Maar wel pas vanaf volgend jaar, wanneer alle verbouwingswerken hier in huis af zijn.
We weten wel nog niet precies wel ras we gaan nemen. (Of welke kruising.)
Er zijn zooooo veel leuke honden, jammer genoeg kan ik ze niet allemaal nemen!
Moderator: moderatorteam

Ja, we willen eerst zeker zijn dat alles tip top in orde is alvorens een hond te nemen.LongFields schreef:Wat een leuk vooruitzicht!
En verstandig om eerst de verbouwing af te wachten en dan pas de hond te gaan verwelkomen.
Dan hebben jullie gelijk alle tijd om precies te gaan bekijken welk ras het gaat worden, of dat er misschien een hele leuke (herplaatser?)-kruising bij jullie gaat wonen.

Haha, daar ben ik al héééééél lang naar aan het uitkijken!iones schreef:Geweldig! Wat zul je daar naar uitkijken!

Ik ook, maar mij lukt het niet terwijl het ons allemaal prima lukt (zelfs mij alleen).Maxine schreef:Haha, daar ben ik al héééééél lang naar aan het uitkijken!iones schreef:Geweldig! Wat zul je daar naar uitkijken!
Leuk!Maxine schreef:Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

Maxine schreef:Ja, we willen eerst zeker zijn dat alles tip top in orde is alvorens een hond te nemen.LongFields schreef:Wat een leuk vooruitzicht!
En verstandig om eerst de verbouwing af te wachten en dan pas de hond te gaan verwelkomen.
Dan hebben jullie gelijk alle tijd om precies te gaan bekijken welk ras het gaat worden, of dat er misschien een hele leuke (herplaatser?)-kruising bij jullie gaat wonen.Dat is leuker voor ons, en voor de toekomstige hond.
Ik ben zelf ook wel benieuwd welke hond het dan uiteindelijk zal worden!
We willen al zeker een sportieve hond, eentje wie graag lange wandelingen maakt en die graag dingen met de baas wil gaan doen. (Middelgroot of groot formaat).Expecting schreef:Maxine schreef:Ja, we willen eerst zeker zijn dat alles tip top in orde is alvorens een hond te nemen.LongFields schreef:Wat een leuk vooruitzicht!
Dan hebben jullie gelijk alle tijd om precies te gaan bekijken welk ras het gaat worden, of dat er misschien een hele leuke (herplaatser?)-kruising bij jullie gaat wonen.Dat is leuker voor ons, en voor de toekomstige hond.
Ik ben zelf ook wel benieuwd welke hond het dan uiteindelijk zal worden!Welke rassen/karaktereigenschappen spreken je aan?