Moei naar buiten?
Ga je mee?
Pieske doen?
Frisbee?
Koekje?
wandelen?
Wie is er daar?
Ort ! (= luister
Windows die afgesloten wordt
Moderator: moderatorteam
hahaha ja ook heel herkenbaar! Al krijgen ze daar geen dolle bui van maar ze springen wel meteen op!maart schreef: Windows die afgesloten wordt
dat wil ik dan wel eens zien Sonson-pei schreef:
Als ik zelf in een lollige bui ben doe ik ook nog wel eens: "daar komt een muisje aangelopen..." zoals je dat ook bij kleine kindjes doet

Hahaha, er stond volgens mij op het label aan die knuffel: SCHUDDEN VOOR GEBRUIK!
hier ongeveer precies hetzelf bij Dusty. vooral het dicht klappen van mijn laptop.Maeve schreef:Nilo stuitert sowieso al vrij snel. Zodra ik de PC af sluit of de laptop dicht doe is hij van mening dat hij naar buiten mag, dus voor de deur staan en riem pakken! En verder 'ga je mee?' 'wat gaan we doen dan?' 'waar is je bal?' en 'Wie is dat dan?!' Maar eigenlijk alles wel op verbazende toon

Klinkt bekend. Biry reageerd ook erg goed op het woord 'brokjes'. Laatst zat ze bij me, de hele tijd te kijken en het was zo rond een uurtje of 6. Dus ik dacht die heeft vast honger. 'Brokjes eten?' (wat klinkt dat eigenlijk kinderachtigLanghaar schreef:Wie heeft er zin in brokjes....doet het hier heeeeeel goed.
Wij kijken elkaar dan aan en proberen het weleens anders te zeggen: ik heb zin in b....rokjes
en dan nog snapt Nilsson het, hij is zooooo slim.![]()