Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zonde van zijn vieze staart maar met dit weer kan ik niet wassen want dan breken de haren af dus daar moeten jullie maar even niet teveel naar kijken
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Fijn hè, dat ze de kleuren van de wedstrijdkleding hebben vrijgegeven?
Jullie zien er prachtig uit zo samen. Ik vind zelf eerlijk gezegd een zwarte rijjas mooier, maar smaken verschillen nu eenmaal.
LongFields schreef:Fijn hè, dat ze de kleuren van de wedstrijdkleding hebben vrijgegeven?
Jullie zien er prachtig uit zo samen. Ik vind zelf eerlijk gezegd een zwarte rijjas mooier, maar smaken verschillen nu eenmaal.
ik over het algemeen ook, maar dit kleurt wel heeel erg mooi bij Piep ( vindt ik dan)
alleen nu nog blauwe laarzen Cloor
LongFields schreef:Fijn hè, dat ze de kleuren van de wedstrijdkleding hebben vrijgegeven?
ik over het algemeen ook, maar dit kleurt wel heeel erg mooi bij Piep ( vindt ik dan)
alleen nu nog blauwe laarzen Cloor
Zwart is niet lelijk maar grijs op een schimmel vind ik echt mooi, ik reed zowieso al niet met een wit dekje meer omdat dat helemaal wegvalt op mijn schimmel, maar ik heb grijs altijd mooi gevonden alleen mocht het toen alleen nog bij het springen.
Bruin vind ik ook echt prachtig, laatst op een hele mooie vos gezien, bruin tuig en bruine wedstrijdoutfit echt zoveel mooier dan het oeroude traditionele zw/wit.
Maar blauwe laarzen nee, zwart past mooi bij het tuig en hoofddeksel
billy schreef:Prachtige combinatie zijn jullie Cloor, al kijk je wel streng
Haha tja ach ik denk geconcentreerd
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
ik kijk steeds met veel plezier naar je foto's, wat een klasse zeg !!!
Haha het stoor mij wel eigenlijk maar goed kon niet anders
Thanks btw
Welke klasse rijd je? En zonder sporen zo te zien, dat kom je ook niet vaak tegen
Z1 en ik heb wel sporen om hoor, het zijn Iberische sporen (steek sporen) die schuif op je laars vast tussen hak en laars. Zo zitten ze ook mooi laag en 'gebruik' je ze alleen wanneer je net even die extra hulp nodig hebt, ik gebruik tijdens de training zelden sporen, die doe ik alleen aan de laars tijdens een wedstrijd. Op dit moment zijn de sporen trouwens nog verplicht vanaf de M1 maar per april niet meer dan is dat vrijgegeven.
Welke klasse rijd je? En zonder sporen zo te zien, dat kom je ook niet vaak tegen
Dat had je kunnen zien aan de stang en trens
Hartstikke goed, veel plezier in de Z, jullie vliegen er zó door denk
Haha nou dat zou mooi zijn, we vlogen ook door de M2 dus wie weet
tekkel schreef:Ooo prachtig!!
Ik vind het mooi, dat grijze zadeldek en het grijze jasje. Zo is er niet zo'n hard contrast met het paard
Ik start(te) met een zwart fluweel dekje, zwart staat ook heel mooi, wit maakt heel flets. Maar ik was nou eenmaal helemaal weg van het grijze jasje dus
laura86 schreef:
Dat ze Z1 of hoger rijd had ik kunnen zien ja, maar in de grand prix rijden ze ook met stang en trens
Nou GP is wat ver weg hoor haha
Danoontje powerrr schreef:Wat mooi, is het een Andalusiër of Lusitano?
(of geen van beide )
Piropo is een Andalusier
Elly* schreef:Jullie zijn een prachtige combinatie!
Maar wanneer starten jullie tijdens de Almelose Ruiterdagen?
Nou ik krijg niet veel mensen mee en alleen vind ik ook maar zo alleen, waar plaats ik mijn hengst? en waar slaap ik?...
Als jij wat weet
Danoontje powerrr schreef:Wat mooi, is het een Andalusiër of Lusitano?
(of geen van beide )
Piropo is een Andalusier
Aha, ik leer wel wat in de wonderlijke paardenwereld.
Ik heb een hele leuke Andalusiër x Lusitano gekend op mijn werk.
Leuk karaktertje, pittig maar eerlijk.