Keurmeesterlijst is online:
http://www.kvrijnland.nl/index.php?s=co ... ngshow2010" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij doen mee met de puppies, en er komen ook een aantal halfbroertjes/zusjes van Magic. Heb er zin in

Moderator: moderatorteam
Ja, en er staat ook bij welke keurmeester er in die ring keurtLongFields schreef: Met de zin "keurmeesterslijst is online" bedoel je waarschijnlijk de ringindeling en aantallen.
Maar wie er keurt was bij de mensen die ingeschreven hebben en die zich dus aangesproken voelen door dit topic al lang bekend natuurlijk. Daarom lijkt me dat het minst relevant.Magic schreef:Ja, en er staat ook bij welke keurmeester er in die ring keurtLongFields schreef: Met de zin "keurmeesterslijst is online" bedoel je waarschijnlijk de ringindeling en aantallen..
Daar is weinig tot niets van te zeggen. De ene keer zullen er helemaal geen pups meedoen, de andere keer misschien wel een stuk of 4 of 5. Dat ligt er maar helemaal aan hoeveel nesten er binnen die categorie vallen en hoeveel mensen daarvan ingeschreven hebben.Magic schreef:Er doen 22 borders mee, hoeveel daarvan zou pup zijn? Wat is een 'normale' verhouding op zo'n show?
Aaaah, nouja, wij hebben gewoon ingeschreven voor de ervaring en omdat er halfbroertjes/zusjes van Magic meelopen. Deze lijst zag ik vandaag voor het eerstLongFields schreef: Maar wie er keurt was bij de mensen die ingeschreven hebben en die zich dus aangesproken voelen door dit topic al lang bekend natuurlijk. Daarom lijkt me dat het minst relevant.![]()
Kortom, we zullen 't zienDaar is weinig tot niets van te zeggen. De ene keer zullen er helemaal geen pups meedoen, de andere keer misschien wel een stuk of 4 of 5. Dat ligt er maar helemaal aan hoeveel nesten er binnen die categorie vallen en hoeveel mensen daarvan ingeschreven hebben.Magic schreef:Er doen 22 borders mee, hoeveel daarvan zou pup zijn? Wat is een 'normale' verhouding op zo'n show?
Welke keurmeesters er keuren, weet je al op het moment dat je je inschrijft.Magic schreef:Ja, en er staat ook bij welke keurmeester er in die ring keurtLongFields schreef: Met de zin "keurmeesterslijst is online" bedoel je waarschijnlijk de ringindeling en aantallen..
Dat schreef ik dus al.Scooby schreef:Welke keurmeesters er keuren, weet je al op het moment dat je je inschrijft.Magic schreef:Ja, en er staat ook bij welke keurmeester er in die ring keurtLongFields schreef: Met de zin "keurmeesterslijst is online" bedoel je waarschijnlijk de ringindeling en aantallen..
Is dat een beetje groot?LongFields schreef:Ja, op dezelfde locatie als vorig jaar: het Plantarium in Hazerswoude-Dorp.
Die staan langs de ring...Bankjes als ik me niet vergis!Magic schreef:Staan er stoeltjes/bankjes of moeten we zelf met de klapstoeltjes sjouwen?
Zou er niet vanuit gaan dat er langs de BC-ring nog plaatsen vrij zijn op de banken, dus zelf opklapbare stoeltjes meenemen is wel zo handig.Magic schreef:Staan er stoeltjes/bankjes of moeten we zelf met de klapstoeltjes sjouwen?
Kom die dan maar even in de ring bij de Laekense testen dan.Triplefox schreef:Ik ga morgen ff een kijkje nemen, wilde eerst vandaag gaan voor de Kerry's maar helaas... andere verplichtingen![]()
Het is lekker dichtbij en de shampoo is op en gelijk een nieuwe lens testen
En bij de borderpupsLongFields schreef:Kom die dan maar even in de ring bij de Laekense testen dan.Triplefox schreef:Ik ga morgen ff een kijkje nemen, wilde eerst vandaag gaan voor de Kerry's maar helaas... andere verplichtingen![]()
Het is lekker dichtbij en de shampoo is op en gelijk een nieuwe lens testen