna 2 jaar verschil tussen de 2 foto's.
haha het is dat je het zelf tikt.. maar idd...Jinx schreef:Tsuki bij haar oude baas.
Tsuki een paar weken geleden.
Heb het idee dat het bij haar wel meevalt hoeveel verschil er te zien is (behalve het vieze neusje). Ik heb niet het idee dat ze er nu veel gelukkiger uitziet ofzo. Maar er zit in elk geval bijna 2 jaar verschil tussen de 2 foto's.

Oohh wat een vadsige hond was Ben. Hij ziet er nu super uitAimee schreef:Herkenbaar!!
Ben eerst, 5 jaar geleden.
Ben nu

Dankjewel!! Hij had inderdaad aardig wat kg's teveel in die tijd, maar hij had vooral vaak een opgeblazen buik dooralm@ schreef:Oohh wat een vadsige hond was Ben. Hij ziet er nu super uitAimee schreef:Herkenbaar!!
Ben eerst, 5 jaar geleden.
Ben nu
Elly* schreef:Inderdaad valt bij alle honden het in hun blik op. Veel meer zelfvertrouwen stralen ze uit.
Van Reina heb ik ook nog foto's van vlak voor je haar kreeg, maar die zal ik moeten zoeken en dat is gemakkelijker als ik het jaar weet.

Maylala schreef:
Roosje, net in Nederland in opvang..

oh en kwa vacht ---alleen het stankverschil al--en gewicht verschilPaulala schreef: Het is dat ik weet dat mensen hier (over het algemeen) geen verhaaltjes verzinnen rondom dit soort dingen, maar anders zou ik het allemaal met een grote korrel zout nemen.
Komt misschien ook wel omdat ik teveel mensen ken die dus van die verhalen-verzinners zijn om maar aandacht te krijgen.

fenneke schreef:oh en kwa vacht ---alleen het stankverschil al--en gewicht verschilPaulala schreef: Het is dat ik weet dat mensen hier (over het algemeen) geen verhaaltjes verzinnen rondom dit soort dingen, maar anders zou ik het allemaal met een grote korrel zout nemen.
Komt misschien ook wel omdat ik teveel mensen ken die dus van die verhalen-verzinners zijn om maar aandacht te krijgen.
is dat ook verzonnen

Roos kijkt gelukkig niet meer zo, zo keek ze toen ze als een bang wrakje bij ons kwam. Dat jij die foto niet indrukwekkend genoeg vindt als illustratie van een bange en verneukte hond doet me eerlijk gezegd niet zoveel, daarvoor heb ik het ook niet geplaatst.Paulala schreef:Maylala schreef:
Roosje, net in Nederland in opvang..
Hoewel ze hier heel sneu uit haar oogjes kijkt, zegt mij dat dan weer niets.
Ze lijkt op deze foto nml precies op Julia.
Als Julia aandacht krijgt in de vorm van een aai over haar koppie, dan kijkt ze ook altijd zo naar mensen.
Als ik daar een foto van zou maken, met een zielig verhaaltje, en daarna een foto als ze blij aan het spelen is, krijg ik precies dezelfde reacties als jullie hier nu allemaal krijgen.
Uiteraard weet ik heel goed dat het hier om honden gaat met een verleden, maar wat ik wil aangeven is, dat zo'n verhaal dus ook uit de duim gezogen kan worden en mensen het dan ook gewoon geloven.
Ook zie ik veel foto's met een bepaalde oogopslag die Romeo ook heel vaak heeft.
Hierbij dus weer het zelfde verhaal.
Het is dat ik weet dat mensen hier (over het algemeen) geen verhaaltjes verzinnen rondom dit soort dingen, maar anders zou ik het allemaal met een grote korrel zout nemen.
Nope. Von Reifra is de meest bekende Jappenfokker die er is en imo een hele goede. Tsuki komt bij Takaoka uit Duitsland vandaanyamie schreef:Jinx? komt Tsuki bij Von Reifra vandaan?