Moet je ook zeker doen!Frenk schreef:Ik vind het echt niet erg om gewoon te komen voor de gezelligheid hoor![]()

Moderator: moderatorteam
Moet je ook zeker doen!Frenk schreef:Ik vind het echt niet erg om gewoon te komen voor de gezelligheid hoor![]()
Ik heb ook niet ingeschreven hoor mops. Gaan we gewoon lekker samen de hele dag cateren en ouwehoeren. Dat kunnen we toch het beste.Frenk schreef:Net de mail verstuurd (moest naar een verjaardag) en nou lees ik net dat alles al vol is...
![]()
Maakt niet uit! Frenk en ik komen gewoon met onze koelbox en ons opblaasbare zwembadje en dan kijken we lekker naar iedereen die bezig is. Zijn wij gewoon van de catering
Dan komt ze toch gezellig mee met de Haerlemsche Koelboxploeg?Marjoleine schreef:
Mir wil niet alleen, Frenk. En ik denk dat ik niet kan dan (als alles goed gaat).
Stom mens.
Schrijf je Frenk toch in voor de agilitywedstrijd voor beginners, kan hij bestFrenk schreef:Nou, ik wilde alleen agility en flyball doen en heb frisbee en combisport als reserve op gegeven. Maar agility haf toch echt wel m'n voorkeur. Ik vind het echt niet erg om gewoon te komen voor de gezelligheid hoorPanna schreef:Nog niet alles is (was?) vol he?Kunnen jullie misschien toch nog meedoendog dance - nog 5 plaatsen
frisbee - nog 1 plaats
speeltjes maken - nog 7 plaatsen
g&g - nog 4 plaatsen
Uiteraard mag Willemijn in het badje. Samen met Vera, die is daar kampioen inRinne Roos schreef:En anders sluiten we ons gezellig aan bij de koelboxploeg. Mag Willemijn mee om in het badje te plonzen?
Maylala schreef:de Haerlemsche Koelboxploeg?
Jammer, maar ik begrijp je helemaal hoorrenee-uk schreef:ik kom niet logeren Frenk, onze vakantie in Nederland eindigt de dag van te voren en ik ken mezelf..... na 14 dagen vakantie wil ik alleen nog maar naar huis
Jaaa, Vera vroeg al of Frenk zijn badje weer meenamFrenk schreef:Uiteraard mag Willemijn in het badje. Samen met Vera, die is daar kampioen inRinne Roos schreef:En anders sluiten we ons gezellig aan bij de koelboxploeg. Mag Willemijn mee om in het badje te plonzen?
Wel komen hoor! Jullie zijn ook van harte welkom aan de koelbox bij Maylala, RinneRoos, Hamilton, Marloes en vele anderenMARC_S schreef:Is alles nu vol? Ik had deze topic niet gezien en gister waren wij weg.Nou ja, pech dan maar begrijp ik. Volgend jaar beter.
Ik denk dat ik veel bij jullie te vinden benFrenk schreef:Maylala schreef:de Haerlemsche Koelboxploeg?![]()
![]()
![]()
Onze kernkwaliteit: voederen
De workshop "luieren naast koelbox" heeft geen limiet. Pittige workshop, maar puike instructeurs, dus dat komt helemaal goedlieke schreef:Ik zie ook net dat alles al vol is...![]()
Wil ik ook een keer komen, ben ik te laat voor de inschrijving!
Ik denk dat ik dat dan maar doe... Hoort daar trouwens het leveren van commentaar op andere deelnemers/honden ook bij?Rinne Roos schreef:De workshop "luieren naast koelbox" heeft geen limiet. Pittige workshop, maar puike instructeurs, dus dat komt helemaal goedlieke schreef:Ik zie ook net dat alles al vol is...![]()
Wil ik ook een keer komen, ben ik te laat voor de inschrijving!![]()
wel doen, he!
Ja hoor, dan kom je bij de gevorderden.lieke schreef:
Ik denk dat ik dat dan maar doe... Hoort daar trouwens het leveren van commentaar op andere deelnemers/honden ook bij?
Dat is nl. één van mijn hobby's.
Dit postte ik eerder.gyanty schreef:Zoals ik zie is doggydance en dogfrisbee nog als enige niet vol??
Nee joh, er zijn nog plaatsen over hoor:MARC_S schreef:Is alles nu vol? Ik had deze topic niet gezien en gister waren wij weg.Nou ja, pech dan maar begrijp ik. Volgend jaar beter.
Dus als je lekker wilt GG-en en frisbeeën kan dat nog prima!dog dance - nog 5 plaatsen
frisbee - nog 1 plaats
g&g - nog 4 plaatsen
Ik ga gewoon toekijken. Die luie mirakels van mij zijn toch liever lui dan moe. Die bewaken liever de koelbox met inhoud.Zoek stok! schreef:Dit postte ik eerder.gyanty schreef:Zoals ik zie is doggydance en dogfrisbee nog als enige niet vol??
dog dance - nog 5 plaatsen
frisbee - nog 1 plaats
g&g - nog 4 plaatsen
Van frisbee weet ik zeker dat het nu vol is. De rest ga ik vanavond pas weer tellen. Ik moet ook nog wat werken
Wat denk je zelluf? Dat we dat willen missen?Jinx schreef:Oh en Lars met dogdance