Dan moet ze betalen om 'm achter te laten. Aangezien een treinreisje al teveel moeite is zie ik dit ook niet gebeuren.Anne Panne schreef:breng dat beest dan naar het asiel!!!!!!doggy schreef:Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....
Voor beide honden is het beter dat Beauty z.s.m. terug gaat.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondje erbij. Update pagina 19.
Moderator: moderatorteam
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Re: Hondje erbij
- M@ri@nne
- Zeer actief
Jij denkt dat die om dit tijdstip open zijn?Anne Panne schreef:breng dat beest dan naar het asiel!!!!!!doggy schreef:Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....
Groetjes, Marianne.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Bel die mensen en zeg dat je de hond morgenochtend om tien uur komt brengen. En dat je hem aan de deur vastbindt als ze er niet zijn. Afspraak is afspraak.doggy schreef:Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
M@ri@nne schreef:Jij denkt dat die om dit tijdstip open zijn?Anne Panne schreef:breng dat beest dan naar het asiel!!!!!!doggy schreef:Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....
nee tuurlijk niet maar morgen toch zeker wel
aangezien ze vd week die hond pas terug kan brengen zou ik toch echt de snelste optie kiezen hoor

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Je bent geen mislukkeling, alleen wat naief.doggy schreef:Het voelt net alsof ik weer een hond verlies.Eline* schreef:Wijs besluit en in alle eerlijkheid is het gewoon beter dat het nu mis gaat dan over een poosje.
Sterkte, het is voor jou erg naar allemaal!
Wel hoop ik dat je een volgende hond met verstand kiest en niet op wat je leuk lijkt. Dit is niet leuk..voor de honden niet en voor jou niet.
Voel me een mislukkeling.
Balen dat hij niet eerder terugkan. Wat is daarvan de reden? Ik zou er persoonlijk geen genoegen mee nemen. Als je hem niet gehaald had vandaag hadden ze hem ook nog gehad.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
doggy
Ze komt maandag al.Anne Panne schreef: aangezien ze vd week die hond pas terug kan brengen zou ik toch echt de snelste optie kiezen hoor
-
purple_ikke
- Actief
- Mijn ras(sen): Sharpei
En wat kan er in die tijd allemaal gebeuren?!?
Veel te veel
Veel te veel
- M@ri@nne
- Zeer actief
2 honden scheiden in een huis is te doen hoor.purple_ikke schreef:En wat kan er in die tijd allemaal gebeuren?!?
Veel te veel
Groetjes, Marianne.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Nee, ze komt maandag PASdoggy schreef:Ze komt maandag al.Anne Panne schreef: aangezien ze vd week die hond pas terug kan brengen zou ik toch echt de snelste optie kiezen hoor
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
doggy
Ze kan morgen echt niet anders was ze wel gekomen, zegt ze.Inge schreef:Nee, ze komt maandag PASdoggy schreef:Ze komt maandag al.Anne Panne schreef: aangezien ze vd week die hond pas terug kan brengen zou ik toch echt de snelste optie kiezen hoor![]()
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Eline* schreef:Je bent geen mislukkeling, alleen wat naief.doggy schreef:Het voelt net alsof ik weer een hond verlies.Eline* schreef:Wijs besluit en in alle eerlijkheid is het gewoon beter dat het nu mis gaat dan over een poosje.
Sterkte, het is voor jou erg naar allemaal!
Wel hoop ik dat je een volgende hond met verstand kiest en niet op wat je leuk lijkt. Dit is niet leuk..voor de honden niet en voor jou niet.
Voel me een mislukkeling.
Balen dat hij niet eerder terugkan. Wat is daarvan de reden? Ik zou er persoonlijk geen genoegen mee nemen. Als je hem niet gehaald had vandaag hadden ze hem ook nog gehad.
ach, ze zullen wel lekker een weekendje weg zijn......idd zoals eerder genoemd "aan het genieten van hun hondloos weekend"
vind t niet kunnen hoor,
ook 1 keer met spoed een hond terug moeten halen, kon zelf toen echt niet direct die kant op, maar met hulp van het forum en vrienden is het toch gelukt die hond binnen 2 uur op een ander adres te krijgen waar de problemen die er waren niet speelden, een paar dagen later kon hij hier weer terecht....daar blijven was gewoon net als nu bij jou GEEN optie........
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Heb je geen hondloze vrienden/buren oid? Kunnen die niet één of twee nachtjes met een hondje.... 

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Inge schreef:Nee, ze komt maandag PASdoggy schreef:Ze komt maandag al.Anne Panne schreef: aangezien ze vd week die hond pas terug kan brengen zou ik toch echt de snelste optie kiezen hoor![]()
idd pas
-
doggy
Heb net contact gehad.
Ze is niet thuis en kan daarom pas maandag.
Ze is niet thuis en kan daarom pas maandag.
- Limanade
- Zeer actief
nou morgen asieltje dan maar? 

-
purple_ikke
- Actief
Als ze morgen niet kan breng je hem vanavond toch nog terug.....
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Ik zit met open mond hier de reacties te lezen.
Heel naar wat hier gebeurd.
Leer ervan en neem je verantwoordelijkheid zou ik zeggen.
Heel naar wat hier gebeurd.
Leer ervan en neem je verantwoordelijkheid zou ik zeggen.
-
doggy
Ze is niet thuis.purple_ikke schreef:Als ze morgen niet kan breng je hem vanavond toch nog terug.....
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
kan beike niet logeren bij een bekende, je had toch ook oppas achter de hand voor als je zou moeten werken?
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Net het hele topic gelezen....
Anneke, breng alsjeblieft morgen de hond terug! Ze zullen echt niet van 7 uur 's morgens tot 23 uur 's avonds weg zijn en als dat wel zo is, dan moeten ze maar zorgen dat ze thuis zijn! Wat als er morgen tóch iets mis gaat?
Ik krijg het gevoel dat je de treinkosten niet wilt betalen en maandag ophalen is goedkoper voor jou... Ik hoop echt dat dit niet de reden is, maar zo voelt het wel!
Verder, verwerk eerst het verlies van Nicky, deze ellende en geef de aandacht aan Beike. Binnenkort ga je weer verhuizen en je zult toch echt weer aan het werk moeten. Ga pas nadenken over een lief meisje bij Beike als je de voorgaande punten goed op de rit hebt. Je hebt in mijn ogen nu te snel beslist voor een shar pei reu waardoor op voorhand al duidelijk was dat de kans aanwezig was dat het mis zou gaan.
Sterkte met alles.
Anneke, breng alsjeblieft morgen de hond terug! Ze zullen echt niet van 7 uur 's morgens tot 23 uur 's avonds weg zijn en als dat wel zo is, dan moeten ze maar zorgen dat ze thuis zijn! Wat als er morgen tóch iets mis gaat?
Ik krijg het gevoel dat je de treinkosten niet wilt betalen en maandag ophalen is goedkoper voor jou... Ik hoop echt dat dit niet de reden is, maar zo voelt het wel!
Verder, verwerk eerst het verlies van Nicky, deze ellende en geef de aandacht aan Beike. Binnenkort ga je weer verhuizen en je zult toch echt weer aan het werk moeten. Ga pas nadenken over een lief meisje bij Beike als je de voorgaande punten goed op de rit hebt. Je hebt in mijn ogen nu te snel beslist voor een shar pei reu waardoor op voorhand al duidelijk was dat de kans aanwezig was dat het mis zou gaan.
Sterkte met alles.
- yuki
- Zeer actief
"Dat beest" is OOK een hond. Eentje die hier vast niet om gevraagd heeft ookAnne Panne schreef:breng dat beest dan naar het asiel!!!!!!doggy schreef:Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....
Ik ken overigens geen asiels die op zaterdagavond open zijn.
Iemand zich afgevraagd of het voor Beauty een leuke situatie is en dan hop het asiel maar ff in. Dat komt een hondje vast ten goede
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Anneke toe. Doe die hond ergens heen. Je had toch een oppas adres eventueel?! Benader die. Of houdt ze echt gescheiden. Dat is niet zielig, zielig is als ze in elkaar klappen.
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
waar zitten de honden nu?
In alle eerlijkheid, ik geloof oprecht dat je het beste met de honden voor hebt, maar ik twijfel of je je realiseert dat je nu letterlijk op een bom zit.
Tis dat ik aan de andere kant van het land zit, anders kwam ik de Pei nu halen.
In alle eerlijkheid, ik geloof oprecht dat je het beste met de honden voor hebt, maar ik twijfel of je je realiseert dat je nu letterlijk op een bom zit.
Tis dat ik aan de andere kant van het land zit, anders kwam ik de Pei nu halen.

- Limanade
- Zeer actief
lees even terugyuki schreef:"Dat beest" is OOK een hond. Eentje die hier vast niet om gevraagd heeft ookAnne Panne schreef:breng dat beest dan naar het asiel!!!!!!doggy schreef:Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....
Voor beide honden is het beter dat Beauty z.s.m. terug gaat.![]()
Ik ken overigens geen asiels die op zaterdagavond open zijn.
Iemand zich afgevraagd of het voor Beauty een leuke situatie is en dan hop het asiel maar ff in. Dat komt een hondje vast ten goede
beweer nergens dat het leuk is voor de hond.. en beweer ook nergens dat er nu een asiel op zaterdagavond open is
maar als de hond pas maandag terug kan, en dan ook vanuit daar weer herplaatst gaat worden, kan ze de hond net zo goed morgen naar een asiel brengen.. zodat ze de pei niet nog een dag langer heeft en zo word er ook een goed baasje gezocht voor de pei

-
purple_ikke
- Actief
Als je mijn benzinekosten betaald rij ik nu nog naar Drachten vanuit Lelystad en weer terug en haal die hond op....
Dit kan toch niet! Optie asiel vind ik geen goed idee weer een ander plekje voor het peitje maar ja wie ben ik....
Dit kan toch niet! Optie asiel vind ik geen goed idee weer een ander plekje voor het peitje maar ja wie ben ik....
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Als ik een hond zou herplaatsen en de nieuwe eigenaar zou de hond na een dag naar het asiel brengen dan zou ik op zijn zachtst gezegd "not amused" zijn.Anne Panne schreef:
lees even terug
beweer nergens dat het leuk is voor de hond.. en beweer ook nergens dat er nu een asiel op zaterdagavond open is
maar als de hond pas maandag terug kan, en dan ook vanuit daar weer herplaatst gaat worden, kan ze de hond net zo goed morgen naar een asiel brengen.. zodat ze de pei niet nog een dag langer heeft en zo word er ook een goed baasje gezocht voor de pei
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach, aan de ene kant kan ik me ook voorstellen dat Anneke lamgeslagen is, zo had zze zich dit ook niet voorgesteld.
Dat gedram van AnnePAnne over het asiel is tegen alle afspraken, dus dat kan niet.
En die oude eigenaars zijn lamzakken dat ze hun eigen plezier voor de hond laten gaan.
Dat gedram van AnnePAnne over het asiel is tegen alle afspraken, dus dat kan niet.
En die oude eigenaars zijn lamzakken dat ze hun eigen plezier voor de hond laten gaan.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- Limanade
- Zeer actief
je mag het gedram vinden hoor.. maar de veiligheid van mijn eigen hond komt toch op de eerste plaats.. en als ik het niet anders op kan lossen, dan maar zo

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Anneke, onderneem ACTIE! Echt waar, ik geloof, net zoals iedereen hier, dat je het beste met beiden voor hebt, maar kies dan ook voor hen. Zoek iemand op die een van beiden wel even in huis wil hebben, maakt niet wie, als diegene er maar goed voor kan zorgen. Iemand van het forum, vrienden, vriendinnen, kennissen, buren, oid. Alsjeblieft Anneke, je weet niet wat je in huis hebt nu. Stel dat er echt een heftige vechtpartij los barst.

-
doggy
Heb zo nog een probleempje,...
Ik heb zelf geen internet en ik moet zo er achter weg.
Iemand anders moet zaken regelen via de pc en kan niet langer wachten,...
Vind het stom dat ik niet langer kan internetten, maar goed, kan het me niet verplichten.
Scheiden is de oplossing voor nu en maandag komt ze hem halen.
Ze is nu niet thuis en morgen ook niet en ze heeft zelf geen auto bij de hand.
Ik heb zelf geen internet en ik moet zo er achter weg.
Iemand anders moet zaken regelen via de pc en kan niet langer wachten,...
Vind het stom dat ik niet langer kan internetten, maar goed, kan het me niet verplichten.
Scheiden is de oplossing voor nu en maandag komt ze hem halen.
Ze is nu niet thuis en morgen ook niet en ze heeft zelf geen auto bij de hand.