Hier geen geplaag waar ze druk van worden eigenlijk. Ik ben altijd heel blij als de honden rustig zijn :N: Eva kan je ook niet echt plagen want die wordt heel snel heeeeel erg druk. Dus als ik ga roepen "wat is dat!, ga kijken!" dan gaat ze meteen over de bank, rent naar de voordeur of de ramen en wordt helemaal druk. :N: Eva echt plagen werkt als opjutten. Dat doen we dus maar niet.
Cleo is onverstoorbaar en heeft geen enkele interesse. Dat zal echt haar huskiebloed zijn denk ik. Waken vindt ze onnodig op gaan kijken na en samen druk maken wil ik ook niet want dan heb je twee opgefokte teven door je huis rennen en dat lijkt me geen denderend idee.
Maar heel kleinschalig plagen doe ik wel. Als ik met Eva op de bank lig ga ik bv elke keer in haar neus knijpen tot ze mijn handen aanvalt. Maar ze moet wel blijven liggen en niet te hard bijten anders stopt het spelletje. Eergister heb ik haar met een metalen netje van een wijnfles in haar gezicht geplaagd tot ze dat met helemaal opgetrokken lippen uit mijn handen wilde grissen. Niet gemeen maar omdat ze dat metaal in haar mond vreemd vond. Dus dat wilde ze alleen met de tanden aanraken en niet met de lippen. Die kop!

Ik schrok er eerst even van tot ik besefte dat dat de reden was.
Cleo kan je een beetje plagen als Eva in de bench zit. Bv haar pootjes pakken. Dat vindt ze echt het einde. Dan gaat ze die aanbieden en snel wegtrekken als ik ze pak. Veel huilen en joelen erbij dus dat betekent wel dat ze het heel erg grappig vindt. Dat doe ik alleen als Eva zich niet kan komen bemoeien verder

Want dan vindt Cleo het niet meer leuk en duwt Eva haar weg om het over te nemen. Dat vind ik dan weer een beetje sneu.
Dus plagen ja, echt druk maken absoluut niet.

Zeker niet tegelijk en samen