Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beauceronpup
Moderator: moderatorteam
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Re: Beauceronpup
He get, daar word je niet vrolijk van. Helaas, de beauceron lijkt aan een opmars begonnen. Er worden behoorlijk wat puppen geproduceerd de laatste tijd.
Vreemd dat zij die met vlekken niet wilde hebben, juist die met grijze vlekken zijn populair onder de mensen die het ras zelf niet kennen.
Vreemd dat zij die met vlekken niet wilde hebben, juist die met grijze vlekken zijn populair onder de mensen die het ras zelf niet kennen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Triest weer, dit. En wel raszuivere honden blijkbaar?

Laat Marc het niet horen, dan gaat ie orerenBas Rouge schreef:Vreemd dat zij die met vlekken niet wilde hebben, juist die met grijze vlekken zijn populair onder de mensen die het ras zelf niet kennen.
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Ik zie ze ook vaker hier in de buurt idd. En mensen.. ach. Soms vraag ik me echt af waarom ik er een jarenplan van maak, van een hond aanschaffen want t lijkt alsof anderen het in een wip en een scheet beslissen allemaal. Zonder verder na te denken. Zo kwam ik gisteren een vrouw uit de buurt tegen toen ik met mn zoontje van bijna 4 aan t wandelen was. Kruising lab/ stafford. Beest was echt onhoudbaar, hij liet die vrouw uit
Mn zoontje vroeg of hij mocht aaien, ik zei: doe maar niet want die vrouw had ie hond echt totaal niet onder controle. Zegt zij: oh maar hij doet niks hoor, hij is harstikke lief voor kinderen! Ik zei dat ik dat meteen geloofde maar dat hij mss wat onstuimig was voor mn bijna-kleuter.
Ze zei dat hij idd nog niet zo goed luisterde maar ja, het was nog een pup (10 maanden) en dat hij zo vreselijk trok aan de lijn, dat ging vanzelf wel over
Ze zei dat hij idd nog niet zo goed luisterde maar ja, het was nog een pup (10 maanden) en dat hij zo vreselijk trok aan de lijn, dat ging vanzelf wel over
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Bonnie F
- Zeer actief
Ik vind beaucerons prachtig en heb echt overwogen er 1 te nemen (ipv Z).
Maar ze zijn echt een maatje te groot voor mij.
Vooral omdat ik de voorkeur heb voor een reu.
We zijn toen op 1 dag naar de jonge-honden-dagen van zowel de beauceron als de witte herder geweest.
Dan zie je het verschil goed. Bij de 1 liep alles los en bij de ander werden er waarschuwingen geroepen: PAS OP, HOND LOS!!!
Maar ze zijn echt een maatje te groot voor mij.
Vooral omdat ik de voorkeur heb voor een reu.
We zijn toen op 1 dag naar de jonge-honden-dagen van zowel de beauceron als de witte herder geweest.
Dan zie je het verschil goed. Bij de 1 liep alles los en bij de ander werden er waarschuwingen geroepen: PAS OP, HOND LOS!!!

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Ik kan niet voor de overige beauceron eigenaren spreken maar ik heb nog nooit een hond gehad die ik zo relaxed overal los of vast tussen door kan laten lopen..
En dan ga ik nu even in een hoekje zitten huilen over de opmars van de beauceron
. Wat jammer, want hoewel er geen 1 ras is die je er zomaar even bij doet, de beauceron helemaal niet..
En dan ga ik nu even in een hoekje zitten huilen over de opmars van de beauceron
-
heidie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/ - Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Ik kwam laatst in nijmgen ook een beauceron tegen. Een reu. Moet zeggen dat ik wel onder de indruk was. Vind ze erg mooi!
Had er nog nooit een gezien.
Maar ze overtreffen niet mijn spikkelverslaving hahah
Had er nog nooit een gezien.
Maar ze overtreffen niet mijn spikkelverslaving hahah

- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
- Aantal honden: 2
De Beaucerons die ik heb meegemaakt waren vrij temperamentvol, maar een stuk rustiger dan bijv. een Dobermann.
Leuke honden qua uiterlijk en gedrag, maar op de een of andere manier missen ze ze voor mij de x factor.
Leuke honden qua uiterlijk en gedrag, maar op de een of andere manier missen ze ze voor mij de x factor.
-
chaos
- Zeer actief
Vind gecoupeerd ook mooier...en die hubertusklauwen zie je als eigenaar op den duur niet meer.
Het is een bijzonder ras waar je echt op moet vallen, innerlijk en uiterlijk.
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Hades heeft ook dubbele klauwtjes achter, maar die zie ik wel degelijk nog steedschaos schreef:Vind gecoupeerd ook mooier...en die hubertusklauwen zie je als eigenaar op den duur niet meer.
Beaucerons zijn trouwens wel een stukje groter dan ik me had voorgesteld, wel érg mooi.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
-
chaos
- Zeer actief
Ik moet zeggen dat het bijknippen me reuze meevalt, en ik zie het echt bijna niet meer.
Ik was ook op de show, maar kromgegroeide lange nagels heeft die van mijn niet
...groot is ze inderdaad wel 
Ik was ook op de show, maar kromgegroeide lange nagels heeft die van mijn niet
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Gelukkigchaos schreef:Ik moet zeggen dat het bijknippen me reuze meevalt, en ik zie het echt bijna niet meer.
Ik was ook op de show, maar kromgegroeide lange nagels heeft die van mijn niet...groot is ze inderdaad wel
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Een velociraptorklauw.... moest even zoeken hoor.Frederiek schreef:Gelukkigchaos schreef:Ik moet zeggen dat het bijknippen me reuze meevalt, en ik zie het echt bijna niet meer.
Ik was ook op de show, maar kromgegroeide lange nagels heeft die van mijn niet...groot is ze inderdaad wel
! Ik schrok er wel van, het leken soms net van die dubbele velociraptorklauwen
.

-
empyree
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Gelukkig zijn de beaucerons die ik ken (onder andere van mijn baas, gecoupeerd en wel) wel heerlijke honden qua karakter en kunnen overal loslopen. Al moet ik tot mijn spijt melden dat er hier vandaag in de krant een akkefietje stond van een bauceron die in een groep schoolkinderen twee kinderen had verwond , eentje gebeten en eentje omvergelopen maar ik vermoed dat dat geen kwade opzet is geweest......want de kinderen raakten in paniek toen er ineens 2 loslopende honden op het schoolplein liepen toen ze terugkwamen van de gym.
Sandra