Demi schreef:
Ja zelfs zeer kortzichtig. Al je voorbeelden slaan dus echt nergens op en geef ik de politie gelijk. Of weet jij ook wat er op de achtergrnd speelt? Ik zou bv als eerste willen rijden hoor als er ergens een dier op de weg loopt, maar als er een prio 1 is (levensbedreigend, zal het even voor je uitleggen) en de andere auto's staan al bij andere meldingen, dan kan het gewoonweg niet.
Goed terug lezen dan, ik zei toch zelf dat ik me goed kan voorstellen dat ze er geen tijd en materiaal voor hebbem helemaal op zondag. Het advies om het beest dan maar gewoon terug op straat te kwakken is om te kotsen.
Demi schreef:
Eten, ja mogen we ook eten? Ik eet 's avonds vaak pas om 20.30 uur op mijn werk, eerder kan gewoon weg niet. En dan word ik nog 80 keer bij mijn eten weg gehaald, omdat er iets is.
Zoals ik zei, goed lezen. Ik zei dat ik me best kan voorstellen dat iemand zijn lunchpauze wil hebben, geen problemen mee. Maar moet een simpele aangifte dan 2 weken duren? Dat is vast goed voor de betrouwbaarheid van de verklaring. En zelfs als het druk is, wederom geen probleem mee. Maar om dan na een week aan te komen met het excuus dat ze niet weten hoe de weg eruit ziet....
Demi schreef:Jouw aanrijding die je omschrijft? Aanrijdingen op de snelweg horen bij de klpd thuis. Regio rijdt er ook op hoor, alleen bij blikschade niet. Dat valt onder verzekeringswerk.
Kan, het was trouwens de weg richting de oprit, officieel nog geen A10, omdat er nog 2 zijwegen invoegen. De meneer in de andere auto weigerde uit te stappen (zoals ik hierboven wederom aangaf). Verzekeringswerk? Zonder aangifte? Dan gaat het lekker van je eigen no claim af inderdaad.
Demi schreef:
En zo kan ik nog wel een uur doorgaan en zit ik toch mijn wekr weer te verdedigen.
Goed toch? Zou ik ook voor mijn werk doen.
Demi schreef:Ik word schijtziek van mensen zoals jij en maar janken. Ik zou zeggen, solliciteer als je het allemaal zoveel beter weet, misschien kunnen we nog wat van je leren bij dat domme volk van de politie
Tja, zet dan niet op de auto "waakzaam en dienstbaar" als er geen sprake van is. Nogmaals heel duidelijk, ik kan er best begrip voor opbrengen dat ze niet elke hond die losloopt kunnen halen, dat ze geen zin hebben om hun lunchpauze op te geven voor een aangifte waar toch niets mee gebeurd. Maar die achterlijke kansloze adviezen (hond op straat dumpen, een hele andere politie regio bellen omdat je koplampen toevallig die kant op staan etc), daar gaat het mij om.
Demi schreef:Zo en zullen we het nu hebben over de zorg, daar mankeert vast ook heel veel aan, want daar wordt ook altijd zo heerlijk op afgegegeven

True, de zorg kan vast beter, maar het personeel wordt hoofdzakelijk tegengehouden door bezuiniggingen etc.