Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ik heb hier ook 1 man en 1 vrouw platy in mijn rio 300.... hoop dat ze snel volwassen zijn en jongen gaan geven hoef ik me kardinalen niet zo veel meer te voeren.......(wil namelijk dat ze van me garnalen afblijven hihi)
maar geloof dat de 2 platy's het niet zo goed kunnen vinden... hebben steeds ruzie waardoor ze steeds ver uit elkaar zwemmen........ en jah het is echt man en vrouw.......
leuk he die sterbai he heb er ook 4 van die en nog 4 van ander ras.. maar zie net dat er 1 van het andere ras op ze rug ligt!! zo maar eens gaan vissen....
Vet
Ik ben vroeger nooit verder gekomen dan een aquarium met guppies, die zich zó snel voortplantten
O ja, en ik had twee goudvissen voor mijn verjaardag gekregen. Ik vond ze maar saai, die beesten.