Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gisteren op reeën zoektocht geweest met dit prachtige weer!
De eerste sprong helaas weg!
Wat een mooi gebied, dit is 5 minuten rijden voor mij, heerlijk!
Prachtig! Als je een groep van meer dan 10 wil fotograferen weet ik ze wel te zitten. Nog geen 500 meter van ons huis zie ik vrijwel elke dag 9 geiten en een bok in een open weiland staan. Je kan ze op ongeveer 50 meter benaderen maar dat heb ik liever niet omdat ze naast de snelweg lopen. Dus als ze gaan rennen loop je kans dat ze een gigantisch ongeluk veroorzaken helaas.
Ik zie toch wel eens mensen die weide inlopen en ze fotograferen.
Ze zijn echt groot. Van de week stond ik oog in oog met een ree toen ik onze tuin uit liep. We schrokken ons beide een ongeluk. Hadden beide niet verwacht elkaar te treffen. Hier in het bos lopen er best veel. Maar foto's maken gaat lastig, zie ze vaak met schemer.
MARC_S schreef:Prachtig! Als je een groep van meer dan 10 wil fotograferen weet ik ze wel te zitten. Nog geen 500 meter van ons huis zie ik vrijwel elke dag 9 geiten en een bok in een open weiland staan. Je kan ze op ongeveer 50 meter benaderen maar dat heb ik liever niet omdat ze naast de snelweg lopen. Dus als ze gaan rennen loop je kans dat ze een gigantisch ongeluk veroorzaken helaas.
Ik zie toch wel eens mensen die weide inlopen en ze fotograferen.
Lijkt me geweldig maar volgens mij woon jij heel ver weg...
Maylala schreef:Mooie foto's! Wij hebben laatst in Drenthe een nogal close encounter gehad met twee hertjes op de heide, gelukkig had ik op tijd de honden vast. :N:
Luna liep gewoon los rond om mij te keutelen terwijl ik deze foto's maakte, af en toe kijkt ze even, ik zeg "laat dat" en ze keuteld weer verder! Heel fijn!
Sita schreef:Mooie foto's.
Ze zijn echt groot. Van de week stond ik oog in oog met een ree toen ik onze tuin uit liep. We schrokken ons beide een ongeluk. Hadden beide niet verwacht elkaar te treffen. Hier in het bos lopen er best veel. Maar foto's maken gaat lastig, zie ze vaak met schemer.
Ze zijn inderdaad redelijk aan de maat ja! Ik had hier echt geluk dat ze in 't veld liepen, ik had de zon in m'n rug dus ze zagen me volgens mij eerst niet want ze liepen recht op me af!
Oh mooie foto's !! Hier in het bos, helaas ook iets te veel reeen... en overige wild.... hondjes vinden het nog al leuk om er even achteraan te gaan, niet dat ze ver komen, maar toch.
Met de sneeuw van deze winter vond ik overigens ook sporen van reeen, fazanten, hazen etc. in mijn tuin.
Angeniet schreef:Daar hoef ik dus met Izzy niet te gaan wandelen....
Erg mooi, Inge! (oefenterrein?)
Dank je! Nee geen oefenterrein, zou ook niet weten waar dat is?!
Dit is bij 't gehuchtje Huis ter Heide in de buurt, geen idee hoe 't bos heet eigenlijk!
Mooie foto's
Lijkt me heerlijk als je die zo makkelijk tegen kunt komen.
Een maand geleden, toen er nog zoveel sneeuw lag, sprong er vlak voor m'n auto een reebok over de weg. Ik reed 80 en het was al donker, het scheelde niets :N:
Hij ging van het bos aan de ene kant van de weg, naar de hei aan de overkant.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."