Ik ga zowaar even mee met malinois, het moet toch niet gekker worden. :N:malinois schreef:Estelle weet tenminste dat ze een duitser koopt, dat blijkt niet na een paar dagen ineens een tervueren te zijn ofzo....christo schreef:Komend van iemand die haar eigen pup heeft moeten beschermen tegen haar al in huis zijnde herdershond met een al lang bekend hondagressief karakter is dat een interessante opmerking.Cash schreef:De kans dat een labrador later andere honden het liefst wil vermoorden is wel heel wat kleiner als bij een stafford.
Maar je kunt idd ook gewoon net doen alsof al die raskenmerken niet bestaan.![]()
Ik heb Estelle qua verstand van honden vele malen hoger zitten dan TS, waarom zou je geen pup nemen als je een hondagressieve hond hebt? Als je weet hoe je er mee om moet gaan is er geen probleem. Ik heb zelf hier ook pups genomen toen ik Xantos al had...en ja die moet ook geen andere honden dus ook geen pups.
Lage opmerking Christo, had je wel wat hoger ingeschat.
Estelle weet echt wel wat ze doet, hallo, die heeft heel wat meer ervaring dan een roedeltje chi's.