Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voorzichtig begin van het herstel, , en ja dat ze slap is lijkt me logisch je kunt natuurlijk niet zomaar bloed zo aanvullen , zonder gevolgen
misschien kun je zelf proberen je ziek te melden of van dienst te ruilen met iemand zodat je even bij kunt komen
sterkte bij de DA zo meteen .
Blij te lezen dat alles erin is gebleven en dat ze lekker wilde slapen!
Jullie zijn er nog niet, maar voorzichtig positief nieuws! Moet je haar alleen laten straks of kan er iemand bij haar zijn als je gaat werken?
Kom op Cujo! Beter worden meisje!
Eventhough you're gone, we're still a team'. (r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
ach gossie wat ligt ze erbij op de foto's..vreselijk om haar zo temoeten zien, voor jou zal het helemaal hartverscheurend zijn.
Gelukkig lees ik dat de nacht redelijk is gegaan, hopelijk zet de vooruitgang zich zo door....
Jeetje, wat voel je je machteloos als je hond zo ziek is hè?!
Gelukkig blijft er al weer wat binnen en wil ze slapen.
Dat ze nog slapjes is, is niet zo gek. Bloed verloren, geen eten binnenhouden en dan nog elke keer naar de dierenarts.
Hopelijk zet dit herstel zich voort!
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
gelukkig is ze de nacht goed doorgekomen , hoop zo voor je dat ze nu weer de goede kant op gaat.
Sterkte straks bij de DA en de duimen blijven hier nog even door draaien
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Ach, je hart breekt bij die foto's.....
Mooi dat het vannacht goed gegaan is.
Heb je iemand die er vanavond bij is zeker? Balen dat je dan moet gaan werken hé....
Sorry late update maar ik kreeg zelf een giga migraine aanval en lig nu in bed. Ben ook vreselijk duizelig en dat komt niet goed uit nu, maar goed.
Da vanochtend ging goed! Geen vocht meer nodig, alleen als ze weer erg gaat overgeven en aan de diarree gaat na laten kijken en zelf aan het infuus leggen.
Verder werd ons nogmaals duidelijk gemaakt dat Cujo door het oog van de naald gekropen is gisteren en dat ze niet verwacht had dat het nu verbeterde.... Ik wist het al, maar toch als het zo tegen je gezegd wordt is het nog even heftige een shock.
Ze is verder echt helemaal op, ligt alleen maar te slapen, wil eigenlijk niet naar buiten, maar wilde wel wat eten!! Ook staat de waterbak er weer, ze drinkt nu kleine beetjes en niet in een keer de waterbak leeg.
Ik heb hier echt wel wat van geleerd, als een van mijn honden de volgende keer zo ziek is, ga ik meteen naar de DA, want ik was gisteren maar net op tijd en dat was na 1 nacht spugen zo snel kan het dus gaan....
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..