Ja, en de Bostons zijn ook zo gezond in vergelijking met de Franse Bullen (uitgaande dat je je weddenschap wint, wat ik betwijfel)
Ja, dat is zo en het interesseert me geen bal of jij het wel/niet geloofd.
maar dat terzijde gelaten hoef ik geen verstand te hebben van het type of lijn die jij fokt. Daarvoor hoef ik alleen maar naar je avater en “geschiedenis” en tips naar pupkopers te kijken om te weten dat ook “jouw” ras daar niets tot weinig in verschilt.
Knap dat jij aan klein fotootje in een onderschrift kunt zien welk type ik heb en hoe kort de neusjes zijn.

Verder raad ik je aan om eens te leren lezen , want van ALLE pupkopers heb ik 1 er op moeten wijzen dat hun pupje een beetje snurkt, èèn!
Dus voor wat betreft dat “betweterige smoeltje” (iets minder mag ook wel) zou ik zeggen. Probeer zelf je “product” eens te veranderen. Anderen zijn daar al mee bezig zoals je zelf al aangaf, nu jij nog
Nogmaals, zolang je niet weet met welk type/lijnen ik fok kun je beter je snaveltje dichthouden.
Het staat zo dom

Mijn eerste imports zijn nml van Sunwoods, mijn laatste komt uit die lijn. Drie pups die ik heb aangehouden zijn voor de helft van die lijn en mijn eerste Boston was ook voor de helft van die lijn.

Alleen Faith , Ben en Jim Jam zijn van een andere lijn.
En voor je begint te mauwen dat ik het bij die andere lijn moet houden. EEn ander type/lijn(en) heet niet dat ze slechter of plattere snuiten hebben.
Ik zocht iets met een groter en ronder oog ( veel Bostons van die andere lijnen hebben kleine en/of amandelvormige ogen = een fout. Dat komt omdat veel fokkers nog in de veronderstelling zijn dat Bostons kleine ogen moeten hebben
Tevens vond ik het type en de expressie van de lijnen waar Faith, Ben en Jim Jam uit komen heel mooi. Niet te zwaar , elegant en mooi van bouw. )
wauw. Wat een vooruitgang zeg. En in ??? wat was het zweden ofzo? Oh, ja "Maar in Zweden en Noorwegen zijn ze al zo ver dat veel van hun teefjes op natuurlijke wijze bevallen"

Lieve schat, lezen . Er staat " In
Amerika doen ze er zelfs agillity mee.
Daarbij, als die honden zo “impopulair” zijn als jij zegt, waarom daar dan zoveel goud geld voor moeten betalen? Wat is de reden dat je voor dit ras zo diep in je buidel moet tasten? Daar ben ik dan ook wel weer benieuwd naar. ;19:
Jij bent toch de alwetende Smoekie die alles beter weet , zelfs beter dan de mensen die in het ras zitten . Misschien dat jij het me kunt vertellen waarom ze zo duur zijn?
Linda