Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Forumhonden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Angelique.

Re: Forumhonden

Ongelezen bericht door Angelique. »

De hussen en Demon zijn erg makkelijk en kunnen met 99% van de honden overweg, het grootste plezier doe je ze met honden die SNEL met ze mee rennen, rauzen en beuken :cheer:

Lola kan met heel veel honden overweg als ze maar niet uber dominant zijn en tegen een stootje kunnen, deze dame is niet zo zacht handig :engel:

Dallas kan met alle teven overweg, de reuen worden er nu steeds minder, op de eigen roedel en reuen die die van pup af aan kent gaat het wel goed maar vreemde reuen ? nee 8 van de 10 mot die niet :M:
Miss_Liz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miss_Liz »

De Lizzy ontpopt zich de laatste tijd als meer vriendelijke dame maar dominate honden moet ze nog steeds niet, ze wil toch wel graag zelf de baas blijven..
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Bente is helemaal weg van Baco-types(als ze eenmaal door heeft dat het geen beren zijn en dus ook niet eng :mrgreen: )
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Cleo vind elke zelfverzekerde reu wel leuk en hele dolle speelse teefjes mag ze ook wel. Met dominante teefjes kan ze weinig meer dan wat houdingen afwerken een plas doen en doorlopen. Ik denk dat ze dus heel veel honden hier wel leuk vind. Geen hele hele grote en hele kleine vindt ze ook niet zo bijzonder. Dus ik ga voor bv Rein of een leuke staffordreu als Romeo. Soms denk ik dat Cleo vooral hele stoere reuen tof vindt dus een die vecht met reuen vind Cleo meestal geweldig. Lekker stoer en patserig. :zweep:

Eva heeft geen enkele voorkeur lijkt het wel. Daar krijg ik willekeur gevoel bij maar wat mij opvalt is dat ze het beste op kan schieten met retriever-teven (die zijn ongecompliceerd en moeten dan wel zeker genoeg zijn, onzeker maakt dat ze gaat overheersen) en herderteven (omdat die precies doen wat zij doet en dat snapt ze helemaal :ok:) . Reuen vindt ze soms te spannend als die hevig gaan lopen doen en dan kan ze door de spanning een beetje te wild en te gek gaan doen of heel erg afwerend. Maar Belgenreuen als Bikkel wil ze denk ik ook wel heel erg leuk vinden. Bordercollies vindt ze ook wel leuk meestal.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Bunker vindt helemaal niemand niet leuk behalve zichzelf dus die vind wel aansluiting in de be best by myself club van Winter :mrgreen: Tank kan met alle teefjes overweg en kleine reuen maat hij houd niet van drukte en gespring enz, ik denk dat hij de dames van Marion zeer zal waarderen. Elektra kan op zich overal wel mee overweg, die houd van rennen en vind het geweldig als ze achter haar aan rennen maar dan moeten ze niet te populair worden want dan vind ze het niet leuk, ze wil nl alleen zelf populair zijn :F: ik denk kwa rennen dat ze Topsi wel leuk zal vinden. Verder vind ze groffe/grote reuen die tegen een stootje kunnen wel leuk dus wellicht de mannen van Whera. Buffel vind alles en iedereen nog wel leuk maar teefjes waarbij hij een beetje zich kan uitsloven zijn helemaal leuk maar ze moeten wel tegen een stootje kunnen want dat kan hij ook wel dus mss dat hij Hera wel onwijs leuk zal vinden. Hij houd wel van een pittige tante :mrgreen:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Brigitte schreef:Bunker vindt helemaal niemand niet leuk behalve zichzelf dus die vind wel aansluiting in de be best by myself club van Winter :mrgreen:
Een vergadering van die club zal wel lastig worden haha.. Gaat allemaal via mail enz.
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel

Ongelezen bericht door Reny »

Bob houdt van spelen,het betere grondwerk zeg maar, reu of teef maakt hem (nog) niet uit .
Ik heb geen idee hoe hij omgaat met rennende honden maar samen snuffelen aan van alles is prima :wink:

Nu is Sanja zijn grote vriendin en Oos benaderd hij met respect dus vergelijkbare types met Sanja zijn echt zijn ding :E:
En de groeten van de mannen :zwaai
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar

Ongelezen bericht door Jacan »

Bowie vind alles best als ze maar rustig zijn
Bowie houd niet van ruig spelen en is ook vrij snel uitgespeeld als het teruig word, om vervolgens zijn eigen weg tegaan volgen
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Dusty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller

Ongelezen bericht door Dusty »

Sepp schreef:Roef houdt van stoere reuen, die bijna stram lopen van de hormonen, maar stiekum een heel klein hartje hebben en heel zacht zijn....ze raakt dan echt in katzwijm...het mogen windhonden, terriers zijn of jachthonden...maar geen herders of bul-achtige....

...iemand zo'n type man rondlopen??????...van gekkigheid weet Roef dan niet hoeveel spelbuigingen ze dan achter elkaar moet maken :I:

Aan de andere kant vind ik een hondje als Dusty hierboven ook heel goed bij Roef passen.
Dusty maakt ook veel spelbuigingen :mrgreen:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Sita schreef:
samantha! schreef:
Sita schreef:
Sita vindt denk ik Macho ook helemaal geweldig. Zeker als hij van pak mijn bal af spelletjes houdt en dan heerlijk mee gaat rennen :ok:

Sita wilt best wel spelen, maar dan wel het spelletje zoals hierboven geschreven. Dus heel hard rennen achter elkaar aan om een balletje. Dat is echt het einde.
Ja, dit is helemaal Macho zijn manier van spelen :E:
Dan moeten we binnenkort maar eens een date plannen :ok:
Ja, lijkt me leuk :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

miekmiek schreef:Miah vind honden zoals Vera leuk. Grotere honden die wel in zijn voor een beetje rennen en stoeien. Ik geloof dat ze Bram ook wel leuk zou vinden, maar die liefde blijft misschien onbeantwoord.
Ik denk dat hij haar ook leuk vindt. Maar ze blijven me verrassen hoor. Izzie die Fien bijv. totaal niet eng vond en zelfs ging spelen. En zelfs als ze elkaar leuk lijken te vinden, kan dat omdraaien. Bram en een Schapendoes teef zaten steeds naar elkaar te lonken tijdens een agility seminar. Dus aan het eind van de dag mochten ze dan eindelijk elkaar echt ontmoeten. Wij naar een veld toe, klikken ze los en hops ze gaan zo elk een eigen kant op en gunnen elkaar geen blik waardig. Nou ja zeg :boos: :boos:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Elmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elmo »

Sanja en Oos hebben geen voorkeur die vinden alle honden die ze tegen komen leuk :D
van Osi hoeft alleen het hele wilde spelen niet meer nu ze een dagje ouder word, alhoewel ze rennen met Baco 2 weken geleden toch evengoed nog aardig vol hield :cheer:
Sanja speelt het liefst met honden die willen rennen en vliegen en over een goed uithoudingsvermogen beschikken :lol1:
De website van Sanja en Femie
Afbeelding
Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Denk dat Kay met veel andere honden van hier door de deur kan. Momenteel is hij nog wat onbekend met bulldog-, mastif- en staffordachtige types waardoor hij niet zo goed weet te reageren, maar een type dat daar doorheen weet te prikken, krijgt Kay makkelijk mee hoor. Altijd lang leve het feest.
(border collie) reuen van dezelfde leeftijd gaat nog even niet helemaal vlekkeloos, al zal er niks gebeuren, maar het heeft geen meerwaarde.
Dalmatiers absoluut niet, al denk ik dat als er een niet dominante speels exemplaar bestaat die even door Kay reacties (blaffen en borstelen) heen kan prikken ook dan alles oke zal zijn.

Teven gaat eigenlijk altijd goed, gecastreerde reuen en oudere reuen ook. Alhoewel bepeelde herders moeite hebben met zijn eye (waarmee hij alleen maar tot spel wil uitlokken)

Ik denk dat Eva (als zij met een blue merle mag spelen :tong: ), Vera en Izzy best plezier kunnen hebben.
Kay is ook gek op stabijtjesen vergelijkbare honden. Ben nog geen Wetterhoun tegen gekomen, maar denk dat RinneRoos ook prima een spelletje kan doen met Kay.
Kay kan best houden van een ruw spelletje, en de ridgebacken kunnen dan ook een goede speelkameraad zijn.

Groot is geen probleem, dus ook Duitse Doggen zin leuk. Kay is dan wel wat timide, maar het maakt voor hem het plezier niet minder. Klein kan hij ook prima mee, alhoewel hij soms nog wat gestuurd moet worden in zijn enthousiasme. Met pups is Kay geweldig overigens. Ontpopt zich hier tot een ware stoeipapa voor de pups. Ze mogen over hem heen, achter hem aan, onder hem door....
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Sepp schreef:Roef houdt van stoere reuen, die bijna stram lopen van de hormonen, maar stiekum een heel klein hartje hebben en heel zacht zijn....ze raakt dan echt in katzwijm...het mogen windhonden, terriers zijn of jachthonden...maar geen herders of bul-achtige....

...iemand zo'n type man rondlopen??????...van gekkigheid weet Roef dan niet hoeveel spelbuigingen ze dan achter elkaar moet maken :I:
Ja hoor, present! Mijn Sjon voldoet exact aan die beschrijving, hij heet natuurlijk ook niet voor niets Sjonnie. :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Miura die speelt echt met helemaal niemand, ze maakt eens in de zoveel tijd een hoge uitzondering voor Fenja. Vroeger speelde ze wel heel veel met mijn vorige hondje, sinds die is overleden heeft ze bijna nooit meer gespeeld.
Fenja die speelt het liefst met kleine poedeltjes, ze denkt volgens mij dat ze er zelf ook één is. Ik denk dat ze met Fien (de havanezer) misschien ook wel een klik zou hebben.
Celtic die maakt het niet zo veel uit, zolang het maar geen hele dominante starende reuen zijn wil hij wel spelen. Ik denk dat hij wel goed zou klikken met Huette van Bas Rouge, een grote teef die van lekker lomp spelen houdt.
Marlieke met Boris
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse cocker spaniel

Ongelezen bericht door Marlieke met Boris »

Boris speelt heel weinig met andere honden, hij is echt een remy op hondjesgebied. Maar een speelbuiging, af en toe wat rennen met stoere wendingen maken kan hij wel eens met teefjes, die zich onderdanig aan hem gedragen, hangende oortjes hebben, ongeveer zijn maat hebben (schoft 40cm), lange harige zijn leuk, bijv. bearded collies. Maar als meneer Boris zegt nu is het klaar, dan moet het ook klaar zijn en moeten niet wagen toch hem weer uit te komen dagen.
Afbeelding
Sepp
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie

Ongelezen bericht door Sepp »

Maylala schreef:

Ja hoor, present! Mijn Sjon voldoet exact aan die beschrijving, hij heet natuurlijk ook niet voor niets Sjonnie. :pffff: :mrgreen:
Ooooohh ik denk dat Roef Sjonnie woest aantrekelijk vindt :love:

Is Sepp niet wat voor Roos? Of vindt ze hem nog te jong, 15 maanden? Sepp houdt van sjeesen, rennen, spelen, trekspelletjes, rennen, sjeesen, beetje beuken, rennen en had ik al sjeesen gezegd?
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ameno is gek op reuen, het liefst in haar eigen formaat, dus ik denk dat Buster wel in aanmerking komt :mann:
En alles wat reu en kleiner is als mevrouw vindt ze ook al snel leuk, om mee te rennen en af en toe stout in de punt van het staartje te happen. Dus Bram zou zeker wel gaan wat Ameno betreft.

Oh en Jack van Hanneke, dat zou ook wel klikken denk ik, moet wel Lilo weg blijven :mrgreen:
:pop:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

MARC_S schreef:Soms denk ik dat Cleo vooral hele stoere reuen tof vindt dus een die vecht met reuen vind Cleo meestal geweldig. Lekker stoer en patserig. :zweep:
Hebben wij even een geschikte kandidaat :smile:

Ik denk trouwens dat Tsuki ook leuk zal zijn met Saartje! En Quasar met de pluizenballen van bijvoorbeeld Ellepel, want alles wat middelgroot en langharig is is ook enig!
Afbeelding
Arline
Zeer actief

Ongelezen bericht door Arline »

corason del perro schreef:
Arline schreef:Fenja kan goed met zelfverzekerde reuen of eventueel teven die niet opkijken van geschetter van haar kant. Laatst kwamen we een altdeutsche heutehond reu tegen. Fenja vond hem wat spannend en ging schetteren, maar hij keek haar niet eens aan en was de rust zelve, dus na een heel kort geschetterd te hebben dacht Fenja :mann:
nou ben ik wel heel benieuwd wie je bent tegen gekomen??

Heerlijk beest. Hij is van de schaapsherder hier uit het dorp. Hij heeft 3 altdeutsche heutehonden en 1 border, waar hij dus ook echt mee werkt. De grote zwarte reu van hem maak je de kachel niet aan. Fenja had ook zoiets van :denken: en toen was het goed.
Ik kan je dus niet vertellen welke hond het is, verder weet ik eerlijk gezegd niks van zijn honden (qua afstamming ed)
Afbeelding
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Bowie vindt het heel leuk om te sjansen met hondjes zoals Frenk en Bram. Harige en middelgrote reutjes die op grote vrouwen vallen. Perry (zo heet 'ie toch?) de jack van Budkes zou ze ook heel erg leuk kunnen vinden :lol1: Ditzelfde geldt ook voor een hondje zoals Mazzel van Shanty of de reu van Saffie.
Bowie kan van dit soort type hondjes echt helemaal gaan kreunen als ze die ziet :smile:

Fien vindt reuen heel erg leuk die van een teef houden die de regie heeft maar ook een beetje hard to get spelen maar ondertussen wel toespelingen maken. Het moet wel spannend blijven. Reuen die alleen maar hun hormonen achteraan gaan en aan 1 ding denken zonder de hoffelijk te zijn vindt ze niet leuk maar simpel. Dan valt er niets uit te sloven. De reuen van Nanna zou fien bijv. leuk kunnen vinden (als die aan het bovenstaande voldoen) maar ook Macho de labrador of de Sint
Teven die ermee kunnen leven dat Fien het voortouw neemt en dat fien de boel mag regelen en controleren zijn ook welkom. Wie biedt zich aan :mrgreen:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Sepp schreef:
Ooooohh ik denk dat Roef Sjonnie woest aantrekelijk vindt :love:

Is Sepp niet wat voor Roos? Of vindt ze hem nog te jong, 15 maanden? Sepp houdt van sjeesen, rennen, spelen, trekspelletjes, rennen, sjeesen, beetje beuken, rennen en had ik al sjeesen gezegd?
Oeh, dat matcht inderdaad wel heul erg met Roos' idee van een Stoere Man. :mann: We moeten maar eens een dubbeldate voor ze regelen. :cheer:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever

Ongelezen bericht door samantha! »

Tamara. schreef:Fien vindt reuen heel erg leuk die van een teef houden die de regie heeft maar ook een beetje hard to get spelen maar ondertussen wel toespelingen maken. Het moet wel spannend blijven. Reuen die alleen maar hun hormonen achteraan gaan en aan 1 ding denken zonder de hoffelijk te zijn vindt ze niet leuk maar simpel. Dan valt er niets uit te sloven. De reuen van Nanna zou fien bijv. leuk kunnen vinden (als die aan het bovenstaande voldoen) maar ook Macho de labrador of de Sint
Teven die ermee kunnen leven dat Fien het voortouw neemt en dat fien de boel mag regelen en controleren zijn ook welkom. Wie biedt zich aan :mrgreen:
Max en Macho voldoen hier helemaal aan en ik denk dat ze het prima met Fien zouden kunnen vinden :ok:
Vooral Macho kan zo heerlijk meegaan in dit gedrag en is dan een echte gentleman :mann:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

MARC_S schreef: of een leuke staffordreu als Romeo.

.
Helaas ben ik bang dat Romeo daar heel anders over denkt.
Alle honden die groter zijn dan een teckel of geen pup, wil hij niet in zijn buurt, ook teven niet!!
Nu moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik het al tijden niet meer uit durf te proberen uit angst dat hij ineens grijpt.
Ik kom wel eens teven tegen waarbij hij een heel neutrale houding aanneemt, en zelfs een beetje interesse lijkt te tonen, maar die interesse kan net zo goed omslaan in agressie bij hem.
Wel jammer, want ik zou hem graag weer eens zien spelen met een leuke teef!!
:zweep:
magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Ongelezen bericht door magnum »

Magnum tja geen idee of hij het zou kunnen vinden met een van de hondjes van het forum.

Al moet ik wel toegeven dat de enige hond waar hij het mee kan vinden, een mechelse herder teef is die onderdanig is. Met de mechelaar teef kan hij zelfs achter 1 bal aan sjeesen, en de teef kan een grote mond op zetten uit wat angst en Magnum die staat er dan maar wat naar te kijken van tja ach je maakt toch geen indruk.

Magnum zijn dingen zijn:
* Magnum is graag baas gericht en is het liefst ook voor mij bezig. (heeft dan geen intresse in andere honden)
* Magnum wil opzich wel kennis maken met een andere hond, en laat duidelijk weten tot hoever de ander mag gaan.
(dit doet hij door zacht te grommen, tandjes laten zien, en als ze dan niet luisteren snauwen)
* Als Magnum een andere hond echt mag dan is hij nog wel tot een spel uit te dagen, maar dan meer om tegen elkaar op te staan, en misschien een klein stukje sjeesen.
* Voor de rest is Magnum altijd wel met een bal of iets in de weer.

Dus ben benieuwd wie zijn hond hier in herkent, en volgens jullie wel met Magnum zou kunnen wandelen.
Want wil toch kijken of iemand het aandurft om met mij en Magnum eens te gaan wandelen ergens, want wil mijn training op het omgaan/negeren van andere honden toch doorzetten.

Dus wie roept. :D
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

magnum schreef:Dus wie roept. :D
Reina wil wel zegt ze :mrgreen:
Afbeelding
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder

Ongelezen bericht door josefientje »

Spiky zou wel eens een date willen met Sally van sjm :lol1:, verder kan hij met alle niet te lompe honden als ze maar niet groter zijn dan een kleine border collie.

Sil vindt alle retrieverachtige teefjes geweldig, met als topper bruine labteefjes :I: , hij kan niet met duitse en/of belgische herders, daar heeft hij om onverklaarbare reden een hekel aan :denken: Ook kan hij wel goed met speelse reuen die lekker willen rennen. Ik denk dat hij voor Vera te lomp is, maar misschien dat hij met Sanja wel lekker kan rauzen.

Willem......................................................daar heb ik echt geen idee van, die is zó bedeesd tov vreemde honden. Maar met een hond die hij al wat langer kent, kan hij wel lekker hard rennen. Wel is hij tot over zijn oren verliefd op een heel bitcherig jachthondje bij ons in de buurt, die helaas voor hem helemaal nìets van hem moet hebben :S: Als het niet teveel op rauzen gaat lijken wil hij wel graag rennen.
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Ongelezen bericht door Budkes »

Maartje schreef:Ik vrees dat ik mijn honden geen plezier doe met vreemde honden.
Tess heeft weinig interesse in andere honden.
Imke vindt andere honden stom en weet niet zo goed wat ze er mee moet.
Abby vindt andere honden pas leuk als ze ze een beetje kent.
Maar ze kunnen prima in een groep meelopen en dan worden onbekende honden langzaam bekende honden en dan vinden ze het al een stuk leuker.
Dat zat ik me nou net ook te bedenken. Al mijn honden die ik tot nu toe hebben dat gehad. Behalve nu Perry, dat is de eerste hond die ik ooit heb gehad die wil spelen :cheer: yeah spelen :cheer: .

De rest heeft daar nooit wat mee gehad, lopen prima mee in groepen, maar doen dan nog hun eigen ding.

Maar ik denk dus dat Perry met iedereen goed op zou kunnen schieten, met een voorkeur voor hele snelle dolle honden.
Gr. Aniek

Afbeelding
magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Ongelezen bericht door magnum »

alm@ schreef:
magnum schreef:Dus wie roept. :D
Reina wil wel zegt ze :mrgreen:
Kunnen we als we binnen kort weer wat afspreken, die 2 even gezellig kennis laten maken met elkaar. :D
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Xito en Xantos houden alleen van hoogloopse dames.... :mann:
verder kijken ze alles het liefst heeeeeeeeeeel ver weg...
Xena vind alle grote kerels leuk, zolang ze om kunnen gaan met madams bitcherigheid... en ze moeten tegen een stootje kunnen!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”