Ja zo'n medical pet shirt, dat hoorde ik, die zal ik ook een meenemen bij de dierenarts.Sanne&Bo schreef: We hebben voor Bo zo'n speciale romper bij de DA erbij gekocht. Zo'n kap vind ik zo zielig.
Alleen toen we bij de DA buiten kwamen moest ze plassen en ik stond niet op te letten, waardoor ze dus dat hele rompertje onder plasteMeteen in de was gedaan. Daarom heeft ze dus die middag/avond geen romper aangehad. Ze was toch te lui om wat te doen. Snachts hebben we het haar wel weer aan gedaan.
Omdat ik er gisteren en vandaag de hele dag bij was heb ik de romper ook uitgelaten. Ze zit er toch niet aan en zo kan er tenminste zuurstof bij. Als we weggaan dan moet ze hem wel aan. Vind het niet eens erg volgens mij, lekker warm juist![]()
Volgende week donderdag gaan ze de hechtingen verwijderen.
Ze heeft nu nog voor 1.5 dag pijnstillers. Die maken we wel op. Ze eet ze gewoon als een soort van koekje op.![]()
Ik kan niet zeggen dat ik echt merk dat ze zich anders gedraagt. Ze was altijd al heel aanhankelijk, maar vind het alleen maar meer geworden. Als ze nog verandert zullen we dat in de loop van de dagen wel pas gaan merken denk ik.
Bo is echt een super slank ding (bijna 11 kilo) en heb ook overlegt met de DA en die zei dat we gewoon normaal moeten blijven voeren. Als we nou echt merken dat ze dikker wordt kunnen we alsnog gaan minderen. Maar ik denk niet dat dit ooit het geval gaat zijn.
Ze krijgt Farmfood brokken. Verder niks, ja koekjes![]()
Het is niet echt heel moeilijk om haar rustig te houden. Ze slaapt nu na de pijnstillers best veel. Alleen savonds krijgt ze een opleving. Dan ga ik gewoon bij haar zitten om met haar te spelen. Vandaag ga ik proberen een stukje verder met haar te lopen, mocht weer vanaf vandaag zeiden ze. We zullen zien.
Is wel spannend hoor. Ik mocht haar ook pas na half 4 ophalen (had haar om 10 uur gebracht). Maar het voordeel was dat ze toen wel weer gewoon kon lopen en goed bij was. Ze was alleen nog erg slaperig.
Ik heb een kruik bij haar in de bench gelegd. Maar ze heeft vrijwel de hele avond bij mij op schoot liggen slapen. Snachts geen kruik meer. Dacht dat we haar die nacht misschien nog wel zouden horen en eruit moesten. Maar ik heb slechter geslapen dan Bo. Hele tijd luisteren of ik haar hoorde.. Hahaha! Bo heeft als een roos geslapen!
En inderdaad als je er toch bij blijft hoeft dat niet aan, het is meer voor als je er niet bij bent.
Ik heb ook een aantal dagen vrij genomen om erbij te blijven.
Ook wel goed dat je pijnstillers hebt gekregen. Dat is wel nodig denk ik, en daar blijven ze ook lekker rustig van ja. Als er nood aan de man is kan ik nog altijd valium geven
En ik snap dat het spannend is zo de eerste nachten. Bij ons laten we dan de deur open staan, als er iets is komt ze gewoon naar boven. Normaal komt ze nooit naar boven, maar we hebben het meegemaakt toen ze een keer aan de diarree was, toen kwam ze me uit bed halen. En toen ze ziek was en had overgegeven kwam ze me ook halen. Dus ik weet gewoon als er iets is dat ze me komt halen, dat slaapt wat rustiger
En met wandelen, is het goed gegaan? Gewoon kleine stukjes gewandeld denk ik?