Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mededeling mbt reservelijst 2010
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Mededeling mbt reservelijst 2010
Ik krijg nu veel vragen en verzoeken mbt een reservelijst. Dat mensen zich aanmelden voor workshop X, maar liever workshop Y hadden gehad en dan willen switchen als er een plek vrij komt.
Ik heb er even over nagedacht, maar ik ga dit niet doen. Ik ga dan knettergek worden van de wijzigingen namelijk. Dan gaat alles weer schuiven. Stel erg komt een plek vrij bij workshop X. Persoon A had die liever gehad dan workshop Y. Dus ik zet persoon A bij workshop X en kruis workshop Y weg. Dan komt er dus een plek vrij bij workshop Y. Persoon B had workshop Y liever gehad dan workshop Z. Dus zet ik persoon B bij workshop Y en kruis workshop Z weg. En zo blijven we dan maar doorgaan. Als ik nou fulltime had voor de organisatie hiervan, prima. Maar ik doe het allemaal even tussendoor en dit kost me gewoon te veel tijd en moeite.
Wat doe ik dan wel als er een plek vrij komt? Ik spaar afmeldingen op en zet die op een aangekondigde tijd online. Nieuwe mensen kunnen zich dan inschrijven. Houd ik plekken over, dan kunnen mensen die zich al ingeschreven hebben een extra workshop volgen als dit lukt met de planning.
Ik hoop op jullie begrip.
Aanvragen om nu op een reservelijst te komen, daar doe ik dus niks mee op dit moment.
Ik heb er even over nagedacht, maar ik ga dit niet doen. Ik ga dan knettergek worden van de wijzigingen namelijk. Dan gaat alles weer schuiven. Stel erg komt een plek vrij bij workshop X. Persoon A had die liever gehad dan workshop Y. Dus ik zet persoon A bij workshop X en kruis workshop Y weg. Dan komt er dus een plek vrij bij workshop Y. Persoon B had workshop Y liever gehad dan workshop Z. Dus zet ik persoon B bij workshop Y en kruis workshop Z weg. En zo blijven we dan maar doorgaan. Als ik nou fulltime had voor de organisatie hiervan, prima. Maar ik doe het allemaal even tussendoor en dit kost me gewoon te veel tijd en moeite.
Wat doe ik dan wel als er een plek vrij komt? Ik spaar afmeldingen op en zet die op een aangekondigde tijd online. Nieuwe mensen kunnen zich dan inschrijven. Houd ik plekken over, dan kunnen mensen die zich al ingeschreven hebben een extra workshop volgen als dit lukt met de planning.
Ik hoop op jullie begrip.
Aanvragen om nu op een reservelijst te komen, daar doe ik dus niks mee op dit moment.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Re: Mededeling mbt reservelijst
O ja, nabrander. Stel, iemand die zich al ingeschreven heeft voor workshops wil een van z'n plekken afstaan aan een 'vriend van het forum' die nog niet ingeschreven staat. Dat is prima. Omdat ik geen reservelijst hanteer, wordt niemand hiermee gedupeerd. Ik vind het leuk als zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen. Dus prima.
Meld het wel duidelijk bij me (in mail!) zodat ik het weet voor de planning.
De persoon die dan nieuw ingeschreven staat, betaalt wel 10 euro voor inschrijving
Meld het wel duidelijk bij me (in mail!) zodat ik het weet voor de planning.
De persoon die dan nieuw ingeschreven staat, betaalt wel 10 euro voor inschrijving

Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 18 mar 2010 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Linda, Izzie en Bram
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Zoek stok!
- Zeer actief
Er zullen vast mensen teleurgesteld zijnLongFields schreef:Dat lijkt me een goede oplossing zo Linda.

Linda, Izzie en Bram
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ach ja die heb je altijd, maar een heleboel mensen zij sowieso blij als ze mee doen. Ik in ieder geval wel en ik vind dat je het super doet! Petje af!
Vind het ook een goede en duidelijke oplossing!

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat voorkom je niet. Maar ik denk dat je op deze manier zo veel mogelijk mensen een plezier kunt doen met de workshops.Zoek stok! schreef:Er zullen vast mensen teleurgesteld zijnLongFields schreef:Dat lijkt me een goede oplossing zo Linda.
Ga je t.z.t. nog een overzicht maken van de deelnemers per workshop, zodat niet-deelnemers eventueel nog mensen kunnen omkopen om hun plek af te staan?

Ik wil best een workshop laten schieten als ik daar iemand anders een plezier mee kan doen die nu niet aan bod is gekomen.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Bij mij hangt het erg af van in welke ronde ik kom en hoe warm het is op die dag. Is het namelijk te warm en durf ik het niet te gokken met agility dan kan ik die plek afstaan. Dat weet ik alleen pas op de dag zelf. Maar dan hossel ik wel iemand in samenspraak met jou Linda.
- Zoek stok!
- Zeer actief
Uiteraard komt er nog een lijst!LongFields schreef:Dat voorkom je niet. Maar ik denk dat je op deze manier zo veel mogelijk mensen een plezier kunt doen met de workshops.Zoek stok! schreef:Er zullen vast mensen teleurgesteld zijnLongFields schreef:Dat lijkt me een goede oplossing zo Linda.
Ga je t.z.t. nog een overzicht maken van de deelnemers per workshop, zodat niet-deelnemers eventueel nog mensen kunnen omkopen om hun plek af te staan?![]()
Ik wil best een workshop laten schieten als ik daar iemand anders een plezier mee kan doen die nu niet aan bod is gekomen.

Linda, Izzie en Bram
-
- Zeer actief
Kan me voorstellen dat je nu al horendol wordt laat staan met nog iets erbij
Ben ook erg benieuwd wie wat gaat doen. Ik ben erg blij met 'mijn' wokshops

Ben ook erg benieuwd wie wat gaat doen. Ik ben erg blij met 'mijn' wokshops

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Ik ben het met Brigitte eens
Ik ben ook helemaal blij met mijn workshops
Ik moet het alleen Bob nog vertellen
Dus mijn dank Linda
Ik ben ook helemaal blij met mijn workshops

Ik moet het alleen Bob nog vertellen
Dus mijn dank Linda

En de groeten van de mannen 

- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Ik geef je groot gelijk!Zoek stok! schreef:Er zullen vast mensen teleurgesteld zijnLongFields schreef:Dat lijkt me een goede oplossing zo Linda.

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie