Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pup en 1e keer bot?
Moderator: moderatorteam
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
pup en 1e keer bot?
Cash krijgt Carnibest.
Nu wil ik hem ook eens iets anders gaan geven qua rauwspul.
Liefst iets wat ik zo in de supermarkt kan kopen. Ik heb namelijk nog geen grote vriezer en dus kan ik nog geen grote hoeveelheden in slaan bij barfleveranciers.
Waar kan ik eens mee beginnen?
Kippenvleugels ofzo?
Nu wil ik hem ook eens iets anders gaan geven qua rauwspul.
Liefst iets wat ik zo in de supermarkt kan kopen. Ik heb namelijk nog geen grote vriezer en dus kan ik nog geen grote hoeveelheden in slaan bij barfleveranciers.
Waar kan ik eens mee beginnen?
Kippenvleugels ofzo?

Cash v Heiligental en Flow.
- dagmar88
- Zeer actief
Re: pup en 1e keer bot?
Die van mij is begonnen met kippendijen. Lekker groot (en Cash is ook vrij groot he?) dus dan wordt het niet alsnog in één keer naar binnen gewerkt.
Denk dat Charlie over haar eerste pootje zeker 45 minuten heeft gedaan. Met een beetje oefening zijn dat er nu 2
Denk dat Charlie over haar eerste pootje zeker 45 minuten heeft gedaan. Met een beetje oefening zijn dat er nu 2
- Cash
- Zeer actief
uhm kippendijen? zo staat dat vast niet op de verpakking?dagmar88 schreef:Die van mij is begonnen met kippendijen. Lekker groot (en Cash is ook vrij groot he?) dus dan wordt het niet alsnog in één keer naar binnen gewerkt.
Hoe noemen ze dat dan?

- dagmar88
- Zeer actief
- Cash
- Zeer actief
ah okay, kippenpoten dus.
Ik dacht dat poten juist wat harder waren e.d.
Ik dacht dat poten juist wat harder waren e.d.

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
je kunt ook prima met een kipkarkasje beginnen, dat is ook redelijk groot en wat zachter dan een poot.
edit: dit is niet in de supermarkt verkrijgbaar. je kunt wel met lamsbot beginnen als ze dat hebben of met kippenvleugels die je eerst vasthoudt. of een hele (diepvries) kip en hem laten knagen tot hij niet meer hoeft
.
edit: dit is niet in de supermarkt verkrijgbaar. je kunt wel met lamsbot beginnen als ze dat hebben of met kippenvleugels die je eerst vasthoudt. of een hele (diepvries) kip en hem laten knagen tot hij niet meer hoeft

- Cash
- Zeer actief
ah okay. Zo'n hele kip kan dus al wel? Die hebben ze bij de Lidl/Aldi en die geef ik de honden hier weleens maar dacht dat dit voor Cash nog iets teveel van het goede was.Hutsje schreef:je kunt ook prima met een kipkarkasje beginnen, dat is ook redelijk groot en wat zachter dan een poot.
edit: dit is niet in de supermarkt verkrijgbaar. je kunt wel met lamsbot beginnen als ze dat hebben of met kippenvleugels die je eerst vasthoudt. of een hele (diepvries) kip en hem laten knagen tot hij niet meer hoeft.
Maar ik zal eerst eens zo'n vleugeltje proberen bij hem.

- Hutsje
- Zeer actief
oh ja hoor, dan hoef je niets vast te houden en niet bang te zijn dat hij een te groot stuk naar binnen werktCash schreef:ah okay. Zo'n hele kip kan dus al wel? Die hebben ze bij de Lidl/Aldi en die geef ik de honden hier weleens maar dacht dat dit voor Cash nog iets teveel van het goede was.Hutsje schreef:je kunt ook prima met een kipkarkasje beginnen, dat is ook redelijk groot en wat zachter dan een poot.
edit: dit is niet in de supermarkt verkrijgbaar. je kunt wel met lamsbot beginnen als ze dat hebben of met kippenvleugels die je eerst vasthoudt. of een hele (diepvries) kip en hem laten knagen tot hij niet meer hoeft.
Maar ik zal eerst eens zo'n vleugeltje proberen bij hem.

-
Sandor
ik zou met een vissekop begonnen, heel voedzaam en gezond.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Wij zijn begonnen met kippen karkasjes, de allereerste keer heb ik het vastgehouden om zeker te weten dat ze het niet zou afslikken, maar ze kauwt het heel beschaafd op en vind het heerlijk!
Zo'n hele kip geven zou ik niet zo snel doen, maar alleen puur om het feit dat die van ons niet aangeeft als ze niet meer hoeft, dus die zou zo'n hele kip gewoon in 1x opvreten haha
Zo'n hele kip geven zou ik niet zo snel doen, maar alleen puur om het feit dat die van ons niet aangeeft als ze niet meer hoeft, dus die zou zo'n hele kip gewoon in 1x opvreten haha
- dagmar88
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Vaak op plekken waar je carnibest haalt kun je ook eendennekken halen. Zoiets is prima om mee te beginnen, of kippenruggen die vind je vaak op de markt.
Zalmkoppen zijn natuurlijk niet goed voor beginners, zul jij vast al weten maar ik dacht ik meld het even
Beginnersvis is panharing of sardine.
Zalmkoppen zijn natuurlijk niet goed voor beginners, zul jij vast al weten maar ik dacht ik meld het even
Beginnersvis is panharing of sardine.
- Hutsje
- Zeer actief
kipkarkasjes, net als vissenkoppen kan je niet in de supermarkt krijgenVeronique & Kyra schreef:Wij zijn begonnen met kippen karkasjes, de allereerste keer heb ik het vastgehouden om zeker te weten dat ze het niet zou afslikken, maar ze kauwt het heel beschaafd op en vind het heerlijk!
en waarom zou ze niet eens een keer een hele kip mogen eten?

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Sorry, had over het supermarkt gedeelte heen gelezenHutsje schreef:kipkarkasjes, net als vissenkoppen kan je niet in de supermarkt krijgenVeronique & Kyra schreef:Wij zijn begonnen met kippen karkasjes, de allereerste keer heb ik het vastgehouden om zeker te weten dat ze het niet zou afslikken, maar ze kauwt het heel beschaafd op en vind het heerlijk!
Zo'n hele kip geven zou ik niet zo snel doen, maar alleen puur om het feit dat die van ons niet aangeeft als ze niet meer hoeft, dus die zou zo'n hele kip gewoon in 1x opvreten haha.
en waarom zou ze niet eens een keer een hele kip mogen eten?
Wij halen het trouwens bij een poelier, daar kan ik ook kleine hoeveelheden meekrijgen, dan heb je het probleem van de grote vriezer niet.
Nu zou ze best een hele kip mogen eten hoor, maar toen was ze zelf nog een heel stuk jonger en kleiner. En die kippen die ik hier in de supermarkt zie liggen zijn toch wel erg groot
- Cash
- Zeer actief
Cash heeft een kippenvleugeltje op. Hij keek even 2 tellen wat dat nu weer was maar bedacht zich toen geen moment en vrat het op. Hij beet het goed door met zijn tanden en kauwde flink.
Die mevrouw van de Carnibest verkoopt idd ook wat rauw spul, zal eens vragen wat ze heeft.
Die mevrouw van de Carnibest verkoopt idd ook wat rauw spul, zal eens vragen wat ze heeft.