Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit was een eeh... boeiende wandeling. Ik heb helaas geen foto's gemaakt van Buffel, Elektra en Jagger voor we opsplitsten, alleen van het uitgedunde groepje.
Hummer en Panna hadden de grootste lol.
Ook met z'n drieën hadden ze (tijdelijk) lol
Panna en de koekjesmeneer
Tsuki kwam helemaal los in het kleinere groepje
(toch niet gelukt Merit )
Zoek Tsuk
Ziet er weer gezellig uit! Leuk, Hummer en Panna, lekker spelen
Nu ben ik wel nieuwsgierig:
Panna schreef:Dit was een eeh... boeiende wandeling. Ik heb helaas geen foto's gemaakt van Buffel, Elektra en Jagger voor we opsplitsten, alleen van het uitgedunde groepje.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ja, we zijn steeds in het bos geweest. We dolen iedere keer maar een beetje rond eigenlijk
Panna vloog op een gegeven moment op Elektra, die dat natuurlijk niet pikte en toen ontstond er spanning tussen alle honden. Dat is best vervelend als je met allemaal flinke honden loopt Daarom hebben we besloten op te splitsen.
Panna schreef:Ja, we zijn steeds in het bos geweest. We dolen iedere keer maar een beetje rond eigenlijk
Panna vloog op een gegeven moment op Elektra, die dat natuurlijk niet pikte en toen ontstond er spanning tussen alle honden. Dat is best vervelend als je met allemaal flinke honden loopt Daarom hebben we besloten op te splitsen.
Heel verstandig. Ik doe dat ook hoor. Als het niet gaat, de andere kant oplopen.
Panna schreef:Ja, we zijn steeds in het bos geweest. We dolen iedere keer maar een beetje rond eigenlijk
Heel verstandig. Ik doe dat ook hoor. Als het niet gaat, de andere kant oplopen.
Ik was ook weer een beetje overmoedig geworden wat Panna en andere honden betreft. Ze heeft er zelf op zich geen last van, ze vindt dat regelen wel leuk maar andere honden doe ik er geen plezier mee. In het vervolg gewoon weer kleinere groepjes zonder andere pittige teven of blije gecastreerde reuen die haar geregel niet waarderen.
Die mevrouw met haar Tekkel kom ik heel vaak tegen. Leuk hondje!
Leuke foto's en ik zie dat Lars het nog steeds warm had
Fijn trouwens dat Quasar toch nog los heeft gelopen
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Dat is wel een valkuil ja. Denk dat wij ook iets te overmoedig waren wbt die witte. Dus zoals gezegd; kleinere groepjes en wat beter aankijken welke honden er mee gaan en op basis daarvan besluiten. Het blijft een patser natuurlijk.
Maar ach. Het was wel gezellig.
Panna schreef:Ik was ook weer een beetje overmoedig geworden wat Panna en andere honden betreft. Ze heeft er zelf op zich geen last van, ze vindt dat regelen wel leuk maar andere honden doe ik er geen plezier mee. In het vervolg gewoon weer kleinere groepjes zonder andere pittige teven of blije gecastreerde reuen die haar geregel niet waarderen.
Het is jammer dat lullo Bram zo geil wordt van Quasar, anders zouden we prima mee kunnen lopen.
Panna schreef:Ik was ook weer een beetje overmoedig geworden wat Panna en andere honden betreft. Ze heeft er zelf op zich geen last van, ze vindt dat regelen wel leuk maar andere honden doe ik er geen plezier mee. In het vervolg gewoon weer kleinere groepjes zonder andere pittige teven of blije gecastreerde reuen die haar geregel niet waarderen.
Het is jammer dat lullo Bram zo geil wordt van Quasar, anders zouden we prima mee kunnen lopen.
Denk je dat dat altijd zo is? Wie weet was het eenmalig
Echt waar? Nou, dan splitsen we het op, Bram met Panna en Izzie met Quasar Izzie en Panna zie ik ook nog wel vuurwerk maken namelijk, ik kan me niet voorstellen dat Izzie zin heeft in een hond die wel even bepaalt of ze van de groep weg mag rennen enzo.
Denk je dat dat altijd zo is? Wie weet was het eenmalig
Het was twee keer, ook bij Vianen toen ik jullie toevallig tegen kwam. Wat een idioot he, die Bram
Echt waar? Nou, dan splitsen we het op, Bram met Panna en Izzie met Quasar Izzie en Panna zie ik ook nog wel vuurwerk maken namelijk, ik kan me niet voorstellen dat Izzie zin heeft in een hond die wel even bepaalt of ze van de groep weg mag rennen enzo.
Ik denk dat ze dat wel accepteert. Ze heeft een flink aantal DH's op de dagopvang, lang niet allemaal even makkelijk, en dat gaat prima samen.