Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geen dilemma meer!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

iones
Zeer actief

Re: Geen dilemma meer!

Ongelezen bericht door iones »

Is Ted al geplaatst dan? Dat zou ik in ieder geval toch prettig nieuws vinden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

iones schreef:Is Ted al geplaatst dan? Dat zou ik in ieder geval toch prettig nieuws vinden.
Hoe kom je erbij dat dit het geval zou zijn?
Dan zou het wel in het herplaatsingstopic zijn neergezet, toch?

Volgens mij ziet de TS er van af om verder door te gaan aan de "race om Ted" omdat ze bij hen thuis niet aan de selectiecriteria voldoen, omdat er vermoedelijk binnen een jaar of 10 wel (klein)kinderen in het ouderlijk huis zullen gaan rondlopen.
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Nee, Ted is nog niet herplaatst. Maar het feit dat Ted herplaatst moet worden houdt óók niet in dat degene die 't eerst komt het eerst maalt.

Vooralsnog zoeken we nog door naar het beste adres voor Ted. Hoe goed ik ook kan begrijpen dan Yaikaa voor Ted is gevallen, ik kan me ook levendig voorstellen dat in de tien jaar tussen je achttiende en achtentwintigste een hele hoop veranderingen kunnen plaatsvinden die niet zo handig zijn met honden. Kinderen, uit huis gaan...én het feit dat Yaikaas zussen ouder en broedser zijn. Ik begrijp het standpunt van Yaikaas ouders dus goed.
Yaika
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yaika »

En ik ook!
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
Marloes*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marloes* »

Geer schreef:Knipknip
...én het feit dat Yaikaas zussen ouder en broedser zijn..
Broedser :smile:. Het is natuurlijk helemaal geen leuk onderwerp, maar hier moest ik toch even om lachen.
Ik hoop dat er gauw een heule goeie nieuwe sloof voor Ted komt!
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Geer schreef:Nee, Ted is nog niet herplaatst. Maar het feit dat Ted herplaatst moet worden houdt óók niet in dat degene die 't eerst komt het eerst maalt.

Vooralsnog zoeken we nog door naar het beste adres voor Ted. Hoe goed ik ook kan begrijpen dan Yaikaa voor Ted is gevallen, ik kan me ook levendig voorstellen dat in de tien jaar tussen je achttiende en achtentwintigste een hele hoop veranderingen kunnen plaatsvinden die niet zo handig zijn met honden. Kinderen, uit huis gaan...én het feit dat Yaikaas zussen ouder en broedser zijn. Ik begrijp het standpunt van Yaikaas ouders dus goed.
polle kwam toen ik 21 was en voor veranderingen stond.
Maar mooi dat ik haar mee nam toen ik op mezelf ging wonen! Dit een beetje tegen de zin van mijn moeder. Maar ik zei dat polle er alleen was omdat ik dat destijds zo graag wilde. MAar mijn moeder kreeg haar dan overdags als ik werkte en dan haalde ik haar daarna op. Hadden we haar allebei nog. Maar goed, dan moet je wel een moeder hebben die echt van een hond kan houden he. En zo is mijn moeder dus wel.

Ik hoop dat Ted bij fijne mensen komt te wonen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Yaika
Zeer actief

Maar goed, dan moet je wel een moeder hebben die echt van een hond kan houden he. En zo is mijn moeder dus wel.
Dit hele verhaal betekent dus niet dat mijn moeder niet van honden zou houden.. Vind het een beetje onbeschoft dat je dit zegt.
Waar in dit topic staat dat mijn moeder niet van honden houdt?

Als dat zo was hadden we toch geen honden gehad right? We hebben er 2 en mijn moeder gaat door het vuur voor ze!

misschien eerst even het topic doorlezen voordat je meteen invult hoe iemands moeder is.

:wink:
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

iones schreef:
Geer schreef:Nee, Ted is nog niet herplaatst. Maar het feit dat Ted herplaatst moet worden houdt óók niet in dat degene die 't eerst komt het eerst maalt.

polle kwam toen ik 21 was en voor veranderingen stond.
Maar mooi dat ik haar mee nam toen ik op mezelf ging wonen! Dit een beetje tegen de zin van mijn moeder. Maar ik zei dat polle er alleen was omdat ik dat destijds zo graag wilde. MAar mijn moeder kreeg haar dan overdags als ik werkte en dan haalde ik haar daarna op. Hadden we haar allebei nog. Maar goed, dan moet je wel een moeder hebben die echt van een hond kan houden he. En zo is mijn moeder dus wel.

Ik hoop dat Ted bij fijne mensen komt te wonen.

Ik hoop ook dat Ted goed terecht komt.
Maar wat de rest van jouw "bijdrage" hiermee te maken heeft vraag ik me heel erg af. Iig niks met een moeder die wel of niet van honden zou houden.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Rieleks mensen!

Los van liefdevolle moeders; het kan maar zo gebeuren dat je op kamers wilt en je je honden niet mee kunt nemen, je moeder haar been breekt of weet-ik-wat. Ik vind zelf, persoonlijk, 18 gewoon niet de meest handige leeftijd om Ted aan mee te geven. Zelf was ik 20 toen Ted kwam, maar ik woonde toen samen op een etage met Meneer Geer en had iets minder onzekerheden dan twee jaar daarvoor.

En natuurlijk; alles kan. En overal is wat op te verzinnen of een mouw aan te passen. Maar dat wil niet zeggen dat alles dan ook maar moet. Eigenlijk zijn zowel ik als Yaikaa tot precies dezelfde conclusie gekomen, dus er is helemaal geen probleem.
Yaika
Zeer actief

Inderdaad!

And thats the way the cookie crumbles!
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Re: Hoe ga ik mijn moeder overhalen?

Ongelezen bericht door M@scha »

Yaikaa schreef:Dat is helemaal waar natuurlijk..
Maar ik weet echt heel zeker dat ik geen kindjes wil..

Klinkt stom voor een 18 jarige.. maar heb er echt over na gedacht!

Misschien dat dat gevoel Ooooit anders word .. maar ik gok van niet

dat zei ik toen ook, maar dan andersom.. ik kom mijzelf niet zonder kinderen voorstellen.. en nu? ik zeg nooit nooit maar neuh bedankt overheerst :ok:
Afbeelding
Yaika
Zeer actief

massam schreef:
Yaikaa schreef:Dat is helemaal waar natuurlijk..
Maar ik weet echt heel zeker dat ik geen kindjes wil..

Klinkt stom voor een 18 jarige.. maar heb er echt over na gedacht!

Misschien dat dat gevoel Ooooit anders word .. maar ik gok van niet

dat zei ik toen ook, maar dan andersom.. ik kom mijzelf niet zonder kinderen voorstellen.. en nu? ik zeg nooit nooit maar neuh bedankt overheerst :ok:

Nah .. zoiets is het bij mij ook ja :P
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”