Nee, dat doet ze zeker niet, wel bij mijchristo schreef:Zoiets zou ik ook niet erg vinden. Ik heb het over een hond die een aanloop nam om met twee voorpoten gericht keihard tegen mijn borst aan te stoten - met alle kracht dus. Meneer vond dat die lang genoeg gewacht had. Je hebt enthousiast zijn en je hebt dwingelanden, ik bedoel het laatste.Brigitte schreef:Hier ook, Elektra is keurig opgevoed, blijft bij mij in de buurt en komt gelijk als ik haar roep behalve als ze iemand met een werparm ziet dan vliegt ze er heen en gaat om die mensen heen staan spingen of tegen ze aan staan als ze stil staan. Ik heb er zelf één en gooi alleen als er geen andere honden in de buurt zijn zo ja stop ik hem weg en laat Elektra haa balletje vast houden. Soms neem ik hem dus niet mee en als ze dan iemand met zo'n ding ziet lijn ik haar aan tot ze uit zicht zijn maar ja soms ben ik te laat en is ze al bij die mensen.
Gelukkig vinden ze het tot nog toe niet erg, moeten er ook wel om lachen, ik maak mijn excusus en lijn haar aan tot de mensen weer uit zicht zijn.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rare mensen....die hondenbaasjes.
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
Re: Rare mensen....die hondenbaasjes.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Rare mensen....die hondenbaasjes.
Was dat bij de groene Weelde soms met een blonde labrador? ik heb het daar ook eens gehad, hond jatte echt alle balletjes en ik had geen idee welk baasje er bij hoorde aangezien niemand zich om die hond bekommerde. Na een tijdje en via een omweg de bal terug gekregen. Niets zo irritant als datLongFields schreef:Ik heb dat ook een keer gehad toen ik een bal gooide zodat de honden er achteraan konden zwemmen.
Op het droge aangekomen geeft Sjefke de bal netjes af, tenminste ze legt hem op de grond, ongeveer een meter voor mijn voeten. Ik had ook de camera om mijn nek dus was niet zo handig met het oppakken en voor ik het wist was er een Labrador mee vandoor.
Dus ik naar de eigenaresse om door te geven dat haar hond mijn balletje had gepakt en ik het graag weer terug zou willen om verder te kunnen spelen, zegt ze "Nee, dat gaat niet lukken. Als mijn hond een balletje heeft krijg ik het niet meer te pakken".
Ik stond echt zo:![]()
Dus ik ging zonder balletje weer naar huis en die mevrouw ging met haar niet-opgevoede Labrador mét gestolen bal weer verder.