Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
massam schreef:goed dat je dit op je wil nemen. kun je niet terecht op het terrein van afgelopen jaar? dat was een fijne plek!
jammer dat er geen demo's zijn. altijd wel leuk om de echte kenners aan het werk te zien
Daar is geen flyball baan, vandaar dat ik aan een KC zit te denken. Daar heb je zowel flyball als agility over het algemeen.
Bij de demo's vond ik de interesse niet erg groot, vandaar nu iets laten zien in de workshop. De workshops duren langer met minder mensen. Meer aandacht dus.
massam schreef:goed dat je dit op je wil nemen. kun je niet terecht op het terrein van afgelopen jaar? dat was een fijne plek!
jammer dat er geen demo's zijn. altijd wel leuk om de echte kenners aan het werk te zien
Daar is geen flyball baan, vandaar dat ik aan een KC zit te denken. Daar heb je zowel flyball als agility over het algemeen.
Bij de demo's vond ik de interesse niet erg groot, vandaar nu iets laten zien in de workshop. De workshops duren langer met minder mensen. Meer aandacht dus.
Ik kan wel aan een flyball baan komen en meenemen naar die locatie.
Echt waar joh? Wow, dan ga ik de kringgroep weer mailen of ze weer zin hebben in ons!
Zoek stok! schreef:
Echt waar joh? Wow, dan ga ik de kringgroep weer mailen of ze weer zin hebben in ons!
Dat gaat wel lukken. Op de hondenschool hebben we zo'n apparaat staan en de hindernisjes, maar die worden bijna nooit gebruikt. Die kan ik wel meenemen.
Sita schreef:Dat gaat wel lukken. Op de hondenschool hebben we zo'n apparaat staan en de hindernisjes, maar die worden bijna nooit gebruikt. Die kan ik wel meenemen.
In Hilversum toch? En zou het daar houden ook een optie zijn?
Sita schreef:Dat gaat wel lukken. Op de hondenschool hebben we zo'n apparaat staan en de hindernisjes, maar die worden bijna nooit gebruikt. Die kan ik wel meenemen.
Had je al een pb'tje gestuurd. Ik weet niet of de KC gooi en eemland (Hilversum) haar locatie beschikbaar stelt voor zoiets. Ik kan dat altijd even navragen. De flyball baan is van de MG school in Loosdrecht. Die locatie is te klein voor meerdere workshops tegelijkertijd.
Had je al een pb'tje gestuurd. Ik weet niet of de KC gooi en eemland (Hilversum) haar locatie beschikbaar stelt voor zoiets. Ik kan dat altijd even navragen. De flyball baan is van de MG school in Loosdrecht. Die locatie is te klein voor meerdere workshops tegelijkertijd.
Pb net gelezen en geantwoord Ik heb daar ook een keer de Kooikerhondjes Doe Dag gehad, dus ze doen wel aan verhuren. Ben benieuwd of het kan!
MARC_S schreef:
. En of Lotje zin heeft in een jagende herder die in haar nek gaat hangen of haar van het parcours gaat drukken vraag ik me ook af
ik vraag mij dat niet af ze heeft namelijk zo'n "broer" (sam) die dat doet en dat gaat standaard mis, daarom mogen ze niet meer samen op ons grasveld en staat er nu een hekje tussen het grasveld en ons terras
kan dat ook niet zo zijn geweest omdat o.a. ik geen idee had dat er een demo was op een bepaalde tijd? :N:
Is het trouwens erg als ik nog geen talenten bij mijn hond heb ondekt? Hij is ook niet zo'n speler buiten, meer snuffelaar. Maar kan ik hem dan zegmaar wel gewoon meenemen om te gaan kijken? Ik denk dat die indrukken van veel honden op een groot terrein wel een keer goed voor hem zijn.
Hilde schreef:Is het trouwens erg als ik nog geen talenten bij mijn hond heb ondekt? Hij is ook niet zo'n speler buiten, meer snuffelaar. Maar kan ik hem dan zegmaar wel gewoon meenemen om te gaan kijken? Ik denk dat die indrukken van veel honden op een groot terrein wel een keer goed voor hem zijn.
daar is het juist voor. snuffelen aan sporten en een poging wagen
Hilde schreef:Is het trouwens erg als ik nog geen talenten bij mijn hond heb ondekt? Hij is ook niet zo'n speler buiten, meer snuffelaar. Maar kan ik hem dan zegmaar wel gewoon meenemen om te gaan kijken? Ik denk dat die indrukken van veel honden op een groot terrein wel een keer goed voor hem zijn.
daar is het juist voor. snuffelen aan sporten en een poging wagen
Linda, was het niet zo dat je vorig jaar geen terreinhuur hoefde te betalen omdat we de barbecue daar "afnamen"?
Ik weet niet wat de normale huurprijs is voor een trainingsveld van een willekeurige KC, maar ik denk dat die regeling van vorig jaar niet snel voordeliger zal kunnen. Als je huur moet betalen voor het veld, heb je kans dat je aan hogere kosten gaat komen en als dat te vermijden is, dan zou dat natuurlijk gewoon beter zijn, lijkt mij.
Ik vond het ook een prima accommodatie en zo decentraal was het ook weer niet vond ik.
LongFields schreef:Linda, was het niet zo dat je vorig jaar geen terreinhuur hoefde te betalen omdat we de barbecue daar "afnamen"?
Ik weet niet wat de normale huurprijs is voor een trainingsveld van een willekeurige KC, maar ik denk dat die regeling van vorig jaar niet snel voordeliger zal kunnen. Als je huur moet betalen voor het veld, heb je kans dat je aan hogere kosten gaat komen en als dat te vermijden is, dan zou dat natuurlijk gewoon beter zijn, lijkt mij.
Ik vond het ook een prima accommodatie en zo decentraal was het ook weer niet vond ik.
Ik wacht H'sum en A'foort even af omdat dit centraler ligt. Maar klopt hoor, terrein vorig jaar was prima als we wederom de agilitybaan van de andere hondenschool mogen gebruiken. De kosten pp gaan sowieso omhoog omdat we ook geluid nodig hebben bijv. En vorig jaar heb ik een aantal dingen zelf betaald, die ga ik dit jaar doorberekenen.
Zoek stok! schreef:
Ik wacht H'sum en A'foort even af omdat dit centraler ligt.
Logisch, ik ben benieuwd.
Zoek stok! schreef:De kosten pp gaan sowieso omhoog omdat we ook geluid nodig hebben bijv. En vorig jaar heb ik een aantal dingen zelf betaald, die ga ik dit jaar doorberekenen.
Dat lijkt me ook geen probleem, eigenlijk van de gekke dat jij zelf geld in het evenement gestoken hebt, dat moet je zeker niet nóg een keer doen.
christo schreef:Er is er een van haar geloof afgevallen Ik vind het een hartstikke leuk idee.
Zelf heb ik ook over een ideetje lopen nadenken: om eens een dagje coursing te organiseren. De honden lekker uit hun dak over een renbaan heen, dat lijkt me een gaaf gezicht, die van mij zouden dat schitterend vinden. Misschien iets voor een tweede doedag in de late nazomer? Als er dan iemand onverhoopt de workshop-doedag moet missen is er nog een tweede gelegenheid.
Dat is een leuk idee. Dat zou misschien wel in combinatie met de doedag kunnen. In Lelystad ligt ene groot hondensportpark incl windhondenbaan. (en de kc, boxerclub, vdh club en nog een paar meen ik)
Wij konden indertijd het boxerclub terrein afhuren voor een prikkie. (incl kantine)