Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Valerie schreef:Bij welke onderdelen hoeft jouw hond niet los te lopen of moet het bij alle onderdelen? Hoe wordt er rekening gehouden met honden die een wat moeilijker karakter hebben naar andere honden?
vorig jaar was lola mee, maar sam had ook makkelijk mee gekunt
Nu ik dat stukje van Tiny lees, is het ook mogelijk te komen en nergens aan mee te doen? Ik doe denk ik wel ergens aan mee hoor, maar gewoon even als vraag.
Valerie schreef:Bij welke onderdelen hoeft jouw hond niet los te lopen of moet het bij alle onderdelen? Hoe wordt er rekening gehouden met honden die een wat moeilijker karakter hebben naar andere honden?
En ik had gewoon een bench mee Kun je met je hond dingen doen en als je even zelf iets wil doen en niet constant op wil letten stop je je hond daar in. Kan er sowieso niks gebeuren Ik wil zelf ook een biertje drinken en dan niet ineens van de stoel getrokken worden omdat er iemand achter me een bord worstjes op de grond legt van de bbq
Hilde schreef:Nu ik dat stukje van Tiny lees, is het ook mogelijk te komen en nergens aan mee te doen? Ik doe denk ik wel ergens aan mee hoor, maar gewoon even als vraag.
Ik ben vorig jaar als kijker en kletser gekomen, had geen hond mee, en ben eens rond gaan kijken.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Hilde schreef:Nu ik dat stukje van Tiny lees, is het ook mogelijk te komen en nergens aan mee te doen? Ik doe denk ik wel ergens aan mee hoor, maar gewoon even als vraag.
Ik ben vorig jaar als kijker en kletser gekomen, had geen hond mee, en ben eens rond gaan kijken.
En lekker knuffelen, zegt Vera
Heel leuk dit jaar ook weer een doe-dag
Ja de meisje ook even bekeken en geknuffeld Kom jij op eigen gelegenheid
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Stel dat je met het OV komt en stel dat je zin hebt in een wandeling ... volgens mij is het namelijk niet ver lopen. Maar goed .. mijn "niet ver" is voor andere mensen echt een wereldreis..... Even gekeken op afstandmeten.nl en het is nog geen 2 kilometer lopen. Dus met mijn snelheid nog geen half uurtje. (als je OV gewend bent, op de bus wachten duurt langer !!)
Tiny schreef:Ik kijk nog even of ik Jeda inschrijf voor iets maar komen doe ik zeker
Tiny, jij wilt vast wel 1 ronde op een pupje passen he? Ik wil denk ik met Daan mee doen aan 1 workshop maar heb dan wel puppenoppas nodig. Tenminste die hoop ik nodig te hebben.
Tiny schreef:Ik kijk nog even of ik Jeda inschrijf voor iets maar komen doe ik zeker
Tiny, jij wilt vast wel 1 ronde op een pupje passen he? Ik wil denk ik met Daan mee doen aan 1 workshop maar heb dan wel puppenoppas nodig. Tenminste die hoop ik nodig te hebben.
Nou graagggg
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Nou graagggg
super, dan kan Daan met 1 workshop meedoen. Ik krijg pup daarna toch wel terug he?
Inschrijven duurt nog even hoor. Ik ben druk bezig met nog twee workshops erbij. Eerst moet alles helemaal rond zijn, dan pas kan ik met inschrijven beginnen.
Ik neem die uk hoe dan ook mee maar ook ik bied me aan als eventuele oppas. Ik heb vorig jaar netjes opgepast op enkele honden (noem een Olijfje en een Fien) dus ik heb ervaring
Die uk blijft toch wel bij me dus ik heb wel een hand vrij.
Jinx schreef:Ik neem die uk hoe dan ook mee maar ook ik bied me aan als eventuele oppas. Ik heb vorig jaar netjes opgepast op enkele honden (noem een Olijfje en een Fien) dus ik heb ervaring
Jinx schreef:Ik neem die uk hoe dan ook mee maar ook ik bied me aan als eventuele oppas. Ik heb vorig jaar netjes opgepast op enkele honden (noem een Olijfje en een Fien) dus ik heb ervaring
Leuk, Alphen a/d Rijn - dan hoef ik de honden niet alledrie tegelijk mee te slepen, halverwege de dag drop ik er één thuis af en haal de ander op. Mazzeltje.
Biène heeft zich ook overwegend netjes gedragen.
Ze heeft tussendoor lekker in haar kenneltje in de auto gelegen, dus weinig stress voor haar, ging prima.
Dit jaar mag Marouck ook mee.......spelennnnnnnnnnnnn