Ze zijn beiden helemaal in hun element! Fijn!
Moderator: moderatorteam

Vind ze ook zo leuk.... gaat dat goed.... honden en fretten samen?Wahya schreef:Gaaf fretjes! Ik heb er vier: Artemis, Poseidon, Herakles en Apollo.
Had ik ook wel willen zien... :lol:Wahya schreef:Ik heb Alaskan Malamutes en dat betekent dat het niet automatisch goed gaat met andere dieren. Ik heb malamutes gehad die met alle andere soorten door een deur konden. Een van mijn huidige malamutes is een echte killer. Dat is voor mij verder niet zo'n probleem. Mijn fretjes staan boven, waar 'killer' niet kan komen. Daar spelen ze en doen ze. Ze komen ook regelmatig in de woonkamer. De doggies hangen dan even uit te buiken in de tuin.
Mijn eerste malamute had een heel leuk spelletje met een van mijn toenmalige fretjes: zij liep langs de bank, het fretje klom erop en sprong dan op haar rug. Dan ging zij rennen rond de salontafel en het fretje zat er dan als een soort jockey op. Nog altijd spijt dat ik het nooit heb gefilmd.

Ik vind een fret ook geen dier voor kinderen. Fretten kunnen inderdaad goed flink bijten en zijn zelden echt 100 procent te vertrouwen. Ik heb al vanaf mijn 18e fretten, dus zo'n 20 jaar en ik heb er een hoop gehad. Ik denk dat ik al met al 2 fretjes heb gehad waarvan ik zeker wist dat ze niet beten, maar dan nog zou ik een fret bv nooit in de buurt van mijn gezicht laten snuffelen. En tegenover die 2 niet bijters staan dus zo'n 12 fretjes die of met grote regelmaat of zo nu en dan hun gebit uittesten.anja68 schreef:leuk filmpje,inderdaad zeer vrolijke beestjes..
mijn dochter wou 1 jaar terug ook eens een fretje,
ik heb dat niet gedaan,omdat ik vaak hoorde,
ze erg stinken,en flink kunnen bijten,en ze nogal veel verzorging nodig hadden..
weet natuurlijk niet of dat helemaal klopt...
maar hoe dan ook..
en daar vertrouwde ik mijn dochter niet zo in..(zeker in het verzorgen niet..)