succes bij het zoeken naar "jullie hond"LiekeB schreef:Bedankt voor de tip! Mijn vriend en ik hebben besloten dat we toch voor een hond gaan.LéonieHonden schreef:Op http://www.dierenasiels.com" onclick="window.open(this.href);return false; zijn 2 Labrador teefjes voor herplaatsing met overal een 'ja'. Misschien een optie?
We gaan voor een herplaatser. We weten nu door iedereen hier dat een herplaatser net zo lief en leerbaar en "eigen" kan zijn als een pup en daarbij vinden we het een goed idee om een hond een "nieuw" leven bij ons te geven.
Mijn schoonmoeder heeft zelf aangegeven dat ze 1 á 2 dagen in de week dat ik dan vroege dienst heb voor onze toekomstige hond wil zorgen, dus dan is het probleem van 8 uur alleen ook opgelost.
Nu alleen nog die ene leukerd vinden en samen een fijne tijd hebben!
Bedankt voor alle reacties/tips/aanwijzingen en meningen.
We gaan verder met onze voorbereidingen.
Groetjes Lieke
Bij asiels en stichtingen is men doorgaans eerlijk over de eigenschappen van een hond en de reden van afstand doen door de vorige eigenaar. Op bijvoorbeeld marktplaats wordt helaas nog wel eens de waarheid flink verdraaid om van de hond af te komen. Heb dit meerdere malen om mij heen meegemaakt (deze week nog) Ook iets om te onthouden.
Ben benieuwd, je eerste eigen hond is toch altijd spannend en bijzonder