Cash schreef:Ach er worden dan wellicht geen scheldwoorden gebruikt hoor maar wat er vanaf pagina 9 ongeveer gebeurd kun je toch geen 'normale kritiek' meer noemen?
De een na de ander komt vertellen dat Anneke zo dom is geweest en dat ze NUUUUUU NUUUU die hond weg moet brengen en als Anneke dan reageert dat dit niet 'even' kan vallen we daar weer over en moet ze ruggegraat tonen en gewoon die hond heen brengen en aan de deurknop knopen. Of wacht, breng hem gewoon 'even' naar het asiel of pension.
Men gaat iets vrijwel onmogelijks vragen van Anneke.
Er wordt gewoon hysterisch gereageert en Anneke heeft daar niet van terug wat iedereen zich heus wel realiseert want zo dapper zijn we dan wel weer natuurlijk.
Ik zou hetzelfde reageren als wanneer willekeurig welk ander lid een keuze maakt die niet "handig" is. Maar wat dat betreft heeft Doggy qua reageren wel al een flinke geschiedenis op dit forum, je kunt toch aardig inschatten hoe iemand is aan de manier hoe ze zich opstelt/gedraagt.
Als een Jaap bijvoorbeeld (ik noem maar wat) een aparte keuze maakt qua ras, dan zet ik m'n bedenkingen erbij en zou het ook zeggen, maar ergens weet je dan ook wel dat hij weet waar hij mee bezig is; dat hij die keuze weloverwogen zou maken en de consequenties zou dragen.
Anneke, aan de andere kant WIL gewoon sinds 2 maanden (sinds d'r ex een Pei heeft en het dus begon te kriebelen?!) een Sharpei. Dus die moest er komen. Hoe dan ook. En nu zit ze met de gebakken peren en moet de hond weer zo snel mogelijk wieberen.
Gek he, dat daar collectief over gevallen wordt?
Ben het trouwens wel met je eens dat het erbij halen van Nicky erg laag is. Ik snap de link tussen het steeds opnieuw in huis halen van een huisdier en een triest ongeluk niet.
Heb trouwens lopen zoeken, maar ik kan nergens vinden dat Beike niet met een Sharpei samen kan. Anneke had het over "Bulldog-achtigen".