Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gekke 5 minuten geëindigd in sloot.
Moderator: moderatorteam
- Heamla
- Actief
- Mijn ras(sen): Maltezer X ? en een Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Gekke 5 minuten geëindigd in sloot.
Jantje heeft regelmatig,zoals wij dat noemen, de gekke 5 minuten. Hij rent dan rondjes en lijkt niets te zien en te horen. Ook gisteren was het weer zo ver. Mijn zoon (16) en ik waren in het buitengebied aan het wandelen en Jantje mocht lekker los. Hij ging dus helemaal uit zijn dak en begint rondjes te rennen. Die rondjes werden steeds groter en hij zag de sloot dus niet. Onderin de sloot een dikke laag drap waar hij nog net met zijn kopje bovenuit kwam. Mijn zoon is er meteen achteraan gesprongen. De sloot was zo diep dat mijn zoon (1.80 m) net over de rand kon kijken. Jantje stond zo weer op het droge, maar de wand van de sloot was zo stijl dat het me een hoop sjor werk heeft gekost om mijn zoon eruit te krijgen. En Jantje,,,,, die rende vrolijk verder, ondanks de zwarte drap die over heel zijn lijfje zat.
Groetjes Heidi
Groetjes Heidi
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Gekke 5 minuten geëindigd in sloot.
Heamla schreef:Jantje heeft regelmatig,zoals wij dat noemen, de gekke 5 minuten. Hij rent dan rondjes en lijkt niets te zien en te horen. Ook gisteren was het weer zo ver. Mijn zoon (16) en ik waren in het buitengebied aan het wandelen en Jantje mocht lekker los. Hij ging dus helemaal uit zijn dak en begint rondjes te rennen. Die rondjes werden steeds groter en hij zag de sloot dus niet. Onderin de sloot een dikke laag drap waar hij nog net met zijn kopje bovenuit kwam. Mijn zoon is er meteen achteraan gesprongen. De sloot was zo diep dat mijn zoon (1.80 m) net over de rand kon kijken. Jantje stond zo weer op het droge, maar de wand van de sloot was zo stijl dat het me een hoop sjor werk heeft gekost om mijn zoon eruit te krijgen. En Jantje,,,,, die rende vrolijk verder, ondanks de zwarte drap die over heel zijn lijfje zat.
Groetjes Heidi
Maggie
-
Job
- Zeer actief
Lieve zoon! 
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Geweldig! Vooral dit stukje..

Heamla schreef:En Jantje,,,,, die rende vrolijk verder, ondanks de zwarte drap die over heel zijn lijfje zat.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Haha, herkenbaar. Moeten ze eens meemaken dat er niet zomaar over water gelopen kan worden.
Goed van je zoon dat hij er gelijk bij sprong. Zo'n kleintje komt er vaak niet zomaar zelf makkelijk uit.
Goed van je zoon dat hij er gelijk bij sprong. Zo'n kleintje komt er vaak niet zomaar zelf makkelijk uit.
- Syllie09
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 Griekse schoonheid & 1 Spaanse doerak
:lol: :lol: :lol:
Herkenbaar hoor! Heb er nu 2 rond lopen
. Gister lag Syl weer in wat lekkers :N: te rollen en ik riep haar iets te vroeg terug. Als ik haar uit had laten rollen had ze in de sloot gerold hihi. En ik ben wel van goh laat het maar een keer gebeuren hihi.
Heeft ie ook keurig gewacht met uitschudden tot hij binnen was??
Groetjes
Herkenbaar hoor! Heb er nu 2 rond lopen
Groetjes

- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Haha, grappig is dat hè? Dat je je als eigenaar zo rot kan schrikken en de hond gewoon vrolijk verder gaat.
Zo tilde mijn hond laatst zijn achterpoot op om te plassen.. en kukelde zo achterwaarts de sloot in.
LOMP!
Zo tilde mijn hond laatst zijn achterpoot op om te plassen.. en kukelde zo achterwaarts de sloot in.
LOMP!
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Zie het zo voor me.. Zo is onze kat een keer klem gekomen achter de bank doordat ze tijdens de gekke 5 minuten viel. Dat soort dingen blijven je wel bij..
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
:lol: 
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

- Heamla
- Actief
- Mijn ras(sen): Maltezer X ? en een Golden Retriever
Ik heb hem bij de voordeur opgetild en meteen in bad gedaan. Het was helaas niet gewoon modder, maar echt een groen/zwarte drek. Gatver. En stinken. Ik kreeg het amper uit zijn witte haren gewassen.Syllie09 schreef::lol: :lol: :lol:
Groetjes
Ik kon meteen de badkamer een grote beurt geven.
Groetjes Heidi
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
ow zo herkenbaar, dat is onze aller eerste golden ook een keer gebeurt, wij maar roepen en ineens was ie weg :N: en stinken dat ie deed 
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
En dan vooral zichzelf even flink uitschudden zekerHeamla schreef:Ik heb hem bij de voordeur opgetild en meteen in bad gedaan. Het was helaas niet gewoon modder, maar echt een groen/zwarte drek. Gatver. En stinken. Ik kreeg het amper uit zijn witte haren gewassen.Syllie09 schreef::lol: :lol: :lol:
Groetjes
Ik kon meteen de badkamer een grote beurt geven.
Groetjes Heidi

You'll be in my heart... Always...
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Haha, jij hebt er meer aan overgehouden als hij zo te lezen (geschrokken en een stinkende hond + vieze badkamer
)
Mijne heeft dat ook een keer gehad, vond het als pup erg leuk om achter de eendjes aan te gaan, die vlogen over het riet de sloot in, Semmy sprong door het riet heen ook de sloot in :lol:
Achja..weer wat geleerd!
Mijne heeft dat ook een keer gehad, vond het als pup erg leuk om achter de eendjes aan te gaan, die vlogen over het riet de sloot in, Semmy sprong door het riet heen ook de sloot in :lol:
Achja..weer wat geleerd!