Ik in elk geval wel met Zazoe

Moderator: moderatorteam
Even je post aangepast.Sanne!! schreef:ja hoor
http://www.degetraindehond.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan kun je daar verschillende dingen kiezen,
Spelletjesdag 2009
Inschrijven spelletjesdag 2010
Fotos van afgelopen jaren enzo
En sindsdien heb ik dus nix meer gehoord..M@rleen schreef:Ik heb Boomer en mezelf ook ingeschreven!
Ik heb ook nog niets gehoordM@rleen schreef:En sindsdien heb ik dus nix meer gehoord..M@rleen schreef:Ik heb Boomer en mezelf ook ingeschreven!
Heb een mail gestuurd, of mn inschrijving en betaling ontvangen zijn, maar geen reactie..
Hebben jullie wel iets gehoord? Ik wil er namelijk wel graag heen, met Boomer en Elyna..
Zal zorgen dat ze wakker is..Carma schreef:Ik heb ook nog niets gehoordM@rleen schreef:En sindsdien heb ik dus nix meer gehoord..M@rleen schreef:Ik heb Boomer en mezelf ook ingeschreven!
Heb een mail gestuurd, of mn inschrijving en betaling ontvangen zijn, maar geen reactie..
Hebben jullie wel iets gehoord? Ik wil er namelijk wel graag heen, met Boomer en Elyna..![]()
Leuk dat Elyna meekomt! Dan kom ik haar even bewonderen hoor
Bedankt!Martijn schreef:M@rleen schreef:Zou het nut hebben om mn tent mee te nemen?
Iemand die weet of daar plek voor is?
In Uden is altijd plek.
Achter het veld (bij het doel) is idd een groenstrook waar je wel wat kwijt kan.M@rleen schreef:Zou het nut hebben om mn tent mee te nemen?
Iemand die weet of daar plek voor is?
Helaas, ik vind het te koud voor Elyna.. Dit is toch ook geen weer voor half meiCarma schreef:Leuk dat Elyna meekomt! Dan kom ik haar even bewonderen hoor
M@rleen schreef:Helaas, ik vind het te koud voor Elyna.. Dit is toch ook geen weer voor half meiCarma schreef:Leuk dat Elyna meekomt! Dan kom ik haar even bewonderen hoor![]()
![]()
Ik kom dus wel, maar alleen met Boomer en blijf ook niet heel lang, want wil haar nog niet gelijk zolang ergens anders laten..
Heb wel een leuke foto...Carma schreef:M@rleen schreef:Helaas, ik vind het te koud voor Elyna.. Dit is toch ook geen weer voor half meiCarma schreef:Leuk dat Elyna meekomt! Dan kom ik haar even bewonderen hoor![]()
![]()
Ik kom dus wel, maar alleen met Boomer en blijf ook niet heel lang, want wil haar nog niet gelijk zolang ergens anders laten..![]()
Snap het wel hoor! wel jammer....