Femmel schreef:Ik ben ook niet zo zeer bang dat ze hier niet van hersteld, maar ben eerder bang dat ze op korte termijn weer een aanval krijgt.
We gaan met jou hopen en duimen dat dat niet gebeurt
Moderator: moderatorteam
Femmel schreef:Ik ben ook niet zo zeer bang dat ze hier niet van hersteld, maar ben eerder bang dat ze op korte termijn weer een aanval krijgt.
Senta de wereld kwijt???????marian* schreef:De hond van mijn vriendin heeft er 4 in betrekkelijk korte tijd gehad(en ook in 1 weekend 3 diagnoses).Ook die is er goed van hersteld maar heeft alleen wat restverschijnselen(scheve kop,een beetje de wereld kwijt) en ook deze hond was toen 13-14 jaar of zo.Femmel schreef:Ik weet het, maar ik ben gewoon bang.ranetje schreef:Niet zo pessimistisch![]()
Als ik me goed herinner heeft Max van marian* er ook twee vrij vlot na elkaar gekregen.
Hij loopt nu nog steeds vlot (voor zijn leeftijd dan) en hij is 15 jaar.
Dus wie weet hoe het zal gaan.De DA vertelde me dat ze dit in principe niet 2x kort achter elkaar krijgen en als dat wel het geval is dat er dan meestal iets anders aan de hand is. Ze is de 1e keer ook behandeld voor een mogelijke middenoorontsteking en bij de controle van de oren 2 weken geleden zagen haar oren er prima uit.
Ik heb het verhaal van Max ook gelezen en dat klinkt toch een stuk anders, in ieder geval minder langdurig, dan wat Joy heeft. Wat Jacky beschrijft van Odin komt wel heel erg overeen en ik kan me voorstellen dat Joy gewoon een wat langere herstelperiode nodig heeft gezien haar leeftijd en mindere conditie.
Ik ben ook niet zo zeer bang dat ze hier niet van hersteld, maar ben eerder bang dat ze op korte termijn weer een aanval krijgt.
Ze loopt nu tegen de 16 aan.....dus echt,ik zou het niet al te zwaar inzien.

Eerlijk gezegd denk ik dat de kans dat ze er weer een krijgt even groot is als de kans dat ze er geen meer krijgt.Femmel schreef:Dankjewel voor jullie reakties! Ik ben blij te horen dat andere oude hondjes er, ondanks zelfs 3 aanvallen, weer helemaal bovenop zijn gekomen.
Ik heb het topic van Bas Rouge ook doorgelezen en las dat ook Bolke van die kleine aanvalletjes vantevoren heeft gehad. Joy had dit beide keren ook, maar dat hoeft dus helemaal niets te betekenen.
Gisteren weer een klein stukje met haar gelopen, lekker op het gemakje. Ondanks dat ik voor 99% zeker weet dat het weer een aanval GVA is, gedraagt ze zich toch anders dan de 1e keer? De 1e keer viel ze bv. elke keer om als ze met haar kop schudde, dat heeft ze nu niet of nauwelijks. Maar nu heeft ze tijdens het wandelen echt van die afwezige momenten, die ze de 1e keer niet had. Ook stond de 1e keer haar koppie meteen scheef en nu is dat pas 36 uur na de aanval gekomen.
Maar ja, als dat het ergste is dan is daar, zelfs als het zo blijft, nog goed mee te leven.
Wou dat ik me niet zo op liet fokken door het hele gebeuren.Pffff, ben zo onnoemelijk moe door alles. En had me nog zo voorgenomen om voor de volle 100% van ons meisje te blijven genieten tot er echt een reden voor angst/verdriet zou zijn. Daarna is er nog tijd genoeg om verdrietig te zijn. Helaas laten gevoelens zich niet uitschakelen, maar het gaat zeker weer de goede kant op.

Hoewel ik ook elke keer weer schrik als ik lees dat een hondje van een van de forummers een VS gehad heeft omdat ik dat zelf meegemaakt heb met mijn liefste Liampie wil ik wel graag benadrukken dat Liampie geen voorbeeld is hoe een VS verloopt.marian* schreef: Je weet het niet hiermee.Liam (van MJ) is er niet bovenop gekomen,maar andere honden wel.