Je kon ze toch scheiden? Scheiden dus.doggy schreef:Eerder lukt niet, ze kunnen niet eerder.Ramona25 schreef:Wat jammer. Sterkte, ik zou hem wel direct terug brengen ipv volgende week, voor het goed mis gaat.
Weet ook niet wat ik nu moet.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondje erbij. Update pagina 19.
Moderator: moderatorteam
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Hondje erbij
-
doggy
Ze moet vanuit midden Nederland komen en ik zit in Friesland.Lemuria schreef:Waarom kunnen zij niet eerder?? Pas op dat ze niet steeds blijven uitstellen en dat je uiteindelijk NOG met de hond blijft zitten.
Beauty moest weg vanwege veel aan het werk zijn en ik denk daarom dat hun ook niet eerder kunnen.
Denk opzich wel dat het zo gaat lukken, maar een ongelukje is zo gebeurd.
Ik moet gewoon heel erg opletten.
Ze komen maandag.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
nou dat is dan een weekend op je tenen lopen zodat het niet weer gebeurt
absoluut niet alleen laten
ook niet voor de wc
absoluut niet alleen laten
ook niet voor de wc
Fenneke en Baloe

- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
en zelf daarheen met de trein?doggy schreef:Ze moet vanuit midden Nederland komen en ik zit in Friesland.Lemuria schreef:Waarom kunnen zij niet eerder?? Pas op dat ze niet steeds blijven uitstellen en dat je uiteindelijk NOG met de hond blijft zitten.
Beauty moest weg vanwege veel aan het werk zijn en ik denk daarom dat hun ook niet eerder kunnen.
Ze komen maandag.

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
-
Lemuria
PreciesAnne Panne schreef:en zelf daarheen met de trein?doggy schreef:Ze moet vanuit midden Nederland komen en ik zit in Friesland.Lemuria schreef:Waarom kunnen zij niet eerder?? Pas op dat ze niet steeds blijven uitstellen en dat je uiteindelijk NOG met de hond blijft zitten.
Ze komen maandag.
-
doggy
Scheiden zou idd. kunnen.
Dan zou Beike in de keuken moeten en Beauty in de kamer.
Maar dat vind ik zo sneu voor Beike.
Beauty zou ook in de keuken kunnen, maar ben bang dat Beauty dan alles bij elkaar huilt.
Voor hem is het natuurlijk ook niet fijn om ineens helemaal alleen te zitten en dat is ook eigenlijk niet mijn bedoeling.
Maar het zou wel de beste oplossing zijn.
Beauty zou ook in de keuken kunnen, maar ben bang dat Beauty dan alles bij elkaar huilt.
Voor hem is het natuurlijk ook niet fijn om ineens helemaal alleen te zitten en dat is ook eigenlijk niet mijn bedoeling.
- Limanade
- Zeer actief
ja wat wil je nou?doggy schreef:Scheiden zou idd. kunnen.
dat ze elkaar tot bloedens aan toe kappot vechten? of dat de een even alleen zit..

- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Beter sneu dan vechtpartijen.doggy schreef:Scheiden zou idd. kunnen.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Jammer, maar ben blij dat het nu gebeurt en niet over een paar weken.
Laat die 2e hond voorlopig gewoon even zitten.
Laat die 2e hond voorlopig gewoon even zitten.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
Marion.
Inderdaad. Mensen zitten natuurlijk niet te wachten om een dag van huis te reizen om hun herplaatste hond weer op te gaan halen. Snap werkelijk niet Anneke, dat jij - in de WW - niet gewoon de reis naar Midden-Nederland aangaat.Anne Panne schreef:en zelf daarheen met de trein?doggy schreef:Ze moet vanuit midden Nederland komen en ik zit in Friesland.Lemuria schreef:Waarom kunnen zij niet eerder?? Pas op dat ze niet steeds blijven uitstellen en dat je uiteindelijk NOG met de hond blijft zitten.
Ze komen maandag.
Ik hoop voor de hondjes dat er in tussentijds niets gebeurd, maar eerlijk = eerlijk.... ik krijg spontaan diarree van zoveel "ikwilikwil" en egoisme. Bah.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Mooi kut
Ik zou die mensen bellen en zeggen dat ze hem NU op moeten komen halen en dat je dit niet een dag nog zo volhoudt...
Kom op zeg...meer werken betekend niet dat ze hem niet op zaterdagavond of zondagochtend of zondagmiddag op kunnen halen hoor...
Zitten ze te soms te genieten van hun hondenvrije-weekend of zo?
En als het echt niet anders kan, wat ik maar een raar verhaal vindt, dan sluit je 1 van de beide maar op in een kamertje apart.
Nu meteen en tot aan het moment dat ze weer voor de deur staan, IEDERE seconde en IEDERE minuut tot aan het moment dat hij weg is want je KUNT het je niet permiteren dat Beauty wel terug gaat knokken als Beike het nog een keer aangaat.
Uit elkaar, niet naar elkaar laten kijken, niet aan elkaar laten ruiken, niets, nada...
Ik zou die mensen bellen en zeggen dat ze hem NU op moeten komen halen en dat je dit niet een dag nog zo volhoudt...
Kom op zeg...meer werken betekend niet dat ze hem niet op zaterdagavond of zondagochtend of zondagmiddag op kunnen halen hoor...
Zitten ze te soms te genieten van hun hondenvrije-weekend of zo?
En als het echt niet anders kan, wat ik maar een raar verhaal vindt, dan sluit je 1 van de beide maar op in een kamertje apart.
Nu meteen en tot aan het moment dat ze weer voor de deur staan, IEDERE seconde en IEDERE minuut tot aan het moment dat hij weg is want je KUNT het je niet permiteren dat Beauty wel terug gaat knokken als Beike het nog een keer aangaat.
Uit elkaar, niet naar elkaar laten kijken, niet aan elkaar laten ruiken, niets, nada...
-
mwillow
Dit vind ik dan weer een schandalige afspraak met die mensen. Ze weten wat ze weg geven en zouden hem METEEN terug moeten nemen. Overigens vrij normaal bij elke herplaatser die door omstandigheden weer terug moet. Hebben wij ook gedaan en naar gehandeld. Het gaat gegarandeerd weer mis in die week.........doggy schreef:Eerder lukt niet, ze kunnen niet eerder.Ramona25 schreef:Wat jammer. Sterkte, ik zou hem wel direct terug brengen ipv volgende week, voor het goed mis gaat.
Laatst gewijzigd door mwillow op 20 feb 2010 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
doggy
Ik zei toch dat het wel de beste oplossing zou zijn?Anne Panne schreef:ja wat wil je nou?doggy schreef:Scheiden zou idd. kunnen.
dat ze elkaar tot bloedens aan toe kappot vechten? of dat de een even alleen zit..
Scheiden dus,....
Dan ga ik mijn aandacht verdelen, wil niet dat één van de honden vereenzaamd.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Als je Beauty gewoon morgen terugbrengt vereenzaamt er helemaal niemand.doggy schreef:
Ik zei toch dat het wel de beste oplossing zou zijn?
Scheiden dus,....
-
Lemuria
Honden vereenzamen niet in 2 dagen. Zeker niet als je toch alsnog gewoon thuis zit en heen en weer kunt lopen. Het is niet zo dat je een gigantische villa hebt waarbij de ene hond in de westervleugel zit en de andere in de oostervleugel.
- mercedes2803
- Zeer actief
Nou even doorpakken Anneke, kom op zeg!!!doggy schreef:Scheiden zou idd. kunnen.
Het ZOU niet de beste oplossing zijn het IS de beste oplossing...
Weet je wat pas zielig is ?
Als Beike nog een keer hap zegt en Beauty vindt dat het genoeg is, DAT is pas zielig want dan moet jij nog maar eens zien of je de heren nog uit elkaar gaat krijgen en kun je straks met een vaatdoekje de bloedspetters een meter hoog van je kozijnen af gaan vegen...
DAT is wat er niet fijn is...
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
precies, doe toch niet zo hulpbehoevend.Maylala schreef:Als je Beauty gewoon morgen terugbrengt vereenzaamt er helemaal niemand.doggy schreef:
Ik zei toch dat het wel de beste oplossing zou zijn?
Scheiden dus,....
Je kan zelfs nú nog op de trein stappen met je peitje en hem daar voor de deur afleveren. En anders morgenochtend. Hup, weg met die hond
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Maylala
- Zeer actief
Nou, inderdaad. Zo daadkrachtig als je bent als je een nieuwe hond wilt, moet je ook zijn in het oplossen van de problemen die er uit je keuzes voortkomen.mercedes2803 schreef:
Nou even doorpakken Anneke, kom op zeg!!!
Het ZOU niet de beste oplossing zijn het IS de beste oplossing...
Weet je wat pas zielig is ?
Als Beike nog een keer hap zegt en Beauty vindt dat het genoeg is, DAT is pas zielig want dan moet jij nog maar eens zien of je de heren nog uit elkaar gaat krijgen en kun je straks met een vaatdoekje de bloedspetters een meter hoog van je kozijnen af gaan vegen...
DAT is wat er niet fijn is...
Dus; vannacht gescheiden houden en morgenochtend een retourtje Midden-NL.
-
doggy
Ze kunnen morgen niet,...
Ik ga ze scheiden en dan komen ze hem maandag ophalen.
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Zijn je honden in staat om zelf deuren te openen? Anders zou ik als ik jou was even de klink draaien.
-
Lemuria
Ze zijn morgen van 8 uur 's ochtends tot 24 uur 's avonds weg? Maak dat de kat wijs. Ze hebben er gewoon even geen trek in.doggy schreef:Ze kunnen morgen niet,...
- mercedes2803
- Zeer actief
Ach, die waren waarschijnlijk allang blij dat ze ervan af waren moet je maar denken...SandraH schreef:Dit vind ik dan weer een schandalige afspraak met die mensen. Ze weten wat ze weg geven en zouden hem METEEN terug moeten nemen. Overigens vrij normaal bij elke herplaatser die door omstandigheden weer terug moet. Hebben wij ook gedaan en naar gehandeld. Het gaat gegarandeerd weer mis in die week.........doggy schreef:Eerder lukt niet, ze kunnen niet eerder.Ramona25 schreef:Wat jammer. Sterkte, ik zou hem wel direct terug brengen ipv volgende week, voor het goed mis gaat.
Die zitten nu te balen als een stekker en misschien zich wel af te vragen of ze Anneke niet nog om kunnen praten en laten hem er MET ALLE risico van dien gewoon nog twee dagen zitten omdat "het ze niet eerder lukt" en ze misschien wel denken dat hij alsnog blijven kan of mag of zal of whatever....
Nou, dan hield je best wel veel van je hond toch????
Dan wilde je ook ECHT wel het beste van het beste voor je hond natuurlijk
Dan was je ook ZEKER wel van plan om gezellig contact te houden en te horen hoe goed het met hem zou gaan of niet?
Yeah sure...het is gewoon de zoveelste knullige, knurferige, onkundige Sharpei baas die van zijn hond af moest...
Ze grossieren tegenwoordig
- Limanade
- Zeer actief
en anders breng je hem toch naar het asiel morgen? 

- Maylala
- Zeer actief
Dan lever je em bij de buren af.doggy schreef:Ze kunnen morgen niet,...
-
doggy
Beike kan deuren openen.EstherK schreef:Zijn je honden in staat om zelf deuren te openen? Anders zou ik als ik jou was even de klink draaien.
Van Beauty weet ik het niet.
Ga idd. een schuifje op de deur doen.
- mercedes2803
- Zeer actief
Het is toch verdomme dat ik ziek ben en ik van dit hele gezeik het zweet los krijg anders kwam ik NU naar Drachten rijden en brachten dat arme dier zelf terug naar Zeist...
Jezus wat een allerverschrikkelijkste slappe, karakterloze en ruggengraagloze bende is het toch weer
ik sodemieter je ook eigenhandig met 1 druk op de knop van het forum af, dan weet je dat vast
Jezus wat een allerverschrikkelijkste slappe, karakterloze en ruggengraagloze bende is het toch weer
ik sodemieter je ook eigenhandig met 1 druk op de knop van het forum af, dan weet je dat vast
Laatst gewijzigd door mercedes2803 op 20 feb 2010 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
purple_ikke
- Actief
- Mijn ras(sen): Sharpei
Je moet nu de keuze gaan maken Anneke of scheiden of zsm op de trein stappen en terug brengen.
Samen blijven is geen optie. Ik heb ook een weekend 2 teven in huis gehad waarvan mijn eigen teef niet met de herplaatsteef kon en ik heb een harde les geleerd! Namelijk dat ik NOOIT maar dan ook echt NOOIT meer een teef bij mijn teef zet zolang zij leeft! In dit geval kan het oude baasje dat op de winner was op dat moment de hond ook niet terug nemen.
Bij mij gingen ze nog niet vechten maar mijn teef deed heel dominant en ik moest dus ook echt 48 uur lang opletten dat er niks gebeuren. En aan de herplaatspei lag het niet hoor.... Die wilde wel bij Isa liggen ook al wilde ze bijten. Maar ik vond dat het zo niet ging.
Zodra het kon is de teef terug gegaan. Was deze vrouw gewoon thuis was ik desnoods lopend te teef terug gaan brengen.
Maar de keus is aan jou.... Een stressvol weekend en de honden dus scheiden.
Of nu een retourtje midden-nederland en naar ze toe gaan.
Succes met je beslissing
Samen blijven is geen optie. Ik heb ook een weekend 2 teven in huis gehad waarvan mijn eigen teef niet met de herplaatsteef kon en ik heb een harde les geleerd! Namelijk dat ik NOOIT maar dan ook echt NOOIT meer een teef bij mijn teef zet zolang zij leeft! In dit geval kan het oude baasje dat op de winner was op dat moment de hond ook niet terug nemen.
Bij mij gingen ze nog niet vechten maar mijn teef deed heel dominant en ik moest dus ook echt 48 uur lang opletten dat er niks gebeuren. En aan de herplaatspei lag het niet hoor.... Die wilde wel bij Isa liggen ook al wilde ze bijten. Maar ik vond dat het zo niet ging.
Zodra het kon is de teef terug gegaan. Was deze vrouw gewoon thuis was ik desnoods lopend te teef terug gaan brengen.
Maar de keus is aan jou.... Een stressvol weekend en de honden dus scheiden.
Of nu een retourtje midden-nederland en naar ze toe gaan.
Succes met je beslissing
-
doggy
Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....
Voor beide honden is het beter dat Beauty z.s.m. terug gaat.
-
purple_ikke
- Actief
- Mijn ras(sen): Sharpei
Ik geef je helemaal gelijk Hil!mercedes2803 schreef:Het is toch verdomme dat ik ziek ben en ik van dit hele gezeik het zweet los krijg anders kwam ik NU naar Drachten rijden en brachten dat arme dier zelf terug naar Zeist...
Kom op Anneke zorg dat die hond terugkomt. Zoek een oplossing maar dit kan echt niet.
Als je mijn benzinekosten betaald rij ik nu nog naar Drachten vanuit Lelystad en haal die hond op....
Dit kan toch niet! Optie asiel vind ik geen goed idee weer een ander plekje voor het beestje maar ja wie ben ik....
Laatst gewijzigd door purple_ikke op 20 feb 2010 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Limanade
- Zeer actief
breng dat beest dan naar het asiel!!!!!!doggy schreef:Weet ook niet waarom ze morgen niet kunnen,....