ik weet niet in welke klasse ik hem moet/kan inschrijven. Hij is geboren op 1 November 2008. De show is op 5 April dan is hij toch al ouder dan 18 maanden

Moderator: moderatorteam
Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog net
In de jeugdklasse inschrijven.LongFields schreef:Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog net
Dat werd toch niet gevraagd? Ik zie het niet staan in ieder geval.freskin schreef:In de jeugdklasse inschrijven.LongFields schreef:Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog net
Bedankt voor het rekenen allemaal haha ik wist het gewoon niet meer. Hmm wat zou ik dan doenLongFields schreef:Ik kom ook aan de 17 maanden (en 4 dagen).
Volgens mij kun je dan zowel in de jeugdklasse (9/18 maanden) als in de jonge hondenklasse (15-24 maanden) als ook in de open klasse (ouder dan 15 maanden) inschrijven. In de jeugdklasse wordt geen CACIB of RCACIB uitgereikt.
Nee hoor dat heb je wel goed, daar zat ik ook aan te denken nlfreskin schreef:In de jeugdklasse inschrijven.LongFields schreef:Wat kan nog net?freskin schreef:Ja,hij is dan 17 maanden, dus het kan nog netIk was in de veronderstelling dat ze in de jeugdklasse wilde inschrijven
Maar dat heeft ze niet opgeschreven, dus verkeerd gelezen door mij
Brigitte schreef:Bedankt voor het rekenen allemaal haha ik wist het gewoon niet meer. Hmm wat zou ik dan doenLongFields schreef:Ik kom ook aan de 17 maanden (en 4 dagen).
Volgens mij kun je dan zowel in de jeugdklasse (9/18 maanden) als in de jonge hondenklasse (15-24 maanden) als ook in de open klasse (ouder dan 15 maanden) inschrijven. In de jeugdklasse wordt geen CACIB of RCACIB uitgereikt.hij heeft al een JCAC en CAC gehaald nl.
Als de Raad alle papieren heeft verwerkt en je wordt op een show NJK, dan krijg je automatisch een CAC-kaart thuis gestuurd.Wilm@ schreef:Als je drie keer een U1 voor zijn 18 maanden hebt gehaald dan ben je Nederlands Jeugdkampioen. Ik zou dus nog even in de Jeugdklas blijven en toch proberen om op de 1ste plaats te komen.
Zodra je Nederlands Jeugdkampioen bent, lever je je U1 kopie papieren in en krijg je daarvoor in de plaats van Raad van Beheer een CAC 'gratis' wat telt voor het Nederlands Kampioenschap. Aangezien je al één CAC hebt, zou ik proberen om op die manier aan de tweede te komen. Dan hoef je daarna nog maar 2 CAC's waarvan 1 CAC mag bestaan uit 1/4 punten.
Buffel was toch geen Ambull? Ben even vergeten wat hij ook alweer wel wasNanna schreef:Ik snap iets niet.
De AmBull is toch helemaal geen FCI erkend ras? Hoe kun je dan NL jeugdkampioen worden? Of is dat een onofficieel iets van de club?
zullen we nieuwe vrienden dan samen ff los late in de hallen?Scooby schreef:Ik heb Yana ingeschreven (al een tijdje geleden) in de Tussenklasse.
Haha, ja dat lijkt me leuk!Podenji schreef:zullen we nieuwe vrienden dan samen ff los late in de hallen?Scooby schreef:Ik heb Yana ingeschreven (al een tijdje geleden) in de Tussenklasse.
Yep.Leane schreef:Het is maar op 1 dag he ? Dus alle rassen eens bij elkaar te zien op 1 dag ?..
ladybird schreef:Yep.Leane schreef:Het is maar op 1 dag he ? Dus alle rassen eens bij elkaar te zien op 1 dag ?..
WIj hebben niet ingeschreven, maar gaan uiteraard wel heen om te kijken.