Jacksel schreef:als zij enthousiast wordt, gaat ze springen![]()
't is toch ook een scheet he...
Of die doggy brain train die je hebt?Jacksel schreef: Ik wil wel zoekspelletjes gaan proberen, of ze die rustig wil doen...
Moderator: moderatorteam
Jacksel schreef:als zij enthousiast wordt, gaat ze springen![]()
Of die doggy brain train die je hebt?Jacksel schreef: Ik wil wel zoekspelletjes gaan proberen, of ze die rustig wil doen...

Dit is dus het huiswerk voor komende maand. Iets meer belasten, maar groepswandelingen zitten er hiermee nog niet in, spelen met andere honden (MagicMagic schreef:Een beetje positief nieuws dus.
Denkt hij dat het met ontlasten/langzaam opbouwen vanzelf over zal gaan, of moet je daar nog iets voor doen/laten?

De vorige keer al. Er zat minimaal speling, maar niet naar mediaal (binnenkant) zoals normaal is, maar juist naar lateraal (buitenkant)...Jinx schreef:Heeft ie gecheckt dan of de patella los zat?

Afwachten dan maar toch? Ik vind vooralsnog de diagnoses niet echt iets om je zorgen over te maken dus als je het gewoon even rustig aan blijft doen dan zal het vanzelf wel weer goed komen in samenwerking met deze meneer.Jacksel schreef:De vorige keer al. Er zat minimaal speling, maar niet naar mediaal (binnenkant) zoals normaal is, maar juist naar lateraal (buitenkant)...Jinx schreef:Heeft ie gecheckt dan of de patella los zat?
Het zal in ieder geval beter worden dan het was (nouja, daar ga ik maar vanuit). Maar hoe het precies gaat worden blijft dus een vraagteken, net als of het behendigheid lopen wel of niet gaat mogen... Ik kan weinig doen dan afwachten, dus dat doe ik maar...Jinx schreef:Afwachten dan maar toch? Ik vind vooralsnog de diagnoses niet echt iets om je zorgen over te maken dus als je het gewoon even rustig aan blijft doen dan zal het vanzelf wel weer goed komen in samenwerking met deze meneer.Jacksel schreef:De vorige keer al. Er zat minimaal speling, maar niet naar mediaal (binnenkant) zoals normaal is, maar juist naar lateraal (buitenkant)...Jinx schreef:Heeft ie gecheckt dan of de patella los zat?

Snap ik niet helemaal want mijn DA heeft niks gezegd over dat behendigheid niet meer mag met Tsuki. Ik mag gewoon alles met haar doen dus lijkt me een beetje onzinnig om alles op te gaan gevenJacksel schreef: Het zal in ieder geval beter worden dan het was (nouja, daar ga ik maar vanuit). Maar hoe het precies gaat worden blijft dus een vraagteken, net als of het behendigheid lopen wel of niet gaat mogen... Ik kan weinig doen dan afwachten, dus dat doe ik maar...

Ze mag weer met Magicjes spelenMagic schreef:Hee, goed nieuws dus! Fijn!
Merk je nou zelf ook dat ze wat beter beweegt/niet meer mankt?
Waar ga je trainen en mag ze nu weer met andere hondjes spelen?

http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... lity/49563" onclick="window.open(this.href);return false;Magic schreef:Wat zijn hoogtesprongen? Misschien hebben wij per ongeluk wel zoiets in de schuur staan.

nee, ga met mn ouders de stad inmoosje schreef:Das goed nieuws!
Ga je zaterdag mee naar de Soesterduinen?

tnx!marye schreef:Ik zou ze wat verder uit elkaar zetten.

Je leert vanzelf de goede afstand kennenJacksel schreef:tnx!marye schreef:Ik zou ze wat verder uit elkaar zetten.

Ik heb net weer een training gedaan en ze hupte keurig netjes per sprong eroverheen. Ik moet alleen echt iets verzinnen dat ik ze gewoon buiten kan gebruiken totdat ik ze het kunnen verven, want in huis (op een kleed) is het niet erg handig.marye schreef:Je leert vanzelf de goede afstand kennenJacksel schreef:tnx!marye schreef:Ik zou ze wat verder uit elkaar zetten.

Het schijnt (tenminste, dat was het oordeel de laatste keer) dat het manken een coördinatieprobleem is, en dus niet zozeer uit pijn. Ik kan inderdaad ook een verschil zien tussen haar 'standaard hupje' en als ze zeker weten pijn heeft (wondje, nageltje gescheurd, enz). Natuurlijk is Jamey's gezondheid het belangrijkste, ik loop al bijna 2 jaar geen behendigheid meer, omdat ik gestopt was vanwege het mindere lopen van haar, ik had er nooit op gerekend dat ik nog wel behendigheid met haar zou kunnen gaan lopenpooh schreef:met alle respect, maar ik vind je behendigheidsdroom minder belangrijk dan dat Jamey niet om de haverklap mank loopt.
Ik begrijp dat het vervelend is omdat het iets is wat je echt leuk vindt, maar als het niet gaat dan houdt het gewoon op.![]()
Ik duim natuurlijk wel dat er gewoon eens echt gevonden gaat worden waarom Jamey dit niet aankan.

Natuurlijk is de gezondheid van de hond veel belangrijker, maar daarom kan het nog wel een teleurstelling zijn als je iets dat jezelf én je hond heel erg leuk vindt niet meer mogelijk ispooh schreef:met alle respect, maar ik vind je behendigheidsdroom minder belangrijk dan dat Jamey niet om de haverklap mank loopt.
Ik begrijp dat het vervelend is omdat het iets is wat je echt leuk vindt, maar als het niet gaat dan houdt het gewoon op.![]()
Ik duim natuurlijk wel dat er gewoon eens echt gevonden gaat worden waarom Jamey dit niet aankan.