Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reading met Winter

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

mwillow

Re: Reading met Winter

Ongelezen bericht door mwillow »

Zou het zonde van mijn geld vinden......
Kan me niet voorstellen dat deze vorm van 'telepathie op afstand' geloofwaardig is. Liever zie ik dan bv. de clinics van paardenfluisteraars, waarin ze echt met probleemdieren bezig zijn en er echt sprake is van een logische beredenering, iets wat tastbaar is. Maar dit........ :W:
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

Carma schreef: Er was 1 verhaal wat ik nooit zal vergeten. Er was een kat weggelopen, omdat hij liever Knoert genoemd wilde worden ipv Tommie :smile:. Dus die eigenaren moesten hun kat vervolgens Knoert gaan noemen :N:
Jij hebt vast geen katten :mann:
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Danoontje powerrr schreef:
Carma schreef: Er was 1 verhaal wat ik nooit zal vergeten. Er was een kat weggelopen, omdat hij liever Knoert genoemd wilde worden ipv Tommie :smile:. Dus die eigenaren moesten hun kat vervolgens Knoert gaan noemen :N:
Jawel, ik heb een Sjaak. Hij is uiterst tevreden met zijn naam :pffff:
Afbeelding
Danoontje powerrr
Zeer actief

Carma schreef:
Danoontje powerrr schreef:
Jawel, ik heb een Sjaak. Hij is uiterst tevreden met zijn naam :pffff:
Nòg wel... na een reading misschien niet meer.
En berg je dan maar, want wij zijn slechts blikopeners en hun wil is wet :N:

Afbeelding
Aiske
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aiske »

Ik heb verschillende keren readings bij mijn honden gedaan.
Ik en de honden hebben daar altijd baat bij gehad natuurlijk zit er wel eens wat bij waarvan je denkt wat moet ik hier nu weer mee..... maar meestal kan je zo wel naar een oplossing toe werken. Zeker als je een hond hebt met problemen.
Groetjes,
de fryske hounen
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Danoontje powerrr schreef:En berg je dan maar, want wij zijn slechts blikopeners en hun wil is wet :N:
Vergeet niet dat we ook goed zijn voor het openhouden van de deur en af en toe voor een warm plekje op schoot :wink:
Afbeelding
Reneey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 Duitse Dog
1 Chihuahua

Ongelezen bericht door Reneey »

Ik ben wat dit soort dingen betreft heel open minded.
Aan de ene kant heb ik iets van geloof er geen snars van .. aan de andere kant als ik hoor van mensen dat ze dingen kunnen zeggen wat niemand kan weten dan ga ik weer twijfelen.

Toch om me eigen gevoel te kunnen bevestigen is het misschien wel een keer goed / leuk om zo iets mee te maken.
En dan vooral wil ik dan dingen weten van me vorige hond .... zit nog met zoveel vragen.

Doen ze ook 2 honden in 1 consult ?

Ga toch denk ik wel is een keer dit doen ... om het toch meegemaakt te hebben .. dan pas kan ik er zelf over oordelen denk ik.
Afbeelding
Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden
Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen
Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
mariaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): australian shepherd

Ongelezen bericht door mariaa »

Ik geloof er wel in.....ik denk dat paranormale mensen bepaalde dingen van mens en dier kunnen zien/horen/ruiken/beleven. Maar dit moet wel eerst "vertaald" worden door de persoon die de reading doet en interpretatie is altijd erg moeilijk. :wink: De ene persoon is hier beter in dan de andere.
Afbeelding
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik geloof er ook wel in. Ik zou er ook wel meer van willen weten eventueel e-mail adres of andere contactgegevens van deze mevrouw willen hebben. Ik ken Winter niet eens, maar op een of andere manier klinkt het typisch als zij :smile:
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Inge O schreef:
hercujess schreef:Ik ken Winter niet eens, maar op een of andere manier klinkt het typisch als zij :smile:
wat maar weer aangeeft hoe graag mensen gewoon willen meegaan in een verhaal - gelijk wel verhaal.
Misschien wel, misschien niet. Iedereen zijn/haar eigen mening toegedaan. Ik geloof wel dat er meer tussen hemel en aarde is, dus ik geloof hier ook wel in.
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Grappig om te lezen al geloof ik er ook geen snars van.
Er staan zoveel dingen bij waarvan ik denk 'tsja, dat kan iedereen wel verzinnen of ja dat geld voor zo'n beetje elke hond'.

Bijv.dat ze haar eten wel lekker vindt, over de verhuizing, het vuurwerk, de narcose ......... tsja.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Ellen.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel

Ongelezen bericht door Ellen. »

Cash schreef:Grappig om te lezen al geloof ik er ook geen snars van.
Er staan zoveel dingen bij waarvan ik denk 'tsja, dat kan iedereen wel verzinnen of ja dat geld voor zo'n beetje elke hond'.

Bijv.dat ze haar eten wel lekker vindt, over de verhuizing, het vuurwerk, de narcose ......... tsja.
Ja als je het zo gaat vergelijken.. maar ze kunnen moeilijk zeggen dat de hond bang is voor vuurwerk, terwijl hij dat misschien helemaal niet is. Dan zou ik er geen snars meer van geloven. Dus wat jij net zegt maakt geen verschil en is een uitspraak die dus niet altijd zal kloppen.
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

vind het toch altijd wel heel interessant en ben ook wel nieuwsgierig wat ze te vertellen hebben.
volg dit topic dan ook even :)
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Dit soort dingen zijn niet aan mij besteed.

Ik moet erg lachen om bepaalde dingen. :mrgreen:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Ik geloof er wel in. Er is meer tussen hemel en aarde :pffff: .

Ik heb een reading laten doen toen Megan was overleden als gevolg van epilepsie.
Wel bij iemand die zeer ervaren is en les geeft in communicatie met dieren, dus er hing een bedrag aan vast.
Ik belde haar om te vragen wat ik voor gegevens moest sturen en deze mevrouw wist al gelijk te vertellen dat we bij Megan met epilepsie te maken hadden.
Ik zat vastgenageld aan m'n stoel, want het was voor het eerst dat ik haar sprak, dus dat kon ze gewoon simpelweg niet weten.

Ik moest een mailtje sturen met een paar foto's, haar roepnaam, geboortedatum en overlijdensdatum. Meer niet!
Na een paar dagen (waarin zij de reading voor bereidde en regelmatig contact zocht met Megan) kreeg ik een telefonische reading van een uur en daarin kwamen dingen naar voren die niemand wist. Megan was ook aanwezig tijdens de reading.
Ze had het over het spoor en het water. Klopt, daar liepen we iedere dag een lange wandeling.
Ook bedankte Megan me voor "soort gehaktballen", waarop die mevrouw vroeg of ze wel eens iets van gehakt kreeg.
Ja, dat klopte. Megan kreeg twee keer per dag een rauwe kledder rundergehakt met haar anti-epileptica.
Zo kwamen er in dat uur nog veel meer dingen naar voren die zij nooit kon weten, maar die hou ik liever voor mezelf. Dus ja, ik geloof er heilig in.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik heb het een keer laten doen, van een hond die gewoon leefde.
Gewoon omdat ik wel eens wilde weten hoe of wat.
Foto opsturen, roepnaam van de hond en een telefonisch consult.

Ze wist dingen te vertellen die niemand kon weten.
Zo vertelde ze dat er een jongen was met dik krullend haar die alsmaar op zijn hoofd stond, en dat de hond dat eng vond, en dat ze het prettig vind dat hij er steeds minder was.
Dat verzin je toch niet? :80:

Maar onze zoon met dik krullend haar stond letterlijk heel wat keren op zijn hoofd vanwege de capoeira die hij doet en waar hij dagelijks voor traint. In die periode was hij heel veel weg en kort erna had hij zelf een kamer en is hij uit huis gegaan, dus dat hij er steeds minder was klopte ook.

Zo waren er nog een paar dingen die ze wist te vertellen waarvan ik werkelijk niet zou weten hoe ze dat zou kunnen weten.
Dan zal ze mij best kunnen lezen of zo, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik uitstraalde dat er hier een kind dagelijks ondersteboven door het huis hopste. :19:

Dus wat ik er mee moet weet ik niet, maar ik ben niet meer zo stellig afwijzend als ik was.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
L@nghaar
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door L@nghaar »

Stel zij had gezegd dat Winter geen pups wilde.....wat had je daar dan mee gedaan?

Persoonlijk geloof ik hier echt niet in en zou dit ook niet laten doen.
Afbeelding
Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

billy schreef:Ik weet nu al wat Baco gaat zeggen, dus we doen het niet. :smile:
Haha, ik heb juist geen idee wat Sil en Bill zouden zeggen. En dat wil ik graag zo laten! :mrgreen:
Jolinde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback

Ongelezen bericht door Jolinde »

Wat boeiend zeg! Ik geloof ook wel in dat soort dingen. Erg leuk geschreven van Winter.
Snel nieuwe kleren kopen dus! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
Danoontje powerrr
Zeer actief

Nanna schreef:Kom je in de kledingzaak: "goh, dat is wel een apart truitje"
Verkoopster: "ja, heeft u een feestje?"
En dan jij weer: "Nee, mijn Rottweiler vindt dat ik er niet uitzie"

:smile: :smile: :smile:
Het is wel een goed excuus om eens lekker te gaan shoppen.

Afbeelding
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ik heb van Elena eens een reading laten doen bij Stal Danae .
Kostte toen €15

Ik heb toen een foto gemaild, met haar naam en geboortedatum
En 1 vraag waar ik graag antwoord op wilde.

Ong. 2 wkn later kreeg ik de reading via de mail en ik zat echt zo :80:
Er stonden dingen in die alleen ik wist. Hadden ook nooit op t net gestaan en zelfs mn ouders wisten daar niets van.

Dr zijn door die reading wel een hoop dingen duidelijk geworden
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Marlieke met Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marlieke met Boris »

ik heb ook eens zo'n reading laten doen toen boris als pupje in huis gekomen was en ik wilde weten hoe mijn konijn Minou zich daarbij voelde...konijn dus he.Ik heb toen geloof 4 controle vragen moeten bedenken en behalve eentje bijna de rest klopte helemaal. Dingen die iemand dus gewoon niet kan weten.
Daarna heeft ze een gesprekje met Minou gehouden en daarin kwam haar open, vrolijke en snel afgeleidde karaktertje dus ook naar voren. Ze vertelde toen aan die vrouw dat er een dier gekomen was met dezelfde kleuren als haar (zwart en wit) die ze wel bijzonder en spannend vond. Nu vond ze hem nog wat gek, maar als die groter zou zijn wilde ze wel graag samen kattekwaad gaan uithalen (en dat deed ze die tijd nogal graag).
Die vrouw wist niks van een pup in huis en wist alleen dr naam, geboortedatum en had een recente foto van dr snoetje.
Afbeelding
Vlinder
Actief
Mijn ras(sen): Bulldoggen

Ongelezen bericht door Vlinder »

Ik heb het ook laten doen bij 3 van mijn honden en ik geloof er wel degelijk in :pffff: . Er kwamen zulke frapante dingen uit die helemaal klopten en die de tolk niet kon weten. Bij mij gaat de theorie dat ik gelezen ben ook niet helemaal op, want ze kwam echt met dingen die ik helemaal niet meer wist en waar ik ook niet mee bezig was. Wij hebben er in ieder geval wat mee kunnen doen waardoor het binnen onze roedel inmiddels een stuk soepeler loopt :8): .

Oh wat betreft die kleren.....tja.....een van onze honden had commentaar op de relatie van mijn vriend en mij en ze sloeg de spijker op zijn kop :lol1: !
Groetjes!

Afbeelding
Sepp
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie

Ongelezen bericht door Sepp »

Met Roef heb ik een keer een reading gedaan. Ik was nieuwsgierig geworden door een aantal verhalen van mensen in mijn omgeving die zelf erg nuchter de wereld in keken. Dus ik had zoiets van..jog lachu..gewoon eens proberen.

Ook ik had dezelfde ervaring als sommige mensen hier. Voorheen had ik geroepen..ik geloof er geen snars van, maar tijdens de reading werden er dingen gezegd die mij echt verbaasde. Ik had de mevrouw helemaal niets vertelt over Roef (Leeftijd, karakter, favoriete dingen) en een aantal dingen waren gewoon "spot on"'.

Nogsteeds neem ik een reading niet al te serieus, maar ik blijf wel nieuwsgierig en in verwondering.

Groethjes
nanda
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

** Angela ** schreef:Ik heb van Elena eens een reading laten doen bij Stal Danae .
Kostte toen €15

Ik heb toen een foto gemaild, met haar naam en geboortedatum
En 1 vraag waar ik graag antwoord op wilde.

Ong. 2 wkn later kreeg ik de reading via de mail en ik zat echt zo :80:
Er stonden dingen in die alleen ik wist. Hadden ook nooit op t net gestaan en zelfs mn ouders wisten daar niets van.

Dr zijn door die reading wel een hoop dingen duidelijk geworden
Over Stal Danae heb ik wel meer goede dingen over gehoord....
Ik weet niet wat ik er van moet geloven....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Aiske
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aiske »

** Angela ** schreef: Ong. 2 wkn later kreeg ik de reading via de mail en ik zat echt zo :80:
Ik heb bij een andere hond geen reading laten doen maar ik was bij mijn tante en daar kwam een vrouw die een gave heeft. Zij kon helemaal niets van mijn Lobke weten maar toen mijn tante 's middags bij haar alleen was vertelde ze mijn tante dat Lobke zwaar mishandeld was door een man. Mijn ex-man heeft haar mishandeld maar ik schaamde mij teveel om dat aan iemand te vertellen. Toen mijn tante mij hierover belde moest ik haar natuurlijk het een en ander uitleggen. Daarnaast was ik erg verbaasd dat Lobke blijkbaar zoveel in een korte tijd verteld heeft, ze hebben elkaar nog geen 5 minuten gezien.
Groetjes,
de fryske hounen
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ik weet soms ook niet wát ik ervan moet geloven. Heb ooit eens iemand een foto van Birdy laten lezen. Daar kwamen dingen uit die ze toch écht niet kon weten, raar hoor.

Heb ook een collega die nogal van dat soort dingen is. Die zegt ook nogal eens dingen over mensen, maar ook over m'n honden die toch echt waar zijn en die ze niet kán weten.
Bizar soms allemaal. :wink:
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Ik geloof niet in spirituele krachten, maar vind het wel mooi als mensen daaruit troost kunnen putten.
Sommige mensen beschikken over een mooie dosis mensenkennis, doe daar wat ervaring met honden bij en je kunt readings geven. Ik vind het knap.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

MissDorien schreef:Ik geloof niet in spirituele krachten, maar vind het wel mooi als mensen daaruit troost kunnen putten.
Sommige mensen beschikken over een mooie dosis mensenkennis, doe daar wat ervaring met honden bij en je kunt readings geven. Ik vind het knap.
Ik snap het ook niet.
Vooral niet hoe iemand dan kan zeggen dat er hier regelmatig iemand met krullen op zijn hoofd staat. :19:

Daar pt ik geen troost uit, ik snap er gewoon niks van. :denken:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Marjoleine schreef:
MissDorien schreef:Ik geloof niet in spirituele krachten, maar vind het wel mooi als mensen daaruit troost kunnen putten.
Ik snap het ook niet.
Vooral niet hoe iemand dan kan zeggen dat er hier regelmatig iemand met krullen op zijn hoofd staat. :19:

Daar pt ik geen troost uit, ik snap er gewoon niks van. :denken:
Zoals iemand hier zei, als zijn/haar hond is overleden, en zij met vragen of misschien zelfs schuldgevoelens zitten. Zij consulteren dan zo'n charlatan en kunnen daar dan troost uit putten.
Zoals ik al zei, ik heb er niets mee en geloof er ook niet in.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”