Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Royal Canine
Moderator: moderatorteam
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Royal Canine
Heeft iemand al eens de voeding van RC die speciaal voor honden die geholpen zijn gebruikt? En geeft het resultaat. Mijn teef is te dik. Ze krijgt al minimaal. Sperciebonen ook al geprobeert. wil nu dit eens proberen.
Maggie
- Paddle
- Zeer actief
Re: Royal Canine
Ik hebniet zo heel veel verstand van maar wat is minimaal precies?
Als ik mijn geholpen teef ga voeren wat er op de zakken staat kan ik haar binnen twee weken al rollend uitlaten
.
Als ik mijn geholpen teef ga voeren wat er op de zakken staat kan ik haar binnen twee weken al rollend uitlaten

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Nee, niet geprobeert, vraag me ook af of het echt werkt...
Krijgt je hond wel meer dan voldoende beweging?
Krijgt je hond wel meer dan voldoende beweging?
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik heb het nooit geprobeerd.
Maar heb wel een tijdje Nutro Choice gegeven, die heeft een variant speciaal voor honden die af moeten vallen.
Helaas hielp dat niet, na allerlei light voedingen te hebben geprobeerd.
Je kunt het natuurlijk altijd proberen.
Mijn ervaring is dat bij onze hond geen enkele brok wilde helpen om af te vallen/ op gewicht te blijven.
Sinds hij rauw/vers krijgt, is hij wel mooi slank, eindelijk!
Succes met het vinden van de juiste voeding!
Maar heb wel een tijdje Nutro Choice gegeven, die heeft een variant speciaal voor honden die af moeten vallen.
Helaas hielp dat niet, na allerlei light voedingen te hebben geprobeerd.
Je kunt het natuurlijk altijd proberen.
Mijn ervaring is dat bij onze hond geen enkele brok wilde helpen om af te vallen/ op gewicht te blijven.
Sinds hij rauw/vers krijgt, is hij wel mooi slank, eindelijk!
Succes met het vinden van de juiste voeding!

-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze krijgt in totaal ongv. 80 gr. per dag, verdeeld over 2 x. Het gaat om een Cairn Terrier van ruim 9 jr.Paddle schreef:Ik hebniet zo heel veel verstand van maar wat is minimaal precies?
Als ik mijn geholpen teef ga voeren wat er op de zakken staat kan ik haar binnen twee weken al rollend uitlaten.
Maggie
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Kijk naar de ingredienten die op de zak vermeld staan en bedenk of je je hond dat wilt voeren? Ik zou haar lekker 150 gram KVV voeren met 1 of 2 dagen in de week alleen pens.
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan zal ik eerst eens uitvogelen of je dat hier kunt krijgen. Met de pens kan ik wel alvast beginnen. Bedankt voor de tip.Rosita Compagner schreef:Kijk naar de ingredienten die op de zak vermeld staan en bedenk of je je hond dat wilt voeren? Ik zou haar lekker 150 gram KVV voeren met 1 of 2 dagen in de week alleen pens.
Maggie
-
Lindsey
- Zeer actief
Ik zou d'r ook lekker op diepvries zetten. Ze krijgt dan meer volume binnen en je kunt met de hoeveelheid een beetje spelen totdat ze goed op gewicht is. Met zo'n klein hondje is dat goed te doen. De genoemde 150 gram is prima.
Eén maaltje per dag geven, anders zijn de porties te klein. Mocht ze honger aangeven kun je een pensstaafje geven of ander tussendoortje.
Eén maaltje per dag geven, anders zijn de porties te klein. Mocht ze honger aangeven kun je een pensstaafje geven of ander tussendoortje.
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Haaigoud schreef:Dan zal ik eerst eens uitvogelen of je dat hier kunt krijgen. Met de pens kan ik wel alvast beginnen. Bedankt voor de tip.Rosita Compagner schreef:Kijk naar de ingredienten die op de zak vermeld staan en bedenk of je je hond dat wilt voeren? Ik zou haar lekker 150 gram KVV voeren met 1 of 2 dagen in de week alleen pens.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Miranda,MirandaH schreef:Haaigoud schreef:Dan zal ik eerst eens uitvogelen of je dat hier kunt krijgen. Met de pens kan ik wel alvast beginnen. Bedankt voor de tip.Rosita Compagner schreef:Kijk naar de ingredienten die op de zak vermeld staan en bedenk of je je hond dat wilt voeren? Ik zou haar lekker 150 gram KVV voeren met 1 of 2 dagen in de week alleen pens.KVV is vast wel te krijgen: Carnibest, Smuldier, Naturis, Rodi allemaal voorbeelden van KVV. C1000 heeft over het algemeen wel Smuldier en ik meen AH inmiddels ook.
Een vooraad Rodi heb ik vanochtend bij de Jumbo gehaald. Is er verreweg het goedkoopst mee. Pens voor Abbey, en de andere smaken voor allemaal. Ze krijgen wel regelmatig Rodi. Smuldier lusten ze niet. De andere merken heb ik hier nog nooit gezien.
Tot volgende week op Crufts
Maggie
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ben heel erg benieuwd hoe het vers je gaat bevallen. Ik spreek je daar ook wel even!

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
-
Kimsjen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Royal Canin is perfect voer hoor! Wij geven geen speciaal voer voor onze gecastereerde hond. Wij zijn gewoon Royal Canin voor de Chihuahua blijven geven, alleen wat minder dan voorheen. Gaat perfect.
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
goud schreef:Dan zal ik eerst eens uitvogelen of je dat hier kunt krijgen. Met de pens kan ik wel alvast beginnen. Bedankt voor de tip.Rosita Compagner schreef:Kijk naar de ingredienten die op de zak vermeld staan en bedenk of je je hond dat wilt voeren? Ik zou haar lekker 150 gram KVV voeren met 1 of 2 dagen in de week alleen pens.
Het is misschien handig om mensen uit te leggen wat KVV is als je het adviseerd! Zowiezo wat het is en dat het compleet moet zijn etc....
Groetjes Lianne
-
goud
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze krijgt nu 5 dagen vlees, en 2 dagen pens. Zo te zien gaat het goed. :smile1: Bakje is in een tel leeg. Na een maandje kan ik waarschijnlijk wel zien of het resultaat geeft.
Maggie