AMSTERDAM – Hond of kat van nare geurtjes ontdoen is een stuk makkelijker geworden. Japanse uitvinders hebben namelijk een wasmachine speciaal voor huisdieren ontwikkeld.
Bron: NU.nl
Moderator: moderatorteam

TARAK
Dat zou helemaal een zieke gedachte zijnNanna schreef:Japanners hebben een raar gevoel voor humor. Met een zwaar sadistische inslag.
Misschien is die wasmachine wel uitgevonden OPDAT ze zich kapot konden lachen om een springende kat?

Gisteravond zat ik op een chinese site waar een soort zweepachtige stokjes op stonden die bedoeld waren om honden (pups) te corrigeren. In het knalroze, dat oogt zo 'loveable' ( google translate ).Jaap* schreef:Ik heb het filmpje niet gezien, maar het valt mij regelmatig op dat men in japan kennelijk graag moeilijk doet als het makkelijk kan.
Rare jongens. Met hun aan de hondenkont vastgeplakte poepzakjes etc.

Chione schreef:Gisteravond zat ik op een chinese site waar een soort zweepachtige stokjes op stonden die bedoeld waren om honden (pups) te corrigeren. In het knalroze, dat oogt zo 'loveable' ( google translate ).Jaap* schreef:Ik heb het filmpje niet gezien, maar het valt mij regelmatig op dat men in japan kennelijk graag moeilijk doet als het makkelijk kan.
Rare jongens. Met hun aan de hondenkont vastgeplakte poepzakjes etc.

zo denk ik er ook oversjaak-k schreef:De dag dat ik uberhaupt zou overwegen mn hond daarin te stoppen maak ik mezelf van kant.