Aimee schreef:Ze heeft nogal grote flappers, maar goed aangezien een pitbull ook maar een niet al te veel zeggende kruising is.
Hoe kom je hier nu bij?

Denk je nu echt dat er in een bloedlijn pitbulls een ander ras wordt ingekruist? Geen enkel ras kan iets goeds betekenen voor de pitbull dus die worden nooit gekruist. Het is gewoon een ras net als de dalmaat of de labrador. Ik zie er dus wel een pitbull in want die oren zijn wat het een ander ras doet lijken. Herinneren jullie je de oren van Bunker van Brigitte niet? Daar groeien ze gewoon in. Als dit hondje gecoupeerd was was het nu al een voldbloed pitbull en dat is het ook gewoon.
De enige opmerking die ik heb is, waarom nou een witte hond op Curacao? Hij moet in de tuin en heeft geen pigment. Kun je dus net zo goed een albino in de zon van Curacao zetten. Die gaat verbranden en nog eens verbranden. Elke dag weer want ze kan niet bruin worden en zich tegen de zon beschermen. Na 3-5 jaar zal ze dan huidkanker krijgen. Zonnige landen en witte honden is een grote nono. Ik vind dat je daar wel rekening mee had mogen houden. Deze hond kan alleen na en voor zonsondergang wandelen en buiten liggen. Ik ben zelf ook een keer gruwelijk verbrand op Martinique. De zon is daar zo sterk in de middag dat ik je aanraad dit hondje elke dag met factor 40 in te smeren en nooit in de zon te laten rond de middag. Dat gaat haar veel leed besparen.
Effecten van de zon op witte dieren
Kat die door huidkanker de oren verloor:

Dilute hond (dus met verdund pigment) die in de zon heeft gelegen:
Dus ik hoop dat dit je wakker schudt want een witte pitbull op curacao wordt werkelijk een drama.