kitty2 schreef:Ik ga je zoeken daar swa

Moderator: moderatorteam
kitty2 schreef:Ik ga je zoeken daar swa
Ik heb je nog gezocht in Groningen maar kon je niet vinden, heb nog een poos bij de briards gekeken en gekletst met Gea Jonkman? ze had een gossepup bij zich.Trinand schreef:Dinand ingeschreven (al een poos geleden hoor)voor het eerst in de open klasse.
In Groningen nog in de tussenklasse.
Het voelt alsof je kind van de kleuterschool naar de grote school gaat.![]()
Ria.
Ik heb ook niks ingeschreven maar ik ben er wel.ladybird schreef:WIj hebben niet ingeschreven, maar gaan uiteraard wel heen om te kijken.
Natuurlijk!Marjoleine schreef:Ik heb ook niks ingeschreven maar ik ben er wel.ladybird schreef:WIj hebben niet ingeschreven, maar gaan uiteraard wel heen om te kijken.
Kom je even buurten bij de stabijs?
Ik zal voor je duimenRosalinde. schreef:ik heb der al helemaal zin in, ik ga voor een plaatsing voor de juniorhandling finale
dus ik hoop dat het lukt
Spannend!Rosa schreef:Ik ga voor het eerst een hond showen, erg spannend! Ik ga het boxerteefje Rayza van mijn vriend showen, zij is door mijn vriend zelf gefokt dus dat is wel erg leuk. Verder hoop ik als het qua tijden lukt nog even bij de tervuerense te kijken.
Ik zit me ook te verbazen over het aantal Tibetaanse Terriërs, 17*Charlotte schreef:Er zijn maar liefst 15 Cardigans ingeschrevenDat is véél voor het ras... Zelfs meer Cardigans dan Pembrokes.
Buffel mag ook gelijk om 10.00 uurLongFields schreef:Ik zie dat wij als eerste ras gekeurd gaan worden, dat is lekker want dan kan ik daarna heerlijk rondlopen en genieten van alle hondenrassen. Dat is het leuke aan een ééndaagse show vind ik, dat echt alle rassen rond kunnen lopen!
Hopelijk zijn er ook leuke demo's om naar te kijken.
Lekker hè?Brigitte schreef:Buffel mag ook gelijk om 10.00 uurLongFields schreef:Ik zie dat wij als eerste ras gekeurd gaan worden, dat is lekker want dan kan ik daarna heerlijk rondlopen en genieten van alle hondenrassen. Dat is het leuke aan een ééndaagse show vind ik, dat echt alle rassen rond kunnen lopen!
Hopelijk zijn er ook leuke demo's om naar te kijken.wat een geluk hoef ik daarna niet meer op de tijd te letten.
Ja zeker, heb weleens met Alano gehad dat hij als laatste aan de beurt was en ik steeds naar de ring lopen enz en op een gegeven moment stond ik idd iets te lang te kleppen en was ik te laat. Gelukkig had de ringmeester gezien dat ik steeds kwam kijken dus wilde ze wel even wachten toen ik Alano ging halenLongFields schreef:Lekker hè?Brigitte schreef:Buffel mag ook gelijk om 10.00 uurLongFields schreef:Ik zie dat wij als eerste ras gekeurd gaan worden, dat is lekker want dan kan ik daarna heerlijk rondlopen en genieten van alle hondenrassen. Dat is het leuke aan een ééndaagse show vind ik, dat echt alle rassen rond kunnen lopen!
Hopelijk zijn er ook leuke demo's om naar te kijken.wat een geluk hoef ik daarna niet meer op de tijd te letten.