gyanty schreef:Ik heb er zo een, als je wil mag je die wel overnemen.
Zacht prijsje of wat lekkers voor de honden.
Ik woon ook niet zo ver weg Ik kan alleen even niet lopen, dus moet mijn man even vragen om die deken te zoeken.
Laat maar weten.
Oh wat lief! Wat is de afmeting? (hoeft niet groot te zijn hoor, ik heb maar een twingotje)
Zeg maar wat je ervoor wilt hebben, of wat de honden lekker vinden

Bedankt!
gyanty schreef:Wat vind je duur. Ik zag laatst nog zo'n hondenkleed bij de liddl voor 10 euro volgens mij. Voordeel is dat de gordel punten er door kunt steken, zodat je hond aan het gordeltuig kan, heb je ook meteen dat hij rustig in de auto moeten zitten. bij dierenwinkel zijn ze volgens mij iets van 20 euro ofzo. Vind ik ook nog niet echt duur? Momenteel heb ik de hond eigenlijk in de kofferbak. Moet daar nog een ring bevestigen zodat hij ook daar met zijn tuig vast kan. En nee mijn auto is ook niet groot(fiat punto), maar mijn border collie, maar ook de hond van mijn zus past er prima in (een Duitse Herder van 40 kilo)
Moyodo schreef:IK heb een keer eentje gekocht bij action voor €4,-, werkt net zo goed als mijn andere, die was volgens mij €20,-
Ik denk dat ik niet goed gezocht heb op internet, nu zie ik inderdaad goedkope kleden en zo. De eerste die ik aanklikte was 75 euro. Haha.
Het kan dus voor veel minder!
Bedankt voor de tips!
En wat betreft de geur, volgens mij kun je niets doen tegen de geur van natte hond, wel??