Wil ik gaan gitaarspelen, gaat hij alleen maar blaffen en janken. Naar buiten wil hij niet en als ik hem alleen beneden laat, eet hij alles op wat hij kan vinden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rothond
Moderator: moderatorteam
-
29996D
Rothond
Moet ik op de hond passen, hartstikke gezellie
Wil ik gaan gitaarspelen, gaat hij alleen maar blaffen en janken. Naar buiten wil hij niet en als ik hem alleen beneden laat, eet hij alles op wat hij kan vinden

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Rothond
MissDorien schreef:Moet ik op de hond passen, hartstikke gezellie![]()
Wil ik gaan gitaarspelen, gaat hij alleen maar blaffen en janken. Naar buiten wil hij niet en als ik hem alleen beneden laat, eet hij alles op wat hij kan vinden![]()
Liep hij ook weg toen je gitaar ging spelen?
-
29996D
Nee, liep hij maar wegranetje schreef:MissDorien schreef:Moet ik op de hond passen, hartstikke gezellie![]()
Wil ik gaan gitaarspelen, gaat hij alleen maar blaffen en janken. Naar buiten wil hij niet en als ik hem alleen beneden laat, eet hij alles op wat hij kan vinden![]()
![]()
![]()
Liep hij ook weg toen je gitaar ging spelen?
Nee hoor, hoewel ik mijn gitaartje aanbid aanbied ik mijn hondje toch meer
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Herkenbaar..... hier ook zo'n rothond.
Sam zat achter de pc met de koptelefoon naar een liedje te luisteren, begint spontaan mee te zingen.
Maddox tilt zijn kop op en begint te grommen.
Sam zat achter de pc met de koptelefoon naar een liedje te luisteren, begint spontaan mee te zingen.
-
29996D
Eigenlijk zou ik em mee naar boven moeten nemen om hem te laten horen wat een jankende geluiden ik uit mijn elektrische gitaar kan persen. Dan is ie hopelijk stilJML schreef:Herkenbaar..... hier ook zo'n rothond.
- Pinschertje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dwerg pinscher en een Duitse Pinscher
Zou het aan de zang ""talenten" kunnen liggen??JML schreef:Herkenbaar..... hier ook zo'n rothond.
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Isa kijkt mij altijd vol bewondering aan als ik zing
Maar ze is wel de enige
. Nee, dat ik niet helemaal waar, Catootje vond het ook mooi. Menselijke fans heb ik helaas niet.
Maar ze is wel de enige
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Als hij niet weg liep vond hij het mooiMissDorien schreef:Nee, liep hij maar wegranetje schreef:MissDorien schreef:Moet ik op de hond passen, hartstikke gezellie![]()
![]()
![]()
Liep hij ook weg toen je gitaar ging spelen?![]()
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
ik denk dat hij gewoon het hele achtergrondkoor wil zijn.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
29996D
Ja, vast 
Alleen zing zelfs ik nog mooier dan hij...
Alleen zing zelfs ik nog mooier dan hij...
- iones
- Zeer actief
Ik begon ook even te twijfelen aan jouw gitaarspel, grinnik. Is dit hondje wel eens vaker bij jou geweest? Ik denk dat als ik mijn honden ergens anders even achter liet dat ze ook niet rustig zouden zijn.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- theab
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitseherders uit de werklijn
- Contacteer:
Mn accordeon kon de deur uit, speel niet meer mee met de meezingers op mn mondharmonica en de blokfluit ligt ook te overlijden in een la.
Ik wilde best voor ze spelen hoor maar kon mijzelf niet meer horen, dus de lol was er snel af.
Ik wilde best voor ze spelen hoor maar kon mijzelf niet meer horen, dus de lol was er snel af.
-
29996D
Je begrijpt het verkeerdiones schreef:Ik begon ook even te twijfelen aan jouw gitaarspel, grinnik. Is dit hondje wel eens vaker bij jou geweest? Ik denk dat als ik mijn honden ergens anders even achter liet dat ze ook niet rustig zouden zijn.
Het is onze eigen hond, alleen nu was er niemand thuis behalve ik en omdat hij in de puberfase zit kan hij niet alleen in de kamer blijven.
- iones
- Zeer actief
wie is er bij jullie dan niet muzikaal? De dieren, of jouw muziekspel?theab schreef:Mn accordeon kon de deur uit, speel niet meer mee met de meezingers op mn mondharmonica en de blokfluit ligt ook te overlijden in een la.
Ik heb er nooit problemen mee gehad als ik piano speelde. HAd het wel grappig gevonden.
Ik ken trouwens wel ene hond die reageert op accordeonmuziek. Als zijn baasje naar "baantjer" wilde kijken, dan begon dat ook altijd met de accordeon en dan begon Louie te huilen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik zat jaren geleden in de trein, en toen kwam er een vent binnen met een accordeon.
Die begon op dat ding te spelen, en Romeo werd helemaal link.
Ging keihard tekeer tegen die vent!
Toen stopte hij maar, ik blij! haha.
Die begon op dat ding te spelen, en Romeo werd helemaal link.
Ging keihard tekeer tegen die vent!
Toen stopte hij maar, ik blij! haha.

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Martins boxer ging altijd met van die platte lippen meejanken als ik dwarsfluit speelde, dat kwam het oefenen op den duur niet ten goede en om de relatie met de buren niet te schaden heb ik de fluit aan de wilgen gehangen