Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dilemma

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: dilemma

Ongelezen bericht door _Leonie »

nathalie schreef:
Vind het wel een beetje sneu dat mensen mij hier nu overlaten komen als iemand die "zomaar" een hondje erbij neemt..
Ik bedoelde het nooit zo, maar zie gewoon dat een rijbewijs handig is. :wink: En tuurlijk kan je wel met het openbaar vervoer etc, maar je bent wel heel erg mobiel en dan kan een tweede hond er makkelijk bij.
Baily&Luna
Zeer actief

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

LéonieHonden schreef:Wou zeggen, dat lukt je niet met 700 euro. Ik was 1400 kwijt. Goedkoopste wat ik heb gehoord is 1250 euro inderdaad. :wink:
Maar het is gewoon zó handig dat vanuit praktisch oogpunt ik dat zou doen. Nu mis je hem nog niet, maar als je het hebt kan je hem niet meer missen.
ben ik het niet mee eens :tongue:
Ik heb een pakket gehad van zo'n 950,- euro... en alles meteen gehaald.
en mijn vriend heeft maar 10 lessen gehad, en de praktijk en theorie dus.
dus het kan wel een stuk goedkoper :wink:
en Nathalie zegt zelf al dat ze al rijlessen heeft gehad, dus misschien ook maar 10 lessen nodig?? :wink:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Baily&Luna schreef:
LéonieHonden schreef:Wou zeggen, dat lukt je niet met 700 euro. Ik was 1400 kwijt. Goedkoopste wat ik heb gehoord is 1250 euro inderdaad. :wink:
Maar het is gewoon zó handig dat vanuit praktisch oogpunt ik dat zou doen. Nu mis je hem nog niet, maar als je het hebt kan je hem niet meer missen.
ben ik het niet mee eens :tongue:
Ik heb een pakket gehad van zo'n 950,- euro... en alles meteen gehaald.
en mijn vriend heeft maar 10 lessen gehad, en de praktijk en theorie dus.
dus het kan wel een stuk goedkoper :wink:
en Nathalie zegt zelf al dat ze al rijlessen heeft gehad, dus misschien ook maar 10 lessen nodig?? :wink:
Dat wist ik toen nog niet. :wink:
Als ik dat wist is ze inderdaad goedkoper uit.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Als je steeds het woordje MAG gebruikt als, ik mag van Marc.......
Dan komt dat een beetje onderdanig over en dat je partner wel even beslist voor zijn " vrouwtje."
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

bouvierpoedel schreef:Als je steeds het woordje MAG gebruikt als, ik mag van Marc.......
Dan komt dat een beetje onderdanig over en dat je partner wel even beslist voor zijn " vrouwtje."
Doe even normaal!
Je kent mij niet, je kent Marc niet, dus ga niet ordelen over dat ik onderdanig ben of Marc dominant.
Ik krijg een verjaardagskado en ik MAG kiezen ja!
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Baily&Luna
Zeer actief

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

bouvierpoedel schreef:Als je steeds het woordje MAG gebruikt als, ik mag van Marc.......
deze conclusie of "mening" vind ik inderdaad ook werkelijk nergens op slaan...
maargoed het valt me sowieso wel op dat er bepaalde mensen alleen op een forum zitten om te kunnen bitchen en andere te veroordelen :scratch:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

nathalie schreef:
Doe even normaal!
Je kent mij niet, je kent Marc niet, dus ga niet ordelen over dat ik onderdanig ben of Marc dominant.

Ben wel benieuwd hoe je het anders zou "mogen" omschrijven :wink:

Heb hier ook wel eens "keuzes" gehad. Als hij de keuze dan aan mij laat "mag" ik toch kiezen. Zie daar niets onderdanigs aan eerlijk gezegd. :F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Iemand mag voor zichzelf bepalen of hoeveel geld hij/zij uitgeeft voor zijn/haar partner. En als dat een aardig bedrag is, maar er kan toch maar 1 ding mee gedaan worden, dan heeft het niets met overheersen of zo te maken als er de mogelijkheid gegeven wordt voor een keuze. Integendeel.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

smoekie schreef:
nathalie schreef:
Doe even normaal!

Ben wel benieuwd hoe je het anders zou "mogen" omschrijven :wink:

Heb hier ook wel eens "keuzes" gehad. Als hij de keuze dan aan mij laat "mag" ik toch kiezen. Zie daar niets onderdanigs aan eerlijk gezegd. :F:
Mss is het woord 'moet' beter :mrgreen:
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
saffie
Zeer actief

Ongelezen bericht door saffie »

Gittje schreef:
Joera schreef:Ja en dat rijbewijs kan ook altijd nog hoor. Ik vind het ook een beetje raar gesteld alsof een auto een absolute must have is.
Als je meerdere honden hebt, of een héél grote, kom je toch onvermijdelijk tot de vaststelling dat een auto erbij hoort als je regelmatig erop uit wil trekken in de natuur. Een Duitse dog in een fietskar lukt immers niet. Wat het "dilemma" betreft, zou ik eerst gaan voor het rijbewijs.
Dat ligt ook maar net aan waar je woont. Ik heb genoeg mogelijkheden om hier in de buurt te wandelen en de honden los te laten. Ze hebben nooit in een fietskar gezeten. Ik vind een auto wel een voordeel omdat je een keer ergens anders heen kunt om te wandelen, maar voordat ik mijn rijbewijs had redde ik me qua wandelen ook prima.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Een rijbewijs is altijd handig, ook als je geen hond(en) hebt.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”