Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Forumhonden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Forumhonden

Ongelezen bericht door samantha! »

Moos schreef:
Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien.
Dat denk ik ook wel :ok: , ze hebben dezelfde hobby's :mrgreen:
Macho is sowieso erg fan van retrievers.
Ik denk dat hij Gollum en Sita ook helemaal geweldig vindt.

Max wil altijd met kleine hondjes spelen :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Kira houdt van kleine, wollige reutjes en Arie van grote, wilde teven :F:
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jamey gaat tot mijn verbazing erg goed met de BC's waarmee ik haar samen heb gezien. Met Magic speelt ze zelfs gewoon, wat ze met andere honden, pup of niet, niet snel doet... Dus euhm... BC's die haar niet helemaal omver kegelen (ze zorgt er zelf wel voor dat ze niet gedreven wordt. Of ze staat het toe, maar dat regelt ze zelf wel).
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Bowie vind alle honden leuk zolang ze maar kleiner zijn dan haar en willen rennen.. en als d ehond haar dan nog enigzins kan bijhouden dan is het helemaal dikke pret.
Samara vind alleen kleine honden met fluffy haren leuk dus de malthesers en andere rassen met fluffy haar vidn zij erg leuk!
Tyson is niet sociaal, vind geen enkele hond leuk dus die zou ik met geen enkele hond willen kennis laten maken.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Voor Marouck maakt het weinig uit. Die speelt net zo makkelijk met kleine als met grote honden, reu of teef maakt ook heel weinig uit voor haar (hoewel ze met teven wat bitcheriger kan zijn). Ze heeft wel een lichte voorkeur voor andere herders omdat ze dan wedstrijdjes "wie kan er het hardst voorop rennen" kan hebben.

Bij Biène zou het een onverstoorbare reu moeten zijn, die er niet van onder de indruk is als ze nijdig in zijn kont hapt. :mrgreen: Jari, de voormalige hond van mijn clubgenoot, was zo'n hond. Iedere week weer probeerde ze hem even in zijn kont te bijten als ie voorbij rende, na enkele weken begon ze hem maar uit te dagen, dat kontbijten werkte toch niet. :wink:
Gewoon wandelen met Biène in een groep gaat wel hoor, zolang ze haar maar met rust laten en niet lopen uit te dagen tot spel.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Shendor in eerste instantie geen 1, maar als ie ze beter kent en samen in 1 huis moet leven dan maakt het niet veel uit, als het maar met hem wil spelen. :mrgreen:
Zarah vindt iedereen lief en aardig, mits ze niet te opdringerig zijn. Maar echt als maatje? Nee, k heb geen idee.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Als Izzie Baco in het echt ziet vind ze hem vast niet eng hoor :ok:

Ik denk dat Baco ook met Aiko wel leuk kan spelen, als andere honden wat kunnen hebben word Baco ook wat lomper. :wink:

Baco kan eigenlijk wel met alles, maar hij mag niets uitvechten met dominante grote reuen, want of hij kiest of het hazepad of hij gaat eens kijken hoever hij kan gaan en dat wil ik absoluut niet hebben. :klaar:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik denk dat Ben de meeste reuen hier op het forum niet graag mag, maar ik denk dat hij toch wel de grootste ruzie zou kunnen krijgen met Quasar en vooral Bunker. Ik kom jullie liever niet tegen :mrgreen:

Wat betreft teven is Ben niet zo lastig, maar er mag wel wat pit in zitten. En graag lomp spelen! Moet zeker tegen een stootje kunnen :mrgreen:
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

Moos schreef:
Ohhh ja Hades! Dacht ik laatst toevallig nog, dat Vera hem denk ik best leuk zou vinden :mrgreen:
:mann: Hij is lomp, maar wel charmant, en één mini-snauwtje en hij staat 20 meter verderop met hangende oortjes :mrgreen: . Ik denk dat Saar hem vreselijk zou vinden, veel te groot, zwart en jolig, denk ik :tongue: .
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Haha toevallig, ik heb bij Bram ook het idee dat dat gewoon niet zou klikken met Nilo. Wat overigens vooral aan Nilo te danken zou zijn, ik zie het zo gebeuren dat hij al zijn 'ik ben een stoere reu!' - acties uitvoeren bij Bram die daar helemaal geen zin in heeft! Bij Izzie vraag ik het me af, ik denk dat Nilo daar wel eens respect voor zou kunnen hebben zodat hij met haar leuker omgaat. Maar dan moet zijn respect niet omslaan in stress, want dan word hij weer vervelend.

Verder denk ik dat hij wel met Vera zou kunnen. Zo'n goedzak die eigenlijk helemaal geen bedreiging vormt en dat ook laat merken. Ik denk dat Nilo daar heel ontspannen mee zou kunnen spelen zonder al te veel dominantiegedoe. Verder zou hij genoeg respect hebben voor de roedel van Nanna, of er gespeeld word weet ik niet maar hij zal zich wel gedragen. Hetzelfde bij de roedel van Marjoleine. Ik denk dat hij Willemijn zelfs heel leuk zou vinden!
heidie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/
Contacteer:

Ongelezen bericht door heidie »

Denia zou met iedere hond kunnen als die maar lekker wild speelt.
Veel rent en vooral haar achterna komt.

Marie is nie zo van de andere honden. Zij gaat gewoon haar eigen weggie en laat iedereen zijn haar gang gaan. Zolang ze maar niet al te lastig zijn.
Afbeelding
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

Is er ook iemand met een papillonnetje? Mitya is namelijk dol van Papillonnetjes :mrgreen: Thor geen enkele vreemde hond, die zijn namelijk eng. De rest maakt het niets uit op zich niets uit, als het maar geen stuiterhond is :19:
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Aimee schreef:Ik denk dat Ben de meeste reuen hier op het forum niet graag mag, maar ik denk dat hij toch wel de grootste ruzie zou kunnen krijgen met Quasar en vooral Bunker. Ik kom jullie liever niet tegen :mrgreen:

Wat betreft teven is Ben niet zo lastig, maar er mag wel wat pit in zitten. En graag lomp spelen! Moet zeker tegen een stootje kunnen :mrgreen:
Ik denk dat wij elkaar ook niet tegen willen komen als ik met Romeo loop.
Julia vindt jouw hond waarschijnlijk wel interessant, tot nu toe heeft ze nog niet echt raar gedaan tegen Labjes.
Ze vindt ze in eerste instantie een beetje eng, maar kan er zo lekker lomp mee doen, lekker hard rennen en flink tegen tekeer gaan, die Labjes interesseert dat over het algemeen geen fluit die grote mond van haar.
:zweep:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Alle leuke reuen vind Noah leuk :cheer: Ben en Finn zijn al goedgekeurd :mrgreen: Teven ook geen probleem hoor, maar ze heeft voorkeur voor reuen
Perry en Noah

Afbeelding
Belle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Belle »

Moos schreef: Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien. En Isa zou ze ook helemaal te gek gaaf vinden, ze is dol op pups, voornamelijk als ze iets groter zijn zodat er echt goed gestoeid kan worden. En een Golden pup is dan natuurlijk helemaal goed :mrgreen:
Moet je toch een keer richting Nijmegen komen, heb je Macho en Isa allebei :mrgreen:. Kan Belle mooi met Max spelen, dat is wel een mooie vent voor haar.

Verder denk ik dat het voor Isa wel leuk zou zijn haar broertje Davey een keer op te zoeken.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik denk dat RR Luka van Machie erg leuk zou vinden.
Mijn dames houden sowieso erg van jongens en niet zo van meisjes, en uitzondering daargelaten.
Nilo lijkt me ook wel wat, van Bram denk ik dat met name Isa hem wat teveel van het ego vindt ;)

Ik denk dat RR Bakkie en Hoppa misschien ook wel lollig vindt, maar met teckels hebben ze dan weer niks.
Willemijn is met name dol op grote stoere jongens, type Rein (die vindt ze ge-wel-dig!).

Ze heeft ook wel een voorkeur voor herderachtigen trouwens, geen idee hoe ze daaraan komt.
Ouwe Tim was ook liefde op het eerste gezicht, dus alles van dat type en een jongetje is welkom. Jan ziet ze vast wel zitten ;)
Maar nee, die gaat niet meer van zin eiland komen, ik weet het :ugh:
En Sjon.
Ik denk dat ze Sjon erg leuk vindt.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Ik vrees dat ik mijn honden geen plezier doe met vreemde honden.
Tess heeft weinig interesse in andere honden.
Imke vindt andere honden stom en weet niet zo goed wat ze er mee moet.
Abby vindt andere honden pas leuk als ze ze een beetje kent.
Maar ze kunnen prima in een groep meelopen en dan worden onbekende honden langzaam bekende honden en dan vinden ze het al een stuk leuker.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Belle
Zeer actief

samantha! schreef:
Geen goede match met Belle dus :D
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Mary
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Mary »

Belle schreef:
Moos schreef: Ik denk dat Vera het wel goed zou kunnen vinden met Macho, lekker samen apporteren en tussendoor wat rennen/stoeien. En Isa zou ze ook helemaal te gek gaaf vinden, ze is dol op pups, voornamelijk als ze iets groter zijn zodat er echt goed gestoeid kan worden. En een Golden pup is dan natuurlijk helemaal goed :mrgreen:
Moet je toch een keer richting Nijmegen komen, heb je Macho en Isa allebei :mrgreen:. Kan Belle mooi met Max spelen, dat is wel een mooie vent voor haar.

Verder denk ik dat het voor Isa wel leuk zou zijn haar broertje Davey een keer op te zoeken.
Davey wil ook dolgraag zijn zusje ontmoeten.
Vera, Saar, Macho, Max, Belle, Isa en andere 4 voetertjes........zullen we in het voorjaar een keer afspreken voor een wandeling (met een terrasje happie eten)?
Tegen die tijd is Davey helemaal klaar voor een lange ren,speel, sjouw en ravotwandeling.
Afbeelding
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ha, leuk topic :ok:

Puch zou het met de meeste dames wel goed kunnen vinden, maar als het voor de dames ook leuk moet zijn ( :mrgreen: ) dan moeten ze beschikken over een flinke dosis pit en 'gekkigheid'.
Namen? pffff ik ben zo slecht in namen :denken: Eva, de honden van IngeO en noem ze maar op
Waar hij niet mee kan zijn de meeste ongecastreerde reuen en waar het totaal drama mee zou zijn, zijn de enorm 'harige' honden (helaas, bv de honden van Whera). Op één of andere manier raakt hij daar totaal van over de rooie, al vanaf pup, zelf van de teven.

Kaya kan op zich met de meeste honden, behalve bange honden. Maar het boeit haar niet, dus naar haar zin heeft ze het dan verder niet.
Spelen zou ze met flinke zelfverzekerde reuen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Belle
Zeer actief

MenM schreef:
Belle schreef:

Vera, Saar, Macho, Max, Belle, Isa en andere 4 voetertjes........zullen we in het voorjaar een keer afspreken voor een wandeling (met een terrasje happie eten)?
Tegen die tijd is Davey helemaal klaar voor een lange ren,speel, sjouw en ravotwandeling.
Ja leuk :cheer:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Maylala schreef:
Zoek stok! schreef:
Maylala schreef:Ik denk dat er tussen Roos en Shibby wel een tedere romance zou kunnen ontluiken. :mann: :mrgreen:
Dat past in ieder geval qua uiterlijk waanzinnig goed!
Daar zouden volgens mij de mooiste, meest fantastische pups aller tijden uit komen. :mann:
Geheel hypothetisch uiteraard, Roos is niet meer intact. Maar een mens mag altijd dromen... :I: :mrgreen:
Ik opende dit topic ook en het eerste wat ik dacht was ROOS!! :lol1: :I: :cheer:
Typisch ook dat je dat zegt van die pups, want daar zat ik laatst ook nog even over te dromen. :wink: :mrgreen:

Buiten Roos om denk ik dat Shibby en Yanthe elkaar ook wel erg leuk kunnen vinden met elkaar. :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Reneey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 Duitse Dog
1 Chihuahua

Ongelezen bericht door Reneey »

dagmar88 schreef:Charlie is gek op alles wat groot, lomp, speels en reu is...
Dan zal hij mijn woefie vast leuk vinden .. al is die nog niet zo heel groot .. is nog maar 55 cm groot .. maar wel lomp speels en reu :P en pup
Afbeelding
Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden
Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen
Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

Ragyo is dol op speelse teefjes die graag rennen.. windhonden vind hij geweldig meestal, ook grotere zoals galgo's. Honden die lomp spelen, beuken enzo daar houdt hij niet van. Bij onzekere, angstige teefjes werpt hij zich op als de hoffelijke maar beschermende ridder, dat is ook geweldig om te zien :lol1: Zou een goeie match voor Saar zijn misschien. Met teckels kan hij het meestal ook goed vinden.

van Kiba weet ik het nog altijd niet zo goed maar in ieder geval honden die zelfverzekerd zijn en tegen een stootje kunnen, juist wel met lomp spelen - wil het een match zijn die voor beide leuk is dan, hij vindt onzekere honden opjagen ook errug tof maar dat mag niet :mep: ik denk dat ie vooral met andere herders wel goed zou kunnen (ik hou me nog aanbevolen voor wie het eens uit wil proberen!)
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Belle schreef:
MenM schreef:
Belle schreef: Moet je toch een keer richting Nijmegen komen, heb je Macho en Isa allebei :mrgreen:. Kan Belle mooi met Max spelen, dat is wel een mooie vent voor haar.

Ja leuk :cheer:
Dat lijkt mij en de mannen hier ook een heel leuk idee :E:

Belle schreef:
samantha! schreef:
Geen goede match met Belle dus :D
Vast wel hoor :lol1:
Lekkere grote teven die net zo relaxed zijn als hijzelf vindt hij ook helemaal geweldig!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
chan
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Leonberger
Contacteer:

Ongelezen bericht door chan »

Fedor vindt alle honden leuk. Puppy's zijn natuurlijk geweldig, alleen is hij al zo groot (ook al is ie pup) dat andere pups hem wat eng kunnen vinden. Hij is lomp hahahaha. Verder is ie gek op labradors, alleen die zijn te snel voor hem. Maarja het is een pup en met andere honden spelen vindt ie dus gewoon leuk!!
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Bente vindt types als Bearded Collies en poolhondmeneren helemaal geweldig;Max maakt het nu weinig meer uit maar vroeger vond hij alle dames wel erg leuk.Andere reuen moesten gewoon opzouten.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Xavier een teef van flink formaat die van ruige ren spelletjes houd lekker tegen elkaar aan beuken enz.. Tja wie :denken: zou zo even geen naam weten..

Rolex met Topsi lekker kei hard rennen..

Winter met geen helaas want die vreet alles gelijk op.
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Reneey schreef:
dagmar88 schreef:Charlie is gek op alles wat groot, lomp, speels en reu is...
Dan zal hij mijn woefie vast leuk vinden .. al is die nog niet zo heel groot .. is nog maar 55 cm groot .. maar wel lomp speels en reu :P en pup
Mijn honden zouden helemaal niks willen weten van jouw woefie. Grote slungelige pubers worden hier met afgrijzen bekeken, weggesnauwd of desnoods in hun kont gehapt.

Over een half jaar vindt Lilo hem waarschijnlijk geweldig, want dan is het een VENT. :mrgreen:

Jack zou het prima kunnen vinden met Charles, zich eerst wat uitsloven om te laten zien dat hij het goed bedoelt, en daarna gewoon lekker ernaast lopen en nog wat extra stoer doen omdat hij er een grote vriend bij heeft. Lilo is dol op kleine hondjes, zou Saartje en alle ander maltesers en teckels en chi's en JR's tot vervelens toe blijven uitdagen tot rennen. Jack zou tot over z'n oren verliefd raken op Cleo , en op Solar en haar dochters, want grote podenco-achtige dames zijn voor hem toch wel het toppunt van charme. Lilo zou ontzettend flirten met Puchu, maar dat zou Jack niet leuk vinden. Jack zou Roos wel heel erg leuk vinden en dan zou Lilo aan de lijn staan te gillen van NEE!

Miep & Saar en Bram en alle andere GR's en kooikers en bracco's en border collies en spaniels en JR's en Leonbergers en nog een hele lijst van het forum zijn meteen okee, want mijn stel is heel erg van alles over 1 kam scheren, en die rassen zijn Vrienden.

Alleen met de herders... :roll: Dat gaat het niet worden.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Arline
Zeer actief

Ongelezen bericht door Arline »

Fenja kan goed met zelfverzekerde reuen of eventueel teven die niet opkijken van geschetter van haar kant. Laatst kwamen we een altdeutsche heutehond reu tegen. Fenja vond hem wat spannend en ging schetteren, maar hij keek haar niet eens aan en was de rust zelve, dus na een heel kort geschetterd te hebben dacht Fenja :mann:
Fenja houdt erg van hard rennen, maar van gebeuk wordt ze vaak pissig. Ik denk dat ze Charles van Nanna wel kan waarderen (alhoewel ze hem wel spannend vind in eerst instantie).

Een goede match voor Fenja is Sting :I: . Ze schettert tegen hem en het boeit hem niks en mekkert vaak gewoon lekker terug. Hij laat het kaas niet van z'n brood eten, maar als het puntje bij het paaltje komt is hij braaf tegen Fenja :D

Sting vind veel honden wel leuk, maar doet soms al aardig patserig. TEgen een stoerdere hond durft hij (nog) niet zo goed, dus met een kleinere jongere reu is het wel oppassen. Sting vind zowel worstelen als keihard rennen super leuk, dus daar passen wel veel honden in denk ik.
Afbeelding
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”