Waarom is die glutenvrij (waarom staat dat erop) ?
Ik heb namelijk begrepen dat glutenvrij granen vrij betetekend.
En de smuldier vlees kompleet is toch alleen vlees.
Hoe kan er dan glutenvrij op staan als het dat al is ?
Of ben ik nou zo blond ...
Moderator: moderatorteam

TARAKJe spreekt jezelf tegenjacq1970 schreef:in alle varianten van smuldier zitten granen en gluten, deze smuldier glutenvrij is dus vrij van tarwe en dat soort granen dat zijn namelijk gluten.... rijst en mais is weer anders.
oja ?????Liesbeth schreef:Je spreekt jezelf tegenjacq1970 schreef:in alle varianten van smuldier zitten granen en gluten, deze smuldier glutenvrij is dus vrij van tarwe en dat soort granen dat zijn namelijk gluten.... rijst en mais is weer anders..

Ja, je zegt in ALLE varianten van smuldier zitten granen en gluten, deze smuldier glutenvrij is dus vrij.jacq1970 schreef:oja ?????Liesbeth schreef:Je spreekt jezelf tegenjacq1970 schreef:in alle varianten van smuldier zitten granen en gluten, deze smuldier glutenvrij is dus vrij van tarwe en dat soort granen dat zijn namelijk gluten.... rijst en mais is weer anders..
Tja nu zeg je het weer. In de meeste smuldier varianten zitten gluten behalve in deze.jacq1970 schreef:ik bedoel dus in alle behalve deze
dan laat ik het hier maar bijblacky schreef:Tja nu zeg je het weer. In de meeste smuldier varianten zitten gluten behalve in deze.jacq1970 schreef:ik bedoel dus in alle behalve deze![]()
Alle is alle, elke dag open is niet behalve op zondag. Want dan ben je namelijk niet alle dagen open.
(ik weet het heel flauw gaat de hele dag al zo) :N:
Mijn honden eten ook graag graan(producten) en ik heb er dan ook geen enkel probleem mee.MARC_S schreef:Zover ik weet zitten er alleen gluten in de pens compleet. Ik heb nog nooit een graantje gezien in de vleesvarianten. Staat ook op dat dat alleen vlees bevat, alleen kip, alleen pens of alleen hart.![]()
Ik heb verder geen problemen met die granen want mijn honden zijn dol op granen. Ze eten hier graag een hap vogelvoer en elke dag wordt er onder de vogelkooien door allebei de honden een vloer-lik-feestje gehouden waarbij ze elk gevallen zaadje oplikken. Ze zijn dus dol op graantjes en ik zou niet weten wat daar slecht aan zou moeten zijn. Cleo eet ook elke dag wel een muis op en daar zitten ook graantjes in want muizen eten graag. Zelfs duivenvoer wordt fanatiek naar binnen gewerkt.
Inderdaad, wij zijn heel blij dat er tegenwoordig toch wel wat voedingen bestaan zonder gluten...Liesbeth schreef:MARC_S schreef:Zover ik weet zitten er alleen gluten in de pens compleet. Ik heb nog nooit een graantje gezien in de vleesvarianten. Staat ook op dat dat alleen
Mijn honden eten ook graag graan(producten) en ik heb er dan ook geen enkel probleem mee.
Maar ik kan me voorstellen dat je daar anders tegenaan kijkt als je hond een glutenallergie heeft. Dan is het wel fijn om te weten dat een kvv géén gluten bevat.