hoi,
wij hebben een hond van nu 3 jaar en willen er graag een pup bij over een aantal weken. Nu werk ik echter 3 ochtenden 4 uur en ben dan 5 uurtjes weg. Ik ben dus al een hele tijd op zoek naar een goede hondenoppas of uitlater voor die paar uurtjes. Ik kan tot nog toe niet echt iets vinden in de omgeving van almelo of deventer. Ik werk zelf in deventer en moet dus s morgens rond 07.45 van huis en ben er rond 13.00 uur weer.
Probleem is dat veel dierenopvang of te ver weg is of dat ze nog niet willen dat je de hond zo vroeg komt brengen. Uitlaatservice is geen optie met een pup helaas. Hebben jullie nog suggesties? ik heb al een oproepje op marktplaats gezet maar nog geen recatie
Alvast bedankt voor het meedenken
ps familie is geen optie die wonen te ver weg
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenoppas/uitlaat almelo omg.
Moderator: moderatorteam
-
annika163
- Zeer actief
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
annika163
- Zeer actief
Re: hondenoppas/uitlaat almelo omg.
maandag dinsdag en vrijdagochtend
-
annika163
- Zeer actief
deze dagen zijn in overleg met mijn werk misschien trouwens wel te wisselen met de woensdag en donderdag maar zoals ik nu werk is het maandag dinsdag en vrijdagochtend
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik woon namelijk in Holten en ben student. Vrij veel vrij door de week en heb wel tijd om een poosje een pup op te vangen 
Ik neem tenminste aan dat het tijdelijk is? Tot het beestje wat ouder is?
Ik heb zelf een 7 maanden oude hond
Ik neem tenminste aan dat het tijdelijk is? Tot het beestje wat ouder is?
Ik heb zelf een 7 maanden oude hond
-
annika163
- Zeer actief
ja inderdaad tijdelijk totdat zij oud genoeg is alleen te blijven naja oud genoeg dat is natuurlijk hond afhankelijk maar in ieder geval de eerste tijd... maar wat een lief aanbod is dat zeg!
het zou zo echt een goede oplossing zijn!
we hebben trouwens nog geen puppie op het oog hoor maar willen er graag een podenco orito mix uit spanje bij hebben dat is onze nicky namelijk ook en we zijn helemaal verliefd of het ras... maar ik wil eerst zeker weten dat we alles kunnen regelen mbt de pup voordat we echt concreet gaan kijken
het zou zo echt een goede oplossing zijn!
we hebben trouwens nog geen puppie op het oog hoor maar willen er graag een podenco orito mix uit spanje bij hebben dat is onze nicky namelijk ook en we zijn helemaal verliefd of het ras... maar ik wil eerst zeker weten dat we alles kunnen regelen mbt de pup voordat we echt concreet gaan kijken