Ik vind hem er inderdaad ook niet mooi uitzien, alles lijkt wat uit verhouding.
Die Gibson uit het andere filmpje vind ik veel mooier
Max (83kg) eet 1,5kg per dag dus dat voer zou wel kunnen kloppen.
Moderator: moderatorteam
Haha, wij hebben natuurlijk maar kleine honden, dus vandaar dat 50 kilo mij als heel veel in de oren klinkt.Hutsje schreef:dat valt idd erg mee, mijn bm van 65 kg eet 45 kg per maandmarian* schreef:petra1 schreef:Maar is 50 kilo voer in de maand zelfs voor een dog niet wat veel?
Denk dat dat wel meevalt.
Ik dacht altijd dat die van mij een vreetzak was maar nu wordt alles duidelijk inderdaadpetra1 schreef:
Haha, wij hebben natuurlijk maar kleine honden, dus vandaar dat 50 kilo mij als heel veel in de oren klinkt.
Die van ons doen met zijn 8en 40 kilo in de maand.

moosje schreef:Ik dacht altijd dat dit de grootste was...

Sjeezus!moosje schreef:Ik dacht altijd dat dit de grootste was...

Mmm.. nu jullie het zeggen.. Hij heeft wel een wit randje bij zijn poot en bij zijn andere poot wat oneffenheid. Goed opgemerktNanna schreef:Lijkt me overduidelijk een gevalletje sjoppenwendy71 schreef:
Sjeezus!![]()
Is dat niet gefotoshopt?![]()
Wat een kalf zeg!

Ik wou net zeggen ... ik vind dit ook niet heel groot hoor .. ken een dog die is dan misg wel ietsie kleiner als hem maar veelt scheelt het nietNanna schreef:Volgens mij is hij écht de grootste hond ter wereld niet.
Ik ken zo al grotere.

Dit zijn gewoon lillyputters ... daarmee lijken de dieren abnormaal grootwendy71 schreef:Sjeezus!moosje schreef:Ik dacht altijd dat dit de grootste was...
![]()
Is dat niet gefotoshopt?![]()
Wat een kalf zeg!

Meen je dat serieus? Ik zou daar helemaal niet zo blij mee zijn. Ik ben blij dat Diesel niet zo groot (83cm) en zwaar (65kg) is. Hij is nu 5 en nog net zo actief en gezond als toen hij 2 was. Al dat extra gewicht is alleen maar een extra belasting voor de geweldig goede gewrichten van een Duitse Dog. Grootsheid zit van binnenReneey schreef:Ik wou net zeggen ... ik vind dit ook niet heel groot hoor .. ken een dog die is dan misg wel ietsie kleiner als hem maar veelt scheelt het nietNanna schreef:Volgens mij is hij écht de grootste hond ter wereld niet.
Ik ken zo al grotere.
Hoop ergens dat Mozes ook zo groot word

Nee joh! Je mag blij zijn als hij niet zo'n kolos wordt. Ik begrijp wel dat het leuk is als je dog extra extra large uitpakt, maar voor de dog is dat geen pretje. Hun hart moet veel harder werken, hun botten slijten veel sneller en hun beweging wordt in het algemeen niet bepaald beter. Dat laatste vind ik het allerbelangrijkste. Hoe groot, gaaf of bruut een hond ook is, zonder goed gangwerk is het sowieso bagger. Ik kan er niet eens meer van genieten dan, ik zie alleen nog maar een invalide hond.Reneey schreef: Hoop ergens dat Mozes ook zo groot word