Ik zet em meestal wel op als ze buiten zijn, maar soms staat het ook op als ze binnen rondlopen en ze reageren er bijna niet op hoor..doodsbenauwd zijn ze er iig niet van.Jacky schreef:dogsincluded schreef:De stofzuigrobot staat hier iedere dag op en maak ik dus elke dag leek, tis maar een kleine moeite hoor, kwestie van gewoonte..tbakje is iedere dag toch mooi gevuld hoor..bennie schreef:Hoevaak moet je die robot leegmaken en is die dwijlrobot ook al op de markt? Ik ga snel kijken hahaha!
De dwijlrobot is op de markt maar niet in europa, ze krijgen dat poetsprodukt wat er in moet hier niet goedgekeurd of zoietstypisch europa..maar je kan ze op ebay wel vinden hoor vanuit de vs dan..
hoe reageren de honden hierop bij jullie?, kan me voorstellen dat Ivan daar doodsbenauwd voor is.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
haren opruimen...
Moderator: moderatorteam
- Flo'ke
- Zeer actief
- enjo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse setter
- Aantal honden: 3
- Flo'ke
- Zeer actief
- gizmo
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
ik gebruik gewoon een soort van swiffer/dweil
gewoon een stok, waar onder een hoes omheen kan, daarmee veeg ik dagelijks alle haren weg
als ik dan weer ga stofzuigen, zuig ik de haren/zand/stof van dat ding af
en na het stofzuigen pak ik de andere hoes voor er omheen, en kan ik mooi de boel dweilen
ideaal, wil niks anders meer
gewoon een stok, waar onder een hoes omheen kan, daarmee veeg ik dagelijks alle haren weg
als ik dan weer ga stofzuigen, zuig ik de haren/zand/stof van dat ding af
en na het stofzuigen pak ik de andere hoes voor er omheen, en kan ik mooi de boel dweilen
ideaal, wil niks anders meer
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Re: haren opruimen...
En zijn jullie nog steeds gelukkig met die Irobots??
Arno zag er net eentje op tv bij de Pfaffs en wil er nu ook een..
Op zich lijkt het mij ook wel wat want ik heb er echt een enorme hekel aan om te stofzuigen.. :M:
Arno zag er net eentje op tv bij de Pfaffs en wil er nu ook een..
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Jolinde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
misschien een idee om 'de' vrouw wat om te turnen?
Geen haren op de grond is toch ondoenlijk als je honden hebt

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Daanie
- Zeer actief
Ik heb van Leifheit een dweil voor nat en een dweil die je als droge dweil kunt gebruiken. Soort swiffer achtig ding dus, maar dan hoef je niet iedere keer die doekjes weg te gooien
- dagmar88
- Zeer actief
- Moyodo
- Erelid
- Mijn ras(sen): Portugese mix en griekse pointermix
Ik heb gewoon een brede vloerwisser, dus eigenlijk grote raamtrekker maar dan voor de vloer, elke dag even snel eroverheen en dan de hele bult opvegen met blik en veger. Maakt geen lawaai. Hebben ze bij de Action, stok had ik nog thuis. Of de swiffer van Action met de droge of natte doekjes erbij.

- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha je bedoeld mij??renee-uk schreef:misschien een idee om 'de' vrouw wat om te turnen?
En nee het maakt me ook niet uit dat er haren liggen, is inderdaad niet te voorkomen maar ze moeten toch een keertje opgeruimd worden... :N:
Ik heb een geweldige stofzuiger en allerlei andere vegers en dingen maar dan nog, echt zin om lekker schoon te maken krijg ik daar niet van
Vandaar dat die stofzuigrobot ons zo handig leek!
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Ceseman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Zwitserse Witte herders
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Ik gebruik de swiffer, zowel de droge als de natte doekjes. Ik vind ze ideaal...gevaarlijk of niet 

-
doggy
Die aflevering heb ik ook gezien.YvetteJ schreef:En zijn jullie nog steeds gelukkig met die Irobots??
Arno zag er net eentje op tv bij de Pfaffs en wil er nu ook een..Op zich lijkt het mij ook wel wat want ik heb er echt een enorme hekel aan om te stofzuigen.. :M:
Die ging zelfs op eigen kracht terug naar het station om op te laden.
Vind het wel een grappige uitvinding.
Hier trouwens gewoon een stofzuiger.
- renee-uk
- Zeer actief
dat weet ik nietYvetteJ schreef:Haha je bedoeld mij??renee-uk schreef:misschien een idee om 'de' vrouw wat om te turnen?
En nee het maakt me ook niet uit dat er haren liggen, is inderdaad niet te voorkomen maar ze moeten toch een keertje opgeruimd worden... :N:![]()
Ik heb een geweldige stofzuiger en allerlei andere vegers en dingen maar dan nog, echt zin om lekker schoon te maken krijg ik daar niet van![]()
![]()
TS schreef dit:
dus als jij die 'de vrouw' bent bedoelde ik inderdaad jouIk vind wat haartjes niet erg maar de vrouw wil alles zo schoon hebben telkens
verder stofzuig en dweil ik een keer per dag en dat vind ik meer dan genoeg, alle haren die daarna vallen liggen er de volgende dag ook nog wel

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
renee-uk schreef:dat weet ik nietYvetteJ schreef:Haha je bedoeld mij??renee-uk schreef:misschien een idee om 'de' vrouw wat om te turnen?
En nee het maakt me ook niet uit dat er haren liggen, is inderdaad niet te voorkomen maar ze moeten toch een keertje opgeruimd worden... :N:![]()
Ik heb een geweldige stofzuiger en allerlei andere vegers en dingen maar dan nog, echt zin om lekker schoon te maken krijg ik daar niet van![]()
![]()
TS schreef dit:dus als jij die 'de vrouw' bent bedoelde ik inderdaad jouIk vind wat haartjes niet erg maar de vrouw wil alles zo schoon hebben telkens
verder stofzuig en dweil ik een keer per dag en dat vind ik meer dan genoeg, alle haren die daarna vallen liggen er de volgende dag ook nog wel
Ik niet zo vaak hoor
- renee-uk
- Zeer actief
Ik heb maar een klein huisjeranetje schreef:renee-uk schreef: verder stofzuig en dweil ik een keer per dag en dat vind ik meer dan genoeg, alle haren die daarna vallen liggen er de volgende dag ook nog wel![]()
Ik niet zo vaak hoor![]()
Engeland he............heeeeeeeeeeeeel veel regen

- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha oke, duidelijkrenee-uk schreef:TS schreef dit:dus als jij die 'de vrouw' bent bedoelde ik inderdaad jouIk vind wat haartjes niet erg maar de vrouw wil alles zo schoon hebben telkens
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- renee-uk
- Zeer actief
hahaha en dat had ik niet gezienYvetteJ schreef:Haha oke, duidelijkrenee-uk schreef:TS schreef dit:dus als jij die 'de vrouw' bent bedoelde ik inderdaad jouIk vind wat haartjes niet erg maar de vrouw wil alles zo schoon hebben telkens
verder stofzuig en dweil ik een keer per dag en dat vind ik meer dan genoeg, alle haren die daarna vallen liggen er de volgende dag ook nog wel, zo goed had ik het eerste bericht niet meer gelezen, had gezocht op die robotstofzuiger omdat ik me dat herinnerde, dit topic is al een ouwe koei